wel of niet naar de ha gaan?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Beebbie, Sep 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    hoii dames
    ik zit met een probleem zit al op dag 43 en nog steeds geen nod zou ik al naar de ha kunnen gaan? of is dat nog te vroeg.
    sochtends met plassrn doet t ook echt zeer.. heb eeb opgeblazen gevoel maar test negatieve iemand ervaring??

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat als je nu gaat dat de ha zal zeggen dat je te vroeg bent. Je zou wel eens kunnen bellen voor advies. Mocht het wel echt langer gaan duren, dan hebben ze iig vastliggen dat je niet voor het eerst contact opneemt en heb je als het echt nodig is, misschien sneller actie. Maar toen ik rond dag 43 zat, werd ik toch echt nog niet geholpen. Heel frustrerend, vooral als achteraf blijkt dat je echt niet gek bent. Maar wel 8 maanden verder.

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik sluit me bij babke aan! Misschien nemen ze je al wel serieus en nemen ze stappen of doen ze een bloedtest! Kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt.. Sterkte, ik duim dat je alsnog zwanger mag zijn!

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ja dat denk ik nl ook.. dat ie me nog even laat lopen..maar heb echt gewoon buikpijn.. vooral als ik ergens tegen aan sta. het is erg gevoelig. misschien toch maar even wachten dan..

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Als je buikpijn hebt en gevoeligheid/pijn bij het plassen kan je ook heel goed een blaasontsteking hebben hè? Ik zou naar de ha gaan als ik jou was....

6. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    heb al meerdere keren een blaasonsteking gehad weet heel goed hoe dat is. en hoef ook niet om de min naar de wc. het t pijn bij t plassen ja hoe moet ik t zeggen het trekt dan ofzo ik weet niet hoe ik t uitmoet leggen.. en het is ook niet altijd soms vooral de eerste plas vd dag maar dan heb ik ook gewoon een mega volle blaas..
    ik word gek denk ik ;)

Share This Page