Net ei gehad --> nu al zenuwenkriebels --> kan dat kwaad?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    @Lenthe we gaan gewoon shoppen ik heb geen honger vriendlief heeft avonddienst misschien dat ik vanavond iets naar binnen werk..;)

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hebben bewust geen frituurpan in huis ;)

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Nouja zeg, 't is ook niet normaal hoe veel ik mis.. Alweer lag het internet er uit.. Helaas gelijk vanaf 't moment dat ik wakker werd -.-'
    Kheb geen fiets, 't regent hier continue.. zucht.. Ben blij als we verhuisd zijn en ik wat fatsoenlijke uren kan werken..

Gelukkig ondanks de man lag te miepen over z'n buikje.. ('Tja moet je ook niet continue frieten lopen eten en god weet wat voor troep..............) Toch nog even wat zwemmers opgevangen in zoals mijn BFF het noemt 'zaadopvangklepje' Mocht mijn ei tussen zondag aaf en vandaag komen/geweest zijn... /slaatzichzelfvoorderkop! Ik wist wel dat ik niet genoeg had aan 5 -.-' Waarom ovulatie testen duurder zijn dan hcg testen is mij een raadsel... Kan lastig wat van Z&K bestellen hier aan de overkant van de zee zucht wat meer.. Ik probeer 't bij te houden!

M'n foon doet het mysterieus ook niet wanneer 't internet eruit floept, waarom geen idee? Betaal me blauw voor beide -.-'

Dus ja, ik heb geen flauw idee wanneer ik m'n ei heb maar zal ongv. gaan testen vanaf eind volgende week/weekend tot nod. die ik niet echt heb want ik denk dat ik deze maand een 30+ cycle heb en niet zoals mijn banner zegt 27 dagen... confjoeeeezed.com

4. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Wij ook niet ;)

5. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    hoooooi daar zijn we weer, na een dagje werken heb ik 15blz van jullie bij moeten lezen hahaaha zullen we anders dan maar een clubje beginnen voor ze deze op slot doen ???

hier niks bijzonders lekker rustig ook geen kwaaltjes ofso maar ik ben nog maar op 5DPO
    ik heb heel sterk het gevoel dat het deze maand niks is, ben benieuwd maar heel gek is dat, de vorige maanden dacht ik al na me ongi dat ik zwanger zou zijn maar nu heel gek zoveel geklust etc en toch heel sterk het gevoel niet zwanger te zijn, ben benieuwd.

beebie, jammer maar er is HOOP! misschien een late ei geen bloed geeft moed

Lente welkom

Lotje ben benieuwd naar je tattoo enuh supper dat je terug ben ;)

Kensho NEEEEEEEEEJ!!!!!! NIET TESTEN ;)

en de rest ben ik vergeten sorry was echt veel bij lezen hahaha...
    Ik ga nu ook koken en kom vnvnd weer even kijken :D
    groetjes van ons

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    LOTJEEEEEEE.. ik knip ook de kip :D .. ik knip alles, maar wel afwassen tussendoor :D

7. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Meiden zo raar, dit had ik eerder nooit als ik ongesteld was... Een mooi filmpje op youtube kijken wel 3x gekeken vandaag 3x janken ik huil echt waar nooit!!! :O en ik ben zo chagrijnig... Voelde me zo goed vandaag... En toch moet mijn lieve schat het ontgelden...
    Kan er gewoon niks aan doen...

Oja en ik merk sinds ik niet meer aan de pil ben dat ik mijn contactlenzen langer kan inhouden (minder last van droge ogen)....

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Cool dan zijn wij de kipknippers!!! Hahah..
    Afwassen??? :p haha natuurlijk afwassen tussendoor....

9. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik ben tussen m'n benen niet meer zo kets droog sinds de mirena eruit is gehaald.. Misschien zuigt het hormoon gewoon al het vocht uit ons.. Wat zijn we toch lucky zonder hormonen nu!

10. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog ff mijn testen van vorige week... heb nog steeds een beetje lichtg bruin/oranje achtige afscheiding...

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Heb maar ff 2 naproxen geslikt... Heb ook zo´n last van mijn rug op ´t moment.. Haat het om medicijnen te slikken als ´t niet nodig is... Maar het word er zo ook niet gezelliger op thuis...
    Ik hoop dat opoe snel weg is... Tjongejonge!!! Wat een gedoe ook altijd... Nooit gedacht het zo erg zou zijn... Kan het met ook niet zo erg herinneren...

12. Kensho

Kensho Niet meer actief

Te laat... :)

13. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    En nu?? Wat kwam er uit???

14. flotsje

flotsje Niet meer actief

mogen we al turen?!!!! :)

15. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik sta te shaken... Hihi...

Om van het gezeur van mijn hersenen af te komen, heb ik er een testje tegenaan gegooid. Had al een tijdje niet geplast, dus na het eten over de uiterst gevoelige midstream van Z&K heen geplast en tot mij verbazing kwam er een heel lichtroze tweede streepje. Op de juiste plaats en even breed. *slik*

Foto zal ik straks proberen te showen. Moet even op man met goede camera (op zijn telefoon) wachten, al vraag ik mij af of het te fotograferen is. ;)

Ps. Leuk zo'n kapot toetsenbord! ;):D Typen duurt even... ;)

17. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Zeg !! spannend !!

18. flotsje

flotsje Niet meer actief

wauw!! spannend!!! :)

19. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Hee Kensho wat goed!!:):)
    Fantastische nieuws!
    Ben benieuwd naar de foto, als het streepje niet goed te zien is, morgen weer even een test dan zal het nog beter te zien zijn.

Mag ik je al voorzichtig feliciteren?:D

20. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    AAAAAHHHH SPANNEND KENSHO!!!!!
    Oeoeoeoeoe.... Een streepje is een streepje lees ik hier altijd toch :D
    Beetje bijgekomen???!!!

Deel Deze Pagina