Hey dames, nou ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad, dacht dat ik 7 wkn en 3 dagen was, blijk ik volgens echo 5 weken en 1 dag te zijn. Maar...je zag het hartje kloppen! Dat was heel knap dat ie zo klein was en al mooi klopte! We zijn zoooo blij, alleen teleurgesteld dat we korter zwanger zijn dan we hadden gedacht. Groetjes Poppy
Oe dat lijkt me inderdaad wel even een 'domper' dat je korter zwanger bent dan verwacht, maar dat je het hartje nu zag kloppen is natuurlijk wel fantastisch! Geniet ervan.....ennuh je hebt bij je onderschrift 25 mei:hartje klopt ik neem aan dat dat 25 april moet zijn
@ ourwish: thanks! ja wel balen idd, maar dat het hartje klopt is het allerbelangrijkste! En het moet idd 25 APRIL zijn, gut ben helemaal in de bonen, hahaha! @Agnes 78: ik dacht ook vanaf zo'n 7 weken, maar ik dacht dus ook al zo ver te zijn. Had net gelezen dat het in het begin zo moeilijk is om het zo nauwkeurig te bepalen hoe oud het kindje is. Heb zelf het idee dat ik al verder ben, aangezien ik 30 maart positief testte!
Ik heb 7 mei een termijnecho, mijn verloskundige zij dat ik misschien langer zwanger ben dan ik zelf denk, wat ik persoonlijk denk kunnen jullie aan mijn banner zien en zou mijn bevallingsdatum 4 december zijn. Op mijn zwangerschapskaart staat uitgerekend 21 november...ik ben heel erg benieuw en ga gewoon van mijn eigen gedachten uit dan kan het nooit een terleurstelling wezen maar zou er dan echt zoveel verschil in kunnen wezen?
Ik kreeg een extra echo omdat de verloskundige twijfelde of ik langer zwanger was, omdat mijn baarmoeder hoger aanvoelde dan dat het bij het aantal weken hoorde. En wat bleek ik was 10 dagen langer zwanger, dus het kan echt.