Hoi Meiden, Ik wil heeeel voorzichtig zeggen dat ik toch zwanger ben. Ik had zo'n lange cyclus en heb vanmorgen getest en in de cb digi stond: zwanger. Ik kan het nog niet bevatten en ben steeds bang toch nog ongi te worden omdat ik steeds ongi krampen heb in mijn onderbuik. Verder helemaal nergens last van. Ik hoop echt dat het goed gaat. Kan nog niet heel erg blij zijn, wil eerst door die 3 maanden heen! Maar natuurlijk was ik wel helemaal overdonderd vanochtend! Liefs Farfan
Hoi Farfan, ik heb je topic verplaatst naar ik ben zwanger. Logisch hoor dat je het eng vind. Probeer iniedergeval te genieten. Groetjes, Elvira
Van harte meid! Probeer de angst los te laten...dat is heel moeilijk, weet ik. Ik was gister ook erg bang dat het zou eindigen in een MK. Maar ik heb die angst heel bewust los gelaten. Betekent niet dat je daarmee het risico dat het misgaat wegwuifd, maar je laat de angst niet regeren. Geniet er van en laat het over je heen komen. Vertrouw op je intuitie!
Hoi dames, Kon het niet laten en heb vandaag nog een testje gedaan van de da. En weer 2 dikke strepen! Nu moet ik het toch wel geloven dat ik zwanger ben! En proberen er van te gaan genieten. Allemaal erg bedankt voor jullie lieve antwoorden! Liefs Farfan
Hey meissie Ook al heb ik je al als eerste gefeliciteerd . Toch wilde ik het ook hier even doen. Wij zijn zo blij voor jullie! Zwanger dat ben je, dat is overduidelijk na 3 testen .. Probeer er nu dan ook lekker van te genieten en zo veel mogelijk je angsten los te laten. Ik weet dat het heel moeilijk is de eerste 3 maanden, maar blijf positief he! En je weet het he, wat de een heeft hoeft de ander niet te hebben.. vergelijken heeft geen zin... iedere zwangerschap is verschillend. Dus maak je geen zorgen en geniet er lekker van liefs mama 1984
Hoi Farfan! Van harte met je zwangerschap! Dat voorzichtige herken ik wel hoor, het is ook best spannend! Maar geniet ook van dit moment! Je bent gewoon zwanger! Liefs, Marit