net een postitieve test, maar een moeilijke situatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door misty99, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty99

misty99 Lid

26 jun 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 misty99, 26 jun 2011
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
    Hallo allemaal,

HELP!

ik heb net 1 a dagen voor mijn NOD een test gedaan van de kruidvat, en die gaf een licht roze streep aan, wel duidelijk te zien.
    ik had afgelopen week ook al wat klachten.
    dus volgens mij ben ik zwanger.

nu komt het lastige van het verhaal.
    mijn vriend heeft me een week geleden plotseling verlaten, en die komt ook niet meer terug. (is terug naar zijn geboorteland).
    ik heb ook niets weer van hem gehoord. het is over dat weet ik.

ik weet niet wat ik nu moet doen, ik sta er alleen voor.
    ja ik heb wel familie, maar dat is toch anders.
    ga ik dit wel redden? alleenstaande moeder met een baby, fulltime werk? emotioneel gezien en praktisch gezien?
    ik ben ook bang voor reacties van andere mensen.
    maar toch wil ik het jullie graag vragen, hebben jullie advies of hebben jullie hier zelf ervaring mee?

alvast bedankt

liefs

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je hebt gelukkig nog even en hoeft je beslissing niet overhaastig te nemen.

Het klinkt misschien cliché, maar je zult toch echt zelf de beslissing moeten nemen.

Alleenstaande moeder zijn heeft zijn voors en zijn tegens, net als het afbreken van de zwangerschap.

Zet alles voor jezelf duidelijk op een rijtje en neem dan de weloverwogen beslissing.

Succes meis, welke beslissing je ook neemt.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jeetje meid wat vreselijk.. zoals hierboven word gezegd is het jou keuze! Ga een kijken bij alleen en zwanger.. Stuur iemand die ook alleen en zwanger is een pb-tje.. misschien kun je met hun goed praten over alles.. ik wil je hierbij heel veel succes wensen!!!

4. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey meid,
    Dat is zeker een lastige situatie ik hoop dat je er uit gaat komen!
    Er is hier een speciaal topic voor dat heet alleen en zwanger.
    Misschien kun je je vraag daar plaatsen daar zijn de meiden die hier helaas ook
    Mee te maken hebben veel sterkte gewenst!

5. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Meid, wat vervelend voor je.
    Maar ik denk dat je het goed kan hoor alleen voor je kindje zorgen, er zijn er zoveel. Ook vrouwen die daar bewust voor kiezen. (BAM, zo heet dat volgens mij)'.
    En ik denk ook dat je financieel gesteund wordt door de instellingen, je kan lijkt me dan niet full time blijven werken.
    De grote vraag is, wil JIJ dat?
    Als jij het kindje wilt houden, komt het goed. Nogmaals, er zijn er zoveel..Heel veel succes meid.

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik sluit me bij de andere meiden aan.
    Ik kan je niet vertellen wat voor jou de beste keuze is. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je een afspraak maken bij het Fiom. Zij kunnen je begeleiden bij het maken bij wat voor jou de beste keuze is. En luister naar je gevoel, ook al zegt je verstand misschien iets heel anders...

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.981
    113
    Het dubbel posten van berichten is niet toegestaan.
    Je topic bij 'alleen en zwanger' laat ik open.

Lotte

Deel Deze Pagina