hahahha.. Jaa indd tik tak tik tak blij dat ik morgen mag werken en woensdag een dubbele dienst heb..
Dan hoop ik op een vroeg positief lang weekendje deze week! We hadden een heel mooi weekend met een hoop positesten dit weekend dus ik hoop dat we dit weekend een hoop van dat babydust hebben opgevangen en kunnen blijven knallen met ons miniclubje! Ik moet zeker nog tot begin volgende week wachten *zucht.......* als het geen week der'op wordt maar volgens mij valt er genoeg te duimen voor de afleiding Let's keep us saint in these days! =D
Woensdag zelfs al.. oh dat kan een errug mooi lang week(end) worden =D =D Mijn tepels deden toen straks wel echt verdomde pijn, en dat doen zei eigenlijk nooit.. alleen die keer dat ik er een naald door heen liet steken.. maar dat is jareeen geleden...
@ Jade we kunnen samen afspreken om te testen als je wilt ) mijn NOD is woensdag (volgende week) dus dan kunnen we elkaar moed inspreken om pas te testen wanneer het zover is is dat een idee?? @ Youtube filmpje GEWELDIG!!!!!!! nu maar hopen dat de ware hier binnen elkaar gevonden hebben hahahaha...
Nee ik ben niet meer te houden, vreselijk dat wachten!! terwijl je weet dat de kands 80 % is dat je ongi wordt
eigenlijk is het wel beter om een paardagen overtijd te testen.. wilde dat eigenlijk ook maar iets heeeeel diep in me zegt iets anders hihi