Hoe zeker ben je van je ei, Jade? Ben het even kwijt... En Lotje, beroerd door een broodje? Ben je echt goed ongesteld?
Niet heel zeker Kensho! Ik heb dinsdagavond buikkrampen/steekjes (rechts ondering) gehad, en toen dacht ik.. misschien is dit mijn eisprong. En het was ook nog midden in de cyclus (als ik uitga van 28 dagen). Dus vandaar dat ik denk dat het wel kan. Ik had overigens een hele regelmatige cyclus (28 dagen), alleen vorige maand 1x een lange cyclus. Wij hebben op safe gespeeld voor een korte tot een lange cyclus Ik weet niet meer hoe dat voelde die dinsdag
Dat klinkt wel als een eisprong.. Zou heel goed kunnen dus... Ik zou ook van die dag uitgaan idd. Maar het blijft afwachten... Spannend!!!
jaa, grrrr.. nog eventjes geduld.. en dan weten we het! Het klinkt gek, maar ergens vind ik het ook wel fijn dat het niet meteen de eerste ronde raak is.. Dan heb je nog even de tijd om bewust zwanger te worden . Nu neem je een besluit, en dan is het al zover. Wij hebben geen maanden van tevoren bedacht dat we eraan zouden beginnen (wel veel gepraat, maar geen datum genoemd). En ineens is het misschien zover. Maar aan de andere kant.. als je zwanger raakt heb je natuurlijk (als het goed is) 9 maanden om je voor te bereiden. Dan neemt vriend het vast ook wat serieuzer.
heb weer een ovu test gedaan.. volgens mij nog donkerder als gister... hmmm... als mijn ei weg is wordt hij negatief toch?
Je moet ervan uitgaan dat 24 - 48 uur na je eerst posi test je ei springt, dus nu zit je in het midden van je piek, hoogste LH waarde, je mag dus verwachten dat ie uiterlijk morgen springt
Goedemorgen dames, En? Voelen jullie al wat? Nog geen dames die er een test tegenaan hebben gegooid? Ik voel nog helemaal niets! Ben ook bang dat het deze maand mislukt is, aangezien mijn vriend op mijn ovulatie datum ziek was. En nog steeds is dus ook niet even kunnen "inhalen" voor de zekerheid.