kan ik zwanger zijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by stacia, Jan 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Halo allemaal ik heb gemeenschap gehad op de dag dat ik een beetje vruchtbaar bent nu weet ik niet of ik zwanger kan zijn ,seruise reacties graag,en hoelang leeft sperme in een vrouw

2. Niet meer actief

Wanneer moest je menstruatie beginnen dan?

3. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Ik ben op 8 januari jongstleden ongesteld geworden,zat aan de pil en nu niet meer,maar ik heb via jullie cac.berekend en er stond dat ik op den 19 van de maand een beetje vruchtbaar ben,20 vruchtbaar,21 erg vruchtbaar en 22 eisprong,maar ik heb op zaterdag 19 januari jongdtledsen gemeenschap gehadzonder condoom,nu weet ik niet of ik zwanger kan zijn.zat wel aan de pil 3 maandjes,en ben nu gestopt,maar de vraag is of ik zo snel vruchtbaar kan zijn,om zwanger te worden,want ik zat maar 3 maandjes aan de pil ben nu gestopt.sereuse reactie graag a.ub moet 5 februari ongesteld worden ,maar wil ff weten of het kan dat je zwanger kan raken

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja dat kan.

5. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Kan dat vanaf ik met de pil gestopt ben zie ik een wit ding op mijn onderbroek,weet niet wat dat is,zag het vanmorgen op mijn ontlasting, maak me een beetje bezorgd over,had vanmorgen buikpijn alsof ik ongesteld moest worden,en was na een tijdje over,maar kan ik zo snel dan zwanger zijn.wil ff seruese reactie graag

6. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Halo niemand reageert op mijn bericht,wil ff graag een reactie zodat ik een beetje gerust kan zijn,wil naar de dokter maar die is op vakantie,dus vandaar alle haast .hoop zo snel mogelijk een reatie
    groetjes stacia

7. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Ik denk dat het antwoord idd is dat het kan. Er zijn dames genoeg die onmiddelijk bij het stoppen van de pil zwanger zijn geraakt. Als het dan toch tijdens u vruchtbare periode was is de kans nog groter. Sperma kan tot 24 u actief blijven. Steken in de onderbuik kan wijzen op ofwel u eisprong ofwel een eventuele zwangerschap. Alleen een test op u NOD kan dit uitsluiten.

8. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Op 10 minuten tijd komt er niet zoveel volk voorbij hoor, ik denk dat je toch wat meer geduld moet hebben ;)

Ja, uiteraard kan je zwanger zijn! Vrijen zonder voorbehoedsmiddelen = risico!

Het was niet je bedoeling om zwanger te worden begrijp ik? Of je zwanger bent kun je toch pas vanaf 5 februari weten dus je zult nog wat geduld moeten hebben!

Dat 'witte' in je onderbroek is waarschijnlijk gewoon afscheiding, heel normaal.

Hoe oud ben je?

9. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    IK BEN 22 JAARTJES JONG,MIJN WITTE AFSCHEIDING IS NIET PLAKKERIG,HET IS NORMAAL MAAR IK WEET NIET HOE DAT KOMT VANAF IK MET DE PIL GESTOPT BENT ZIE IK DAT,DIE AFSCHEIDING IS HELEMAAL NIET PLAKKERIG,HET IS NORMAAL WIT VLOEI,WEET JIJ MIS WAT DAT KAN ZIJN

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Misschien even een normaal lettertype gebruiken.

Hetgeen wat je in je onderbroek ziet, is gewoon afscheiding. dat kan veranderen onder invloed van hormonen. Niet is om je zorgen om te maken.

Of je zwanger bent of niet, kan niemand hier zeggen. Daarvoor zul je toch moeten wachten op de dag dat je ongesteld moet worden. Vanaf dan kan je een test uitvoeren.

Is het je bedoeling om zwanger te raken of niet?

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

die afscheiding is normaal of je nu wel of niet zwanger bent dat kan iedereen hebben dat is 1 of het kan ook iets te maken hebben met een geslachtsziekte aangezien je onveilig heb gevreeen zit die kans er natuurlijk ook in

ten tweede heb je dus onveilig gevreeen op de dag dat je vruchtbaar kan zijn dus kan je inderdaad zwanger zijn

maaaar je kan pas testen 1 dag nadat je ongesteld had moeten worden dus februari eerder kan je niet testen en eerder kun je het dus ook niet weten jij niet maar wij kunnen het je ook niet vertellen

dus meid succes met afwachten tot je volgende ongesteldheid en mocht die niet normaal komen kun je de dag daarna testen om te kijken of je zwanger bent

groetjes nathalie ;)

12. stacia

stacia Actief lid

Jan 22, 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi allemaal ik wil ff weten wat innesteling bloeding is,vanmoregen toen ik naar de w.c ging zag tijdens het afvegen wat bruin op mijn papier ,ben al ongesteld geweest,had al een topic over of ik zwanger kan zijn ik moet pas 5 feb ongesteld worden,weet niet wat dat kan zijn help a.u.b

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Wat ik een beetje irri vind, is dat je geen antwoord op vragen geeft, die gesteld worden?

De bruine afscheiding kan van alles zijn. Het kan komen door het ontpillen, het kan zijn dat er een adertje is beschadigd tijdens bv de sex of het kan een innestelingsbloeding zijn. Verder zou het ook nog je eisprong kunnen zijn.
    De kans dat het innestelingsbloeding is, is aanwezig omdat je onveilig gevreeen hebt. Wacht nu eerst maar eens 5 februari af, en doe dan eens een test.

Share This Page