De titel zegt het al. Hoe snel was jij weer zwanger na een miskraam? En hoe liep die zwangerschap af?
5 juli gecuretteerd na M.A, volgende cyclus een lichte positieve test gehad, maar toch ongesteld geworden. Nu dus in de eerste "echte"cyclus na M.A. en vol goede hoop......
April 2009 miskraam bij 6 weken. In augustus weer zwanger (na 3 rondes) en in mei is zoonlief geboren. In augustus 2012 zwanger (3e ronde) in okt miskraam met 13 weken. Begin januari 2013 (2e ronde) zwanger en vmk met 4 weken. Eind februari 2013 (2e ronde) zwanger miskraam kwam in april op gang met 10 weken. Begin juli 2013 weer zwanger (2e ronde) en hopelijk is dit nu een plakker. Vooralsnog gaat het goed.
4 januari miskraam, na 2 rondes (lange cyclussen) 28 juni weer zwanger, helaas afgelopen in een miskraam. Nu nieuwe ronde en hopelijk sneller zwanger...of iig een regelmatigere cyclus zou fijn zijn!
Na eerste mk weer zwanger in de derde ronde. Werd helaas weer een mk. Toen zwanger in de vierde ronde, nu ruim 16 weken zwanger.
In ronde 5 zwanger, miskraam bij 5,5 week. In ronde daarna weer zwanger MA bij 8 weken. 7e ronde daarna weer zwanger.
2 januari ben ik erachter gekomen dat ik een ma had. 3 januari de mk opgewekt met cytotec. 8 februari zonder ongesteld te zijn geweest alweer een positieve zwangerschapstest. Ik ben dus direct zwanger geworden na de miskraam. Ik ben nu alweer voorbij de 31 weken en alles verloopt voorspoedig.
In één jaar: januari miskraam april zwanger en vmk mei zwanger en weer miskraam juli zwanger Sterkte meid en hopelijk is het snel weer raak!
januari een miskraam,maart een miskraam,april opnieuw een miskraam(een erg vroege) en in juni zwanger en nu nog steeds maar wel héél bang nog
In mei een VMK gehad en nu in de 3e ronde erna weer zwanger... Voelt wel anders en beter dan vorige keer....
In ronde 6 zwanger, in week 5 mk, 30 dagen later ongesteld en gisteren NOD-2 al een knaltest gehad. Ik ben nu alleen wel heel koeltjes eronder. Alsof ik er vanuit ga dat het weer mis gaat. Daar verbaas ik mezelf over.
in mei een miskraam. 1 augustus positieve test. Vorige week miskraam. Hopelijk raken we voor het eind van 2013 zwanger van een plakker.
Na mijn miskraam in de 3e ronde weer zwanger helaas weer een miskraam geworden daarna weer in de 3e ronde zwanger en ben nu bijna 33 wk