Ik hou mij in bij jou... Voor wat, hoort wat!!! Ga mij nu niet overhalen, terwijl ik juist zo goed mijn best doe NIET zo belachelijk vroeg te testen!
Kensho, je moet ECHT NIET testen hoor! Dat is echt veelste vroeg! Je kunt beter wachten totdat je een week overtijd bent! Dat is echt veeeeel beter.
Dankje! Ik voel mijn eisprong nooit, en gebruik ook geen ovu testen maar mijn menstruatie is altijd vrij regelmatig. (tussen 27 en 31 dagen)' Mijn NOD is 25 augustus. Dus dan kan ik ook testen
Lekker hoor! Ik maak vandaag Bami met satésaus. Ik heb vanavond cursus, dus dan maak ik altijd iets makkelijks (rijst/bami/pasta). dus even kip en groente snijden..
Een beetje, maar het scheelt dat ik hier al een peuter rond heb lopen die voor veel afleiding zorgt. Ze zit nogal in een puberende fase
Iew ik hou niet van knoflook! Wij eten vandaag PATATJES!! Vriendlief moet overwerken dus kunnen wij ons uitleven. Faya vindt het ook helemaal geweldig! Normaal eten we geen patat, daar houdt die kerel van me niet van.. veel te hollands vindt hij dat..
Welkom..! Klets gezellig mee.. oo.. wacht dat doe je al..haha Succes deze ronde! 25 augustus NOD schiet lekker op! Er zwerft hier ergens een lijst met al onze datums, dan ben je ook op de hoogte van onze cyclussen.
@ kensho beter wachten jaa is heeeeeeel moeilijk en indd overtijd testen is 't beste.. Dames smakelijk eten ik ga naar de Ikea met schoonzuslief. Tot vanavond!! p.s niet te veel kletsen anders moet ik weer zoveel lezen
Gelukkig dat je vriend dan op jou gevallen is en niet op mij hahaha... Ik doe een moord (bij wijze van) voor een patatje
Beebie, veel plezier in de IKEA... Ik zal de kinder afdeling overslaan als ik je was... haha... Gaan je eierstokken nog meer klapperen haha..
Tjongejonge, wat een verschil qua menstruatie..> Wat een ranzige bloed komt er uit zeg... Allemaal van die kleine bloedpropjes/slijmpropjes weet ik veel echt vies joh... Ben nu op z'n heftigst... Je voelt het zo lopen he met maandverband... Maar na al die schimmelinfecties gebruik zo min mogelijk tampons...
Die eierstokken zullen nu ff niet rammelen hihi over 3 weken misschien weer als ik ongi word lol Maar indd sla hem over
haha ach als ik zin heb in patat loop ik naar de cafetaria hier om de hoek of zet ik 's middags de frituurpan aan Ik mag niet klagen hoor, mijn schoonmoeder komt uit Suriname en van haar heb ik ook heeeeele lekkere recepten die het bijna winnen van patat eet smakelijk allemaal! ikea is ook lekker, maar kom ik eigenlijk bijna nooit.