Echt wel! Maar tegen 19:00 deed hij opeens helemaal niks meer, dus dat ding opengemaakt, beetje geklooit en nu doet hij iig iets! Dus ik klaag niet!
Meiden, slaap lekker allemaal!!! Tot morgenvroeg! En Beebbie, na het testen heb je hier een meldplicht he, dat weet je toch?
ja hoor kan!!! maar moet je je wel echt super concentreren... probeer het maar eens.. in weze kan iedereen het...
Wie zitten er nou allemaal waar op de wachtbank? Beebbie (12 DPO), Kensho (8 DPO), Ytest (7 DPO), Jade (7 DPO), MinnieJ (7 DPO), 2deWolk (5 DPO), Perzik (2 DPO), Dorientje (1 DPO) En de meiden die nu rond hun eitje zitten: Void (of O vandaag of ...2 DPO, zoals je banner zegt?), Flotsje (1 D2O) Lotje (12 D2O)
He meiden, Vinden jullie het goed als ik hier nog wel mee babbel?? Ondanks dat ik nu weer volgende week flink met mijn skattie aan de bak mag (en dat vinden we erg muwhahaha )... Ik wil hier graag wel een beetje up to date blijven.... xxx
Goedemorgen dames! Je staat gewoon nog in het lijstje toch Lotje? Lekker meekletsen zou ik zeggen! Jij loopt straks voor op ons! Beeeeebieeeee??? Al getest? 7DPO alweer! klinkt best leuk! Ik heb denk ik een griepje onder de leden Voel me echt helemaal niet! lekker. Vandaag maar lekker lamballen dus. Dames die moeten werken, werkze vandaag!
Hihi... Dat is ook een bekend kwaaltje rond innesteling... Maar beterschap mocht het gewoon een griepje zijn!
Wat ja laif van jullie haha Cool!! Alleen ga niet beloven dat na een dag werken dat ik steeds alles ga bijlezen (er moet immers een ei bevrucht gaan worden ) na het werken of zo hoor... Zeker niet op mijn telefoon want word er helemaal horendol van haha... Cool... Spannend he
haha, jij maakt het er echt beter op! Ik schuif het weg onder, mijn menstruatie komt eraan, griepje onder de leden.. en JIJ... Ik denk dat ik niets anders kan doen dan nog 7 dagen afwachten! Het fijne is, dat het nog maar 1 weekje is!
haha, stiekem geeft dat hoop.. ondanks dat ik de hoop tegelijkertijd weg stop om teleurstelling te voorkomen. Maar aan de andere kant.. een kindje komt er vast wel!
Zo doe ik dat ook hoor! Je wilt geen hoop hebben, omdat je weet dat de kans op teleurstellingen best groot is... Groter zelfs dan de kans op een positieve test... Maar een beetje spannend houden kan geen kwaad! Zolang je maar in je achterhoofd houdt dat het waarschijnlijker is dat je gewoon ongesteld wordt.
Ik was morgen van plan, maar wil echt proberen vol te houden tot 10 DPO en zelfs 11 DPO, maar dat is echt heel veel gevraagd van een testjunk. Ik heb bij mijn jongste op 11 DPO een licht streepje gehad, dus ik hoop deze keer op hetzede resultaat. Bij de oudste 2 testte ik pas op NOD! Ja, echt waar!
Toch ondanks mijn menstruatie... Blijft mijn broodje met kaas vies smaken...... Hoe kan dat toch!!! Eerder nog nooit last van gehad...
jeetje, wat knap zeg! Misschien moet ik dat ook maar gewoon doen.. gezien het de eerste is! Maar ik wil graag wachten tot vriend thuis is, en dinsdagavond heb ik cursus.. grrr Ik ga hem dus inzetten op 12/13 DPO en anders 15 DPO. Ik ben ook nog best bang voor een langere cyclus, dus dan is 12/13 DPO misschien te vroeg! @Lotje: is de kaas nog wel goed?