Drama! Wit is niet leuk! Weer W88, succes! Houd je het nog vol? Ik heb de neiging om andere dingen in mijn leven acuut te gaan doen omdat ik geen geduld heb. Omdat al mijn geduld op is aan het wachten op: Ei, NOD.
Ja hoor maar had het wel verwacht omdat de andere ookal negatief was vd week.. Gelukkig heb ik morgen een dubbele dienst en donderdag met een vriendin een date haha dus komt goed ga dinsdag testen als ik nog niet ongi geworden ben heb de zt goed verstopt dat ik heb niet zie liggen.
Lief van je Hoop t stiekem ook wel hoor.. Ondertussen ookal een half jaartje bezig elke maand is dan toch weer een teleurstelling he! Trusten!
Ik zie hem bijna niet als ik eerlijk ben! Maar dit kan aan de foto liggen. Ik gun het jullie van harte! Sweet dreams!
kenshoooo spannend joh!! ik zie heeeeeeel licht iets maar als jij m met het blote oog ziet is het een streep! nou hopen op donkerder worden streepjes... ik ga ook lekker slapen moet wel opmerken dat ik opeens wel weer wat voel kietelen onderin me buik, ben benieuwd of ik het inbeeld over testen ik hou me meestal wel aan het op de NOD testen dus dat doe ik dit keer ook gewoon, ben daar idd ook heel nuchter in vooral ook omdat voor NOD geen uitsluitsel kan geven het kan nog misgaan en dan is de teleurstelling des te erger. Meiden ik wens jullie een fijne avond nacht ik ga lekker me nestje in groetjes
Goedemorgen meiden, Nou, ik was een beetje bang dat de testen geen duidelijke streepjes zouden laten zien, want de urine was erg licht, maar gelukkig zagen man en ik toch duidelijk de streepjes op beide testen verschijnen. Zien jullie ze ook (weer)? View attachment 269140 Edit: Zoals altijd zijn de testen in het echt duidelijker!
Mooi zo! En de plannen hier... Man is thuis vandaag, dus mama gaat de hort op! Alleen nog een slachtoffer vinden die mee wil... Maar dat komt wel goed... Edit: ZONDER KIDS DUS!
Ja, Kensho! Spannend hoor! Ik ben vanmorgen heeeeeeel snel naar het toilet gegaan.. zodat ik niet meer kan testen! Ik wil echt nog een paar dagen wachten! Ik heb helaas geen werk, dus vandaag wordt weer een dagje huishouden Misschien ga ik het dorp nog wel eventjes in. Geniet van je dagje op stap zonder de kids!
Kensho spannend... Wederom sorry ik zie niets... Ik heb beetje ruzie met mijn vriend... Hij vind dat ik hier teveel kom en alleen nog maar met een kind bezig ben.. Als ik uitleg dat het hier vooral alleen gezellig is dat snapt hij niet... Dat als ik op de bank hang nog met mijn telefoon in mijn handen zit om berichten te checken vind hij niet cool... Ik weet niet zo goed wat ik moet doen... Hij heeft uiteraard wel een beetje gelijk, maar het is heir zo gezellig... Spannend allemaal meiden! xxxx
Jade, hier ook geen werk hoor. Man is de traditionele kostwinner en ik zorg voor de kids. Goed trouwens dat je meteen bent gaan plassen! Hoe is het met je griepje? Ik ga ervandoor! Spreek jullie later weer! Fijne dag!
Lastig Lotje! Ik denk dat mijn vriend het ook niet leuk vind, dat als we samen wat doen ik nog de hele tijd mijn telefoon check. Overdag heb ik wel veel tijd, dan werkt vriend. Gisteren hebben we gepraat over het krijgen van een kindje, en heb ik ook genoemd dat ik hier lekker kan praten over dingen die voor hem niet interessant zijn. Hij vindt het prima. Misschien moet je toch wat bewuster opletten dat je niet continue op je telefoon online gaat. Het is niet zo erg toch dat je later een paar pagina's moet doorbladeren? En uitleggen wat je hier doet, dat je het fijn vindt om verhalen van anderen te horen/lezen. En het ook fijn is om te lezen over dingen tijdens/na zwangerschap, maar dat het geen invloed heeft op jullie relatie/seksleven/krijgen van een kind.