Ik vraag me af hoe je dit echt goed kan herkennen. Ik las iets over een schouderpijn, maar hoe voelt die pijn dan? Vind het zo vaag omschreven. Ik had 2 dagen geleden enorme pijn in mijn buik, maar dat was gewoon 1 hele felle steek. Daarna niet meer gehad. Maar heb nu ook wat pijn in mijn schouder, maar is volgens mij meer de spier die van mijn nek naar mijn schouderblad loopt.. Daarnaast nog lage rugpijn. Is dit een reden om contact op te nemen met het ziekenhuis? Ben niet iemand die te snel heengaat en heb ook geen bloedverlies ofzo, maar omdat ik dus ineens wat last van die spier heb weet ik t niet zo goed wat ik doen moet..
hi, ik had zelf nog nooit aan bbz gedacht, voor het mij overkwam. HEb je dit al eerder gehad dat je hier bang voor bent? Bij mij begon het met bruin verlies, toen helder rood. Toen bleek uit de echo dat het mis was. Ik heb niet overdreven buikpijn ofzo gehad dus het is lastig! hoelang ben je zwanger? Ik zou gewoon je huisarts bellen als je het niet vertrouw\d.
ik heb 2 keer een bbz gehad en had bij geen 1 keer pijn in mijn schouder. is bij iedereen anders denk ik? je hoeft je nog geen zorgen te maken denk ik want ik had echt hele erge buikpijn en dat duurde wel een half uur ofzo. als je bloed gaat verliezen of echt hele erge buikpijn hebt dan zou ik wel de dokter bellen maar als ik het zo lees hoef je je nog geen zorgen te maken. succes! x mir
ik had pijn in mijn sleutelbeen, maar zo erg dat je er van in elkaar krimpt. een pijntje, kan denk ik geen kwaad. Ik heb nooit bloed verloren, maar kreeg een acute inwendige bloeding, en daar kan je de schouder pijn van krijgen. Ga je geen dingen in je hoofd halen omdat je ergens ooit eens iets heb gelezen. Geniet van ieder moment!
ok dank jullie wel! ik ben alweer gerust gesteld. Heb nu ook (spier)pijn in mijn rug en tussen de schouderbladen. Denk dat ik gewoon een beetje kou heb gevat..
Ik had echt pijnaanvallen dat ik moest overgeven van de pijn , en 1 xtje een beetje helder bloedverlies gehad .. Die schouderpijn is een van de kenmerken van een inwendige bloeding en ik denk dat je dan wel in elkaar zakt van de pijn .... dus ik denk dat het wel mee zal vallen en zoals scorpion zegt , je leest zoveel ....... Maar goed let er wel op en als je twijfelt aan de bel trekken .. Ik was er in het begin te naief over , ik had veel pijn , bloedverlies , en ging ook lezen en kwam ook bij bbz terecht , maar ik dacht oohh dat is zeldzaam , dan zal ik me niet zo druk over hoeven te maken .....
ik ben natuurlijk geen dokter dus als je het echt niet vertrouwd dan zal ik gewoon even bellen dan weet je het zeker x
Ik bel sowieso deze week de verloskundige om een afspraak te maken, maar nog even iets. Ik heb sinds een paar dagen enorme rugpijn. Zowel laag als hoog (tussen schouderbladen). Verder ook wat pijntjes in bovenbenen en zij af en toe. Geen extreme buikpijn en ook geen bloedingen overigens, maar ik lees zo veel op internet dat ik mezelf vreselijk bang maak met bv een bbz..
Ik kreeg vanaf 5,5 week last. Volgens mijn gyn krijg je meestal ook vanaf 5,5-6 wk last doordat het vruchtje eerste te klein is om voor serieuze klachten te zorgen. Ik had helder bloedverlies met heftige pijnaanvallen. Zo erg dat ik weleens ben flauwgevallen in combinatie met overgeven. Tussen de pijnaanvallen door tot aan 9 weken weinig last, maar wel constant bloedverlies. Vanaf 9 weken veel buikpijn. Nooit schouderpijn gehad. Bij de andere zwangerschappen wel altijd veel innestelingspijn gehad, maar dat was geen stekende pijn en meer een krampende pijn in rug, buik en benen. Veel buikkramp was bij mij altijd een goed teken, want dan nestelde het altijd goed in (niet dat het leefde maar dat terzijde).
Oh trees wat een ellende heb jij meegemaakt zeg. Wat vreselijk voor je. Het zal bij mij wel niks zijn. Misschien gewoon wat grieperig ofzo. Veel sterkte met alles!
Ze kunnen een bbz vaak al op een echo van 6 weken uitsluiten. Innestelingskrampen worden rond dat termijn vaak al wat minder. Als je tzt nog veel zorgen blijft maken, kun je altijd de vk bellen en een echo vragen? Ik weet niet of ze het doen, want bij mij wilde ze het ook niet. Ik ben uiteindelijk van ellende naar de eerste hulp gegaan en daar werd ik wel serieus genomen. Succes!