Net ei gehad --> nu al zenuwenkriebels --> kan dat kwaad?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ytest, Aug 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,263
    0
    0
    Drama! Wit is niet leuk!
    Weer W88, succes! Houd je het nog vol?

Ik heb de neiging om andere dingen in mijn leven acuut te gaan doen omdat ik geen geduld heb. Omdat al mijn geduld op is aan het wachten op: Ei, NOD. :)

2. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Maar dames ik ga ook slapen morgen een dubbele dienst!
    sweet dreams!!

3. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

Dec 29, 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal. Had ff vraagje is er misschien iemand die mik wilt pendelen? Groetjssss

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Ja hoor maar had het wel verwacht omdat de andere ookal negatief was vd week..
    Gelukkig heb ik morgen een dubbele dienst en donderdag met een vriendin een date haha dus komt goed ga dinsdag testen als ik nog niet ongi geworden ben heb de zt goed verstopt dat ik heb niet zie liggen.
    :p

5. perzik

perzik Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,263
    0
    0
    @Beebbie Afleiding, heel goed! Ik duim voor je! Hopelijk heb je dinsdag een mooie test!

6. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Lief van je
    Hoop t stiekem ook wel hoor.. Ondertussen ookal een half jaartje bezig elke maand is dan toch weer een teleurstelling he!
    Trusten!

7. perzik

perzik Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,263
    0
    0
    De Pfaffs.. in herhaling.. geweldig!:D

8. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

Aug 20, 2012
    477
    33
    28
    Ik zie hem bijna niet als ik eerlijk ben! Maar dit kan aan de foto liggen.
    Ik gun het jullie van harte!

Sweet dreams!

9. 2deWolk

2deWolk Actief lid

May 25, 2012
    272
    0
    0
    Assen
    kenshoooo spannend joh!!
    ik zie heeeeeeel licht iets maar als jij m met het blote oog ziet is het een streep! nou hopen op donkerder worden streepjes...

ik ga ook lekker slapen
    moet wel opmerken dat ik opeens wel weer wat voel kietelen onderin me buik, ben benieuwd of ik het inbeeld
    over testen ik hou me meestal wel aan het op de NOD testen dus dat doe ik dit keer ook gewoon, ben daar idd ook heel nuchter in vooral ook omdat voor NOD geen uitsluitsel kan geven het kan nog misgaan en dan is de teleurstelling des te erger.

Meiden ik wens jullie een fijne avond :) nacht
    ik ga lekker me nestje in
    groetjes

10. Kensho

Kensho Niet meer actief

#890 Kensho, Aug 22, 2012
    Last edited by a moderator: Aug 22, 2012
    Goedemorgen meiden,

Nou, ik was een beetje bang dat de testen geen duidelijke streepjes zouden laten zien, want de urine was erg licht, maar gelukkig zagen man en ik toch duidelijk de streepjes op beide testen verschijnen.

Zien jullie ze ook (weer)?

View attachment 269140

Edit: Zoals altijd zijn de testen in het echt duidelijker! ;)

11. flotsje

flotsje Niet meer actief

jaaaa!!! oeh wat spannend!!! X

12. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hoe was de massage gisteren? ;)

Zo weer werken?

13. flotsje

flotsje Niet meer actief

ja ben al aan t werk...

massage was geslaagd :)

plannen vandaag?

14. Kensho

Kensho Niet meer actief

Mooi zo! :D

En de plannen hier... Man is thuis vandaag, dus mama gaat de hort op! :D Alleen nog een slachtoffer vinden die mee wil... ;) Maar dat komt wel goed... ;)

Edit: ZONDER KIDS DUS! :D:p:D

15. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ja, Kensho! Spannend hoor! :D

Ik ben vanmorgen heeeeeeel snel naar het toilet gegaan.. zodat ik niet meer kan testen! :D Ik wil echt nog een paar dagen wachten!

Ik heb helaas geen werk, dus vandaag wordt weer een dagje huishouden :) Misschien ga ik het dorp nog wel eventjes in.

Geniet van je dagje op stap zonder de kids! :)

16. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Kensho spannend... Wederom sorry ik zie niets...

Ik heb beetje ruzie met mijn vriend... Hij vind dat ik hier teveel kom en alleen nog maar met een kind bezig ben.. Als ik uitleg dat het hier vooral alleen gezellig is dat snapt hij niet... Dat als ik op de bank hang nog met mijn telefoon in mijn handen zit om berichten te checken vind hij niet cool...
    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen... Hij heeft uiteraard wel een beetje gelijk, maar het is heir zo gezellig...

Spannend allemaal meiden!

xxxx

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Kensho ik zie ze weer hoor, vooral de onderste!! :D

18. Kensho

Kensho Niet meer actief

Jade, hier ook geen werk hoor. Man is de traditionele kostwinner en ik zorg voor de kids. ;)

Goed trouwens dat je meteen bent gaan plassen! ;) Hoe is het met je griepje? :p

Ik ga ervandoor! Spreek jullie later weer!

Fijne dag!

19. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Lastig Lotje! Ik denk dat mijn vriend het ook niet leuk vind, dat als we samen wat doen ik nog de hele tijd mijn telefoon check. Overdag heb ik wel veel tijd, dan werkt vriend.

Gisteren hebben we gepraat over het krijgen van een kindje, en heb ik ook genoemd dat ik hier lekker kan praten over dingen die voor hem niet interessant zijn. Hij vindt het prima.

Misschien moet je toch wat bewuster opletten dat je niet continue op je telefoon online gaat. Het is niet zo erg toch dat je later een paar pagina's moet doorbladeren?

En uitleggen wat je hier doet, dat je het fijn vindt om verhalen van anderen te horen/lezen. En het ook fijn is om te lezen over dingen tijdens/na zwangerschap, maar dat het geen invloed heeft op jullie relatie/seksleven/krijgen van een kind.

20. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

Dec 29, 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie ook een heel licht streepje !! Spannend. voorzichtig gefeliciteerd..

Share This Page