Net ei gehad --> nu al zenuwenkriebels --> kan dat kwaad?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Nee dat doe ik volgende week als mijn eerste menstruatie na de pil nog niet is geweest.
    Wacht eerst nog ff af...

Meiden heb eindelijk vrij... 7 dagen hard werken met dit hete weer zijne voorbij...
    Pfff kapot

Xxxx

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    rust maar ff lekker uit! :)

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

spannend!! hoe bedoel je na de pil??
    hier ook net vrij en thuis.. man is werken... maar pfff wat is het warm.. kindjes vinden het ook gewoon niet lekker meer...

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ging net ff naar buiten, en liep tegen een meur omhoog! :$

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

*gaap* Net wakker, ik was met de jongste op bed in slaap gevallen. :) Dat gebeurd mij niet vaak... Was wel even lekker. ;) Ben echt moe de laatste dagen, het weer maakt je volgens mij ook lam. ;)

Nou, nu maar even koffie...

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heerlijk toch! even energie tanken! :D

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ok, ik mis dn nog 4 pagina's bij lezen maar moet echt ff m'n ei kwijt..
    Dus zo om de dag seksen rond in de vruchtbare periode gaat ok.. Gister op m'n verwachte ei dag, loop'tie te janken over dattie buikpijn heeft en teveel heeft lopen snoepen.. Ik ben al sinds gisteravond best pissig op hem.. Zouden we met de hond gaan wandelen.. Wat een verassing.. Gaat meneer de hond in z'n eentje uitlaten (normaal doe ik dat, want hij is een luie pik..)
    Soz, ben echt een beetje neidig op hem.. Alsof er een kind uit de lucht gaat vallen.... aaaaaargh!! Foto' van m'n opk vandaag in m'n album volgens mij moet ik m'n vingers gekruisd houden en hopen dattie nog moet komen maar dan morgen ofzo.. pffff...
    Had oma'tje ook nog gesproken.. Zei zei, bij haar moeder duurde het 2 jaar en die moest zelfs langs de gyne, bij haar zelf eerste keer 3 maanden en de tweede keer duurde ook langer.. Nja in een paar maanden toch maar een keer met mama erover hebben.. Die is zo hypocriet op het moment die vind dat ik nog maar moet wachten.. Al was ik zelf al 1 jaar oud toen mams 21 was.. Geweldig..

8. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Wij hebben lekker aan het water gelegen vandaag.. heeerlijk in de zon! Ik ga straks even terug lezen..

eerst maar even een patatje scoren zometeen.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik denk dat je je nog niet zo druk hoeft te maken over het niet klussen vandaag.. je eitje is nog niet in aantocht hoor, had je dat via internet berekend? Ik zou nog even goed doortesten tot ie gelijk van kleur is of knalt.. kan best wat later in de cyclus zijn hoor :)

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik ga ze ook in het frituur gooien ;)

11. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Oh begin niet over hollandse gefrituurde lekkernijen die heb ik hier niet!!! :p

Klopt, deze is berekend op m'n gemiddelde cyclus van 27 dagen.. Zou me niks verwachten als deze maand weer rond de 30 zit net als de maand ervoor toen ik ineens 6 dagen overtijd was volgens mijn banner.. net als toen ik voor het eerst ongi werd altijd 1 maand 9 dan 1 maand 6 dan weer 9 dan weer 6 tot ik aan de pil ging haha :p

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Over een paar dagen lekkere goedmaaksex en BaM raak! ;):D

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Nee gewoon boze sex joh hahaha! Hij snapt meestal niet waarom ik boos ben.. tja hormonen he schatje ;)

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ze zeggen dat je in het begin van je zwangerschap niet zo'n zin hebt, maar na een tijdje super veel :p

15. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ja maar hij heeft last van een laag libido, ik niet :p

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    ow nou daarentegen schijnen mannen zwangere vrouwen ook heel aantrekkelijk en sexy te vinden en worden ze geheel opnieuw verliefd op de vrouw :D

17. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    :D:D:D:D Mooi haha :p

Wat heerlijk deze technologishe mogelijkheden in 2012, zit gewoon op de bank mee te genieten van lowlands :D

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    @ here 16 and pregnant ;):D

19. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    oh dat zat ik laatst ook on demand te kijken, wordt dat daar ook op mtv uitgezonden? We hadden hier van de week mom at sixteen, een flinke tranentrekker op channel 5, jammer dat ik het begin had gemist though :eek:

Je hebt ook one born every minute, maar dat is voornamelijk bevallingen.. En ook intense bevallingen.. Ik begin daar nog niet aan hahaha :p wel populair!

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mam at sixteen, is dat die film van dat meisje dat goed is in zwemmen, en aan de drugs gaat en de moeder die doet alsof het kind van haar is.. en dan komt de echte vader in beeld, en uiteindelijk geeft ze hem aan de zwemleraar en zn vrouw, die? :D

Deel Deze Pagina