dankje!! dinsdag pas weer klussen.. maar aan mijn buik te voelen is dat te laat.... of misschien stel ik me wel aan hihi... heb soms wel een paar dagen eipijn.... en dan springt uw nog niet direct heb ik ergens gehoord hihi.. pauze alweer bijna voorbij...
haha ik maak ook al plannen hihi.. oudte naar de psz.. jongste op bed... samen douchen?? haha denk dat hij me dan door heeft... en hij is niet zo van de verplichte... onder de douche is wel minder goed natuurlijk
Hihi... Geen gruwelijke details? Tja, een bevalling is zo'n persoonlijke ervaring, iedere vrouw ervaart het weer anders. Ik ben zelf best rustig en ook niet bang voor pijn. Ik heb de bevalling dus als erg mooi ervaren. Alle3 mijn bevallingen waren snel en probleemloos en dat scheelt natuurlijk enorm. De weeën tot volledige ontsluiting waren prima te doen en toen ze echt pittiger werden was het al tijd om te persen. Alle3 had ik eruit binnen 5 persweeën. Ik heb gewoon ontzettend veel geluk gehad met deze bevallingen, geen scheuren, geen hechtingen, kon meteen weer rondlopen. Superbevallingen dus! Maar je zult allerlei verhalen tegenkomen, leuke en minder leuke, heftige, bizarre, noem maar op.. Ik denk dat het hoe dan ook belangrijk is om heel geconcentreerd de weeën op te vangen. Luister naar jezelf, je eigen lichaam weet meestal heel goed wat het wil. Ik wil met niemand praten, stilte om mij heen en lig met mijn ogen dicht en geef mijn lichaam de regie in handen. Klinkt heel zweverig, maar dat hielp mij. Anderen willen afleiding en veel drukte om zich heen. Waar voel jij je prettig bij? Daar kom je langzaam achter, de weeën bouwen zich over het algemeen langzaam op. Het overvalt je niet opeens, al zijn er natuurlijk van die verhalen.. Maar het is een superervaring en ik ben blij dat ik vrouw ben en zelf het kindje mag dragen en op de wereld mag brengen, ipv ernaast te staan als man zijnde.
Maar beter dan niet! Ik heb weleens verteld dat ik een erotische droom had gehad en echt graag wilde. Opeens wilde hij ook snel! Wij hebben ook een soort afspraak dat als de een graag wil, de ander dan probeert wat zin te maken. Als we dan bezig zijn hebben we er alletwee lol in hoor. Maar ik gebruik die afspraak als laatste redmiddel in dit soort situaties. Erg he! Hier weet man ook niks over eieren enzo!
Mooi zo! Elke vrouw kijkt er (wat) tegenop, maar geloof mij, elke vrouw is op het laatste zo zat van het zwanger zijn en zo nieuwsgierig naar de baby dat ze WILLEN bevallen, ongeacht de pijn/moeite/angst/etc.
Ja dat geloof ik wel ja! .. maar ook die dikke buik hebben met je poepie erin lijkt me al zo'n moooooi gevoel
Ik ben 35, wordt deze week 36.. Mijn vriend is 34.We hebben elkaar vrij laat ontmoet waardoor we nu al dus vrij oud zijn en laat aan kinderen beginnen. Maar ik was er ook eerder nog niet aan toe. Wij hebben helemaal niets geregeld... Is er gewoon nog nooit van gekomen. Als ik zwanger wordt wil ik ergens in die 9 maanden trouwen.
Dank je! <3 Ik ben nog altijd positief (over het algemeen). Soms lees ik bij de 30+ 35 clubjes en daar word ik toch wel verdrietig van, al die meiden zitten in de mmm.
Moet je inderdaad nog niet bezig houden met de mmm .. eerst lekker zo op deze manier, lekker van elkaar genieten, dan zie je vanzelf
Jiehoe.. Heb je al terug kunnen lezen? Er is een NOD lijst gemaakt. Je loopt voorop met je NOD datum. (Als het bij je klopt tenminsten)
Hey Beeb, ik zei net nog wat in jouw topic dan wij de schuldige zijn.. zal ff kijke of ik het lijstje nog een keer kan plakken
Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie (10 DPO), Lotje (8? DPO), Kensho (6 DPO), Ytest (5 DPO), Jade (5 DPO), MinnieJ (5 DPO). En de meiden die nu rond hun eitje zitten: Void (of O vandaag of ...2 DPO, zoals je banner zegt?), Perzik (O vandaag), Dorientje (1 D2O of O vandaag), Flotsje (3 D2O). Wat een vrolijk en gezellig lijstje! Super!
Ik snap er helemaal niks van volgens mij 12dpo toch als ik rond de 7e mijn vruchtbare dagen had? Ik had iig toen in die week heel veel zin in veel sex...
inderdaad, laten we zeggen dat je ei de 8ste gesprongen is, dan zit je nu 11 dpo .. kun je al een testje wagen toch?
Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Lotje (11 DPO), Beebbie (10 DPO), Kensho (6 DPO), Ytest (5 DPO), Jade (5 DPO), MinnieJ (5 DPO). En de meiden die nu rond hun eitje zitten: Void (of O vandaag of ...2 DPO, zoals je banner zegt?), Perzik (O vandaag), Dorientje (1 D2O of O vandaag), Flotsje (3 D2O). Wat een vrolijk en gezellig lijstje! Super!