hallo allemaal, zoals jullie misschien al weten was ik zwanger van een tweeling en ben er 1 verloren met 6 weken. sins die tijd heb ik flinke bloedingen met grote stolsels. had afgelopen maandag een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of ze er iets aan kunnen doen maar dat kunnen ze niet. waarschijnlijk heb ik een incompleten miskraam gehad en normaal word je dan natuurlijk gecuruteerd maar omdat het andere kindje nog heerlijk aan het bewegen is kunnen ze dat natuurlijk niet doen. woensdag werd het heel erg en moest onmiddelijk naar het zieken huis. er werd steeds gezegt dat ze denken dat het kindje of al dood was of het niet ging redden. maar de echo was goed en moest blijven in het ziekenhuis. en 2 dagen verder ben ik weer thuis vloei nog wel maar het is nu net of ik ongesteld ben. het kindje maakt het nog steeds goed. het is nu echt afwachten en hopen dat het bloedverlies niet meer terug komt. en als het zo door gaat hopen dat het kindje zich goed vasthoud en ik geen weeen krijg of bloedarmoede. we duimen heel hard dat we het in iedergeval redden tot het zelf in leven kan blijven maar garantie tot de brug want heb het natuurlijk ook al 6 weken. zijn er mensen die ook zoveel bloed verlies hebben gehad? hoe liep het bij jullie af? hopelijk zijn er ook goede verhalen maar wil natuurlijk ook de slechte horen. wij duimen iniedergeval dat het heel snel over is en ik van mijn zwangerschap kan gaan genieten. liefs veronique
hoi veronique, het is inderdaad heel vervelend dat bloeden, ik heb het gehad vanaf mijn 11e week tot de 24e week. de ene keer was er niets , de andere keer dacht ik dat al mijn 5 liter er aan ging. Ik moest elke keer bij veel verlies weer heen voor een echo om te checken en sowieso om de 2 weken. Bij mij was het om onverklaarbare reden dat ik vloeide, tenminste ze hebben nooit gezegd dat er een 2e geweest zou zijn. Ik had een groot stolsel in mijn baarmoeder, en elke keer controleerden ze er de grootte van, na 24 wk nam het wel af, bij 26 wk dacht mijn kleine te komen, niet door het vloeien hoor, maar door een vliesscheur. Uiteindelijk is ze bij 37 wk gezond geboren en konden ze in de placenta zien waar het steeds gebloed had. ik hoop voor je dat het allemaal wat afneemt, ik zal af en toe ff lezen. succes janneke