Hoi meiden! Mijn vriend en ik hadden het laatst over kinderen, Maar zit gewoon aan de pil! Na nu dertien dagen overtijd te zijn, Heb ik toch maar even een testje gedaan.. En wat denk je? Een hele dikke streep!! Sta nu helemaal te shaken, omdat ik het niet had verwacht, vooral omdat ik aan de pil zit? Geen enkele dag overgeslagen dus wel heel vreemd! We hadden het over kinderen, en eigenlijk niet over nu, maar misschien in het verloop van het jaar of later, Ben ik zwanger! Nu een heel dubbel op gevoel, heel blij en kan het niet geloven, Maar toch hadden we liever iets gewacht gezien de situatie, Ben nog even aan het bijkomen en blijf maar kijken naar de test! Kleine is sowieso welkom, alleen nog even kijken hoe ik het manlief gaat vertellen aangezien hij het nog niet weet.. En ik het ook helemaal niet verwacht had.. Zo zie je maar de pil is niet voor 100% betrouwbaar! Groetjes een hele blije toekomstige mama x
Gefeliciter!!!! Hier nog die staat te shaken. Vanmorgen kruidvat twee 5 test gedaan licht roze streepje. Naar drogisterij gerend clear blue gekocht zwanger 1-2.