Net ei gehad --> nu al zenuwenkriebels --> kan dat kwaad?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ytest, Aug 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hello ladies,

Klaar voor weer een heerlijk, warme dag?! :cool:

Wat lees ik nou??? Lotje ongesteld... :( Maar wel netjes hoor, 1ste ronde na het stoppen, 28 dagen! Je lichaam pakt het goed op, klinkt positief! ;) Zal vast niet lang duren voordat het wel raak is!

Ik heb alles bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen... ;)

Alleen dat Jade met ons "ik voel vanalles, ik ben zwanger of ik word langzaam gek"-virus besmet is. :D

Hier ook steekjes en prikkels, krampjes en gezeur... Afscheiding is niet anders dan anders. Verder eigenlijk niks opvallends. ;) Behalve een mooi tempkaartje...

Maar ik zit op 7 DPO!!! :D Het feest mag van mij part beginnen!

Hoe is het deze ochtend met jullie kwaaltjes? :p

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Ja idd kensho... Mag ook niet mopperen... Alleen het was zo mooi nadat we gisteren er achter kwamen dat 23-8 een jaar geleden was... Had een klein beetje hoop gekregen ..

Snap er niks van hele vruchtbare periode sex gehad...
    Nou ja...

Iemand nog zwemtips kan niet zo goed tegen tampons...

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

hey lotje dat is balen!! maar ook wel goed.. ze zeggen dat het goed is voor je lichaam om even te ontpillen...

haha kensho... wanneer ga je je eerste testje wagen?

mijn buik is nog steeds flink gespannen dus klinkt positief.. gaat vandaag niet echt lukken om te klussen dus hoop dat mijn ei nog even op zich laat wachten!!

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Misschien ben je straks zwanger en uitgerekend op 23-8. ;) Maar ik kan mij het wel voorstellen hoor. Best balen, want het had echt speciaal geweest. Het is natuurlijk altijd speciaal, maar een beetje extra. ;)

Ik voel mijn eisprong en heb al 6 rondes genoeg gesext voor, op en na de eisprong. Het is niet alleen maar juiste timing, ook geluk speelt een grote rol. ;)

Zwemmen doe ik altijd met tampons.. Ik heb dus geen tips..

5. Jade12

Jade12 Niet meer actief

goedemorgen Kenso!

Ik ben inderdaad besmet! Al heb ik nu (even) nergens last van hoor! haha!

Een mooi tempkaartje is toch heel positief! Jij moet wel zwanger zijn!

Heb je ook af- en toe een soort zeurende menstruatie krampjes? Of heb je een ander soort krampjes?

7DPO is goed! wanneer ga je testen?

6. Jade12

Jade12 Niet meer actief

ja, dat is ook vervelend.. maar er moet er maar net eentje de goede kant op zwemmen natuurlijk..

we gaan gewoon voor een kindje op 23-8!

Ik gebruik ook altijd tampons, dus geen tips. Kan je hem niet meteen uitdoen nadat je het water uitgaat? Kan je toch even lekker afkoelen.

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hihi... Ik heb een deal met Ytest, dus ik op 10 en zij op 9 DPO, maar ik weet niet of dat nog doorgaat, omdat 9 DPO eigenijk ook best vroeg is. ;) Als de deal niet meer doorgaat, dan test ik dus 9 DPO! :D

Klinkt inderdaad nog niet als eisprong. Ik hoop dat ei wegblijft, maar ik denk dat je wel snel zwemmers moet scoren! :p Wanneer was de laatste keer dat je met je man hebt gevreeƫn?

8. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ben ik ook! :p:D

Tja, hoe beschrijf je dit? ;) Het is niet het gevoel dat je soms krijgt als je menstruatie moet beginnen, niet dat soort gezeur, maar wel een ander soort gezeur, beetje prikkelend/stekerig/tintelend. Jij snapt? :p Ik weet het niet hoor. :D:D:D Het is elke maand weer iets anders bij mij. :p

9. flotsje

flotsje Niet meer actief

vrijdagavond... nu even naar de psz! tot zo

10. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hello ladiesss...

6 DPO .. ook mijn feestje mag in gang gezet worden :D:D

Voel mn rug en buik.. maar waarom? voorbereiding ongi? standaard hormoonkwaal of toch? ;)

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

Zwemmers van vrijdagavond maken nog een goede kans, dus mocht het ei vandaag springen, dan is het niet helemaal kansloos. Ik heb wel het idee dat je ei elk moment kan springen.

Tot zo!

12. Jade12

Jade12 Niet meer actief

6DPO betekent toch nog niets? of heb ik het verkeerd? (A)

13. Kensho

Kensho Niet meer actief

Je bent zwanger! :D

Yeah! Nog een feestganger erbij!!! :D

14. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    als er een innesteling is, begint ie meestal tussen 5-7 dpo :D .. dacht ik :)

15. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    ghehehe ik moet er alleen vandoor, ik kom straks babbelen :D

16. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Meiden succes met wachten...
    Ga een ob normal proberen in te brengen...

Pfff was ff vergeten hoe erg die rugpijn zonder de pil was... Zo gelijk ff naproxen halen...

Succes meisjes :D

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

Bij BabyMed (leuke site met veel facts, alleen wel Engels) hebben ze onderzoek gedaan en daar is de conclusie dat gemiddeld innestelingen op 9 dpo zijn, tussen 6-12 dpo. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. ;)

Bron: implantation | BabyMed.com

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

En weg was de feestganger... ;):D

Tot straks!!!

19. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Lotje: Rugpijn... Niet fijn!! :(

20. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Zeker erg minder prettig...
    En dan als die pukkels op mijn bakkes...
    En dat chagrijnige gedoe van mij... Heb mij de afgelopen cyclus echt alleen maar alsof ik ongesteld moest worden gevoeld
    Ben blij dat het is doorgebroken....

Xxx

Share This Page