hallo iedereen, Zal ff mn verhaal uitleggen, ben vanaf mei gestopt met de pil na 10jaar.Heb toen mijn ontrekkingsbloeding gehad maar verder niet meer ongesteld geweest, ik had wel al ovulatietesten gekocht voor het geval als ik weer ongesteld was dat ik daarna kon gaan testen. Nu wilde in zondag in de ochtend douchen,en toen zag ik dat ik doorzichtige afscheiding had net als eiwit(sorry voor de details) heb er niet veel meer over gedacht maar heb s avond toch een ovulatietest gedaan is die was positief! maar kan dat wel?want ben na die 3 maanden nog steeds niet ongesteld geweest. Ik heb gister avond weer een test gedaan en die was negatief, kan het zo zijn dat ik zondag dus wel 1van me vruchtbare dagen heb? ik weet het niet meer?Herkent iemand anders dit? groetjes jean
Ja dat kan zeker. Als je stopt kan je lichaam best even nodig hebben om op gang te komen. Ik hoop dta je gemeenschap gehad hebt zondag? Waarschijnlijk heb je zondag, maandag of dinsdag een eisprong gehad. Toch fijn, dat je lichaam het oppakt. Mocht je ver 14 dagen niet ongesteld zijn, maar ook niet zwanger dan moet je na een week weer testen. Heb je dan nog niks, zou ik even langs de ha gaan. Want dat klopt niet. Maar laten we uitgaan van een dikke roze streep
heey, dank je voor je reactie, ja we hebben zondag avond nadat ik zag dat we 2 duidelijke strepen hadden gemeenschap gehad,en maandag en dindag , dus wacht het maar af dan,ik wacht dan wel 3weken ofzo en als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik wel een zwangerschapstest, heb testen die je 6dagen voordat je ongesteld word kan gebruiken dus als het zover is laat ik wel weten hoe of wat, hoop natuurlijk dat het toch raak is maja afwachten, groetjes