Heb geloof ik mijn vraag in eerste instantie bij het verkeerde onderwerp geplaatst... Hier een herkansing.... Ik gebruik al vanaf bijna het begin van mijn cyclus ovu-testen. Ik weet dat dat niet hoeft, maar ik heb een curettage gehad op 20 mei en daarna ben ik een maand de pil gaan slikken. Omdat alles ontregeld kan zijn, wilde ik precies weten wanneer mijn ei zou komen. Uiteraard... Ik had op dag 8 een licht positieve ovu-test, maar veel te vroeg. Bovendien: licht positief is negatief, toch? Streep verdween ook weer. Later, rond dag 10 gebeurde het opnieuw, maar deze streep was wel lichter dan die van dag 8. Nu is het de 13e dag en ik heb opnieuw een licht positieve streep (zie foto). Omdat ik er niet echt wijs uit kan worden, test ik ook mijn afscheiding en gisteren en vandaag heb ik getempt. Afscheiding is nog geen enkel moment eiwitachtig geweest (wat ik in de vorige rondes wel steeds had voor de eisprong), dus ik denk dan dat ik mijn ei nog niet heb gehad... Maar, gisterochtend om 7.30 uur was mijn temp 35,4 graden en vanochtend 36,4 graden. Scheelt een hele graad! Dat heb je toch meestal pas na je ovulatie... Dus ik vraag me af of ik mijn ei heb gemist... En hoe interpreteren jullie mijn testje?
Testje is negatief, hij moet echt even donker zijn dan de controle streep of donkerder! Als je elke dag getest hebt, dan moet je ei nog komen!
Mijne zag er ongeveer zo uit als die van jou! Tenminste, het zou niet veel verschillen.. en toen heb ik mijn ei gehad. Hij werd dus niet donkerder en dat kan bij jou ook zo zijn. Wil niet zeggen dat het zo is hoor.. ik zou nog even door testen en morgen (OM DEZELFDE TIJD) nog eens temperaturen om te kijken of hij verder stijgt. Ga niet vanavond onder een dunne deken liggen als je vannacht onder een dikke hebt geslapen of andersom, als je vannacht je raam dicht had, doe hem dan nu niet opeens wagen wijd open... dit kan namelijk ook wat verschillen natuurlijk, niet heel veel hoor.. In ieder geval, succes...
Maar als mijn ei nu komt, zou ik dan niet ook andere afscheiding moeten hebben? Ik snap er niks meer van. Heb ook nog niet echt meer zin in seks ofzo (had ik normaal wel), maar wel buikpijn al drie dagen en borsten die gevoelig aan het worden zijn... Wat irritant dit... (want geduld is niet mijn sterkste kant en ik kan ook niet bijster goed tegen onduidelijkheid, hahahaha). Ik heb gisteren om 7.30 uur getempt en vanochtend om 7.45 uur. Dat verschil lijkt me niet te groot toch? Zelfde deken, maar vannacht had ik een t-shirt aan, omdat ik het gisteren koud had. Dat zou natuurlijk best uitgemaakt kunnen hebben. Ik ga morgen weer tempen. Thanks!
Net weer een ovu-testje gedaan en die ziet er weer net zo uit... Weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Probeer de violgende cyclus de clear bleu digital eens. Die geven een smiley en is erg duidelijk. Wel wat duurder, maar tja... Ik heb hetzelfde als jou bij die streepjestesten...nooit een duidelijk ei. Terwijl clear bleu dan wél een smiley geeft. liefs
Misschien is dat inderdaad een beter idee; CB digital. Hihi dan moet ik alleen wel afleren om 2 of 3 tests per dag te verslijten, anders wordt 't een duur grapje.
ik heb ook wel eens gedacht dat ik um gemist had. maar dan bleek hij op dag 15 of zelfs een keer op dag 19 te zijn ik teste met het zelfde als jij
Ah kijk, daar word ik vrolijk van. Misschien dus toch ei nog niet gemist... Ben benieuwd wanneer ik een positieve ovutest heb. Hoop eigenlijk pas zondag of maandag, want hubby is er dit weekend niet. Ik zou wel erg gefrustreerd worden als ie vandaag of morgen positief wordt. :x (Erg he, wij vrouwen.... dat we er zo krampachtig mee bezig zijn....).
ja heel iri soms he... lees nu ook dat het laatst mis is gegaan bij jullie wat naar zeg!! hoop voor je dat je ei precies komt wanneer je wenst ik had afgelopen keer ook een positieve test helaas na een week ook bloedingen dus mijn cyclus was toen even 32 normaal 28. dus nu had ik me ei op dag 19 ofzo... en ben zwanger nu ... vandaag nogmaals hcg laten testen omdat ik bang ben van de vorige keer.... maar waarde was nu hoger als 2000 gelukkig. ik ga voor jou duimen meid
Kan je helaas niet helpen. Ben nog onervaren. Vandaag zelf een test gedaan en die zag lichter dan die van jou. Maar pas na 10 minuten. Zie nu net dat er 2 streepjes bij de teststreep staan. LOL.
Ik heb afgelopen dagen 3 testen gedaan en de eerste en de laatste (vandaag) zagen er donkerder uit dat de controlestreep.. snap het ook niet zo goed, want zolang heb je toch geen posi testen? :S
Nou ja, dan test ik nog maar even door.... Ik hoop dat ik mijn ei niet gemist heb... Maar vandaag waren ze weer lichter. Snap er niks van. Heb wel een nieuwe thermometer gekocht om goed te kunnen gaan tempen. Hihi en duimen voor de goede dag voor mij ei? Duim maar dat 'ie maandag of dinsdag komt. That would be just perfect! Manlief is maandag terug.