Wij hebben nog geen namen bedacht.. ja ik wel, maar vriend is niet serieus. Die heeft zoiets, straks nog genoeg tijd! Word maar eerst zwanger. Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, een jongen of een meisje. Ik denk persoonlijk dat ik eerst een jongen krijg. De pendel van flotsje zegt echter een meisje! .. Ik ben bang dat we toch nog even moeten afwachten.
Ik had een naam maar die wil mijn vriend niet...:x Het gaat nog heel moeilijk worden met de naam bij ons... maar ik ga er geen concessies in doen!! We krijgen een kind, geen hond!
Ben er weer naar een kotspartij en een douche Zegt me vriend ineens was je van de week ook al niet aan t spauwen. Ik zo ja. kan dat al zo vroeg dat je ziek er van word? Als het eruit is dan is het ook weer goed.. pff ga morgen testen word gek als ie dan negatief is weet ik t niet hoor..
Als je maar niet ziek van de zenuwen bent .. dan wordt de eventuele teleursteling nog groter, hoop dat het lekker raak is!!!
Beebbie, wat maak jij het spannend!!! Zie onderschrift! Mijn pendel zegt: augustus een jongen! Hier nog geen namen! Wel ideeën.. Man is hier heel makkelijk in gelukkig, dus ik heb het eigenlijk voor het zeggen! Ps. Mijn toetsenbord is kapot... De spatie en de L doen het niet... Steeds plakken en knippen...:x Irritant!!! Morgenochtend meteen een nieuwe kopen! *zucht* Kan niet eens fatsoenlijk kletsen!
Slaap lekker allemaal! Ik moet morgen werken maar kom af en toe wel even via mijn telefoon spieken.. Spannend Beebbie!! Ik duim voor je!!
Slaap lekker, Flotsje! Ik heb trouwens je naam niet voluit in mijn onderschrift, anders pb-t heel ZP je dadelijk! Flotsje heeft voor ons gependeld. Als je haar je volledige naam pb-t, dan pendelt ze voor je!