Ik denk er ook een te zien, maar het kan ook een indrooglijntje zijn als ik het zo zie. Als het in het echt duidelijker is zou ik minder twijfelen. Van het weekend moet hij dan wel knal zijn!
Hoi hoi. Ja 17e de ochtend was al een knaller en die zelfde avond hebbic ook tekening me buik gehad dus ja heb geen idee wanneer die gesprongen is . Weaf wachten
hihi wat grappig dat jullie hier allemaal al mee bezig zijn! wij hebben de 20-weken echo afgewacht zodat we wisten of we een girl of boy zouden krijgen en hebben toen naar een naam gezocht. We wilden geen oer-hollandse want mijn vriend is surinaams dus het zou een halfbloedje worden en daar vonden we een nederlandse naam gewoon niet bij passen.. en we wilden een naam met betekenis, Faya betekent vurig.. en vurig/pittig is ze hoor, zit aardig wat temperament in!
Ik ben juist heel erg bang dat 20 weken tekort is om een naam te bedenken! Ik probeer dus nu te ontdekken wat mijn smaak is (en die van mijn vriend), en het blijkt dat dat nogal verschillend is.
Ik wil als ik zwanger ben niet weten wat het word... Haha grappig he hoe de naam dan weer bij het kindje past
Meiden, kwam even snel vertellen dat ik terug ben; met een nieuw toetsenbord!!! Ik wilde net hier even reageren, nadat ik in mijn eigen topicje mijn laatste test had geplaatst, toen het toetsenbord helemaal niks meer deed... Balen! Ik heb nog niks bijgelezen, dus dat ga ik nu doen. Kop koffie staat klaar! Ben benieuwd wat jullie allemaal gekletst hebben! Tot zo!
Ik heb getest.. midden op de dag.. heerlijk negatief natuurlijk! Maar die test keek mij gewoon aan.. Nu heb ik geen testen meer in huis.. dus moet ik wel wachten tot dinsdag!
haha, het ergste is.. ik had helemaal geen positieve test verwacht! Ik heb hem ook na 2 minuten weggegooid . Maar ergens ben ik nu wel rustig! Want ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben! Nu dus gewoon rustig de menstruatie afwachten.
that's the spirtit!!! Kiek...!!!! En zo heb je vanzelf een x een positieve test in je handen!! Zeker weten!!
nouja.. ergens vind ik mezelf wel stom.. Dat ik het niet eens vol kan houden om 6 daagjes te wachten! Wat zijn nou 6 dagen? Nu moet ik weer 34 dagen wachten
@Lotje: Vervelend dat je vriend het niet begrijpt, maar het is al weer uitgepraat nu.. Dat krijg je als je uren niet bijleest.. Dornientje: Vervelend dat je steeds oud bloed (?) verliest. Maar eitje is wel gesprongen.. Spannend! @Jade: Tja, die misselijkheid is erg vevelend, omdat het juist zo'n bekend zwangerschapskwaaltje is. Ik heb er elke maand wel last van na mijn ei en nu ook, dus... Wij zijn trouwens nog niet met namen bezig. Dat doen we later wel. Mijn ervaring is dat als je dé naam hebt gevonden je dat voelt. Dan is het goed! Ken inderdaad iemand die samen met haar overbuurvrouw zwanger was, alletwee een meisje en alletwee dezelfde naam... De overbuurvrouw beviel eerst, maar het was gewoon dé naam voor mijn kennis. Dan maar twee .... in de straat! Wat een nieuwe naam voor ons clubje betreft... We hadden al: After Egg Fear! The Egghunters! Laten we alles onder elkaar zetten en stemmen! Kakel-kippen-kluppie?
ik vind t raar dat me borsten nog niet zeer doen.. normaal altijd last vana. misschien heb ik weer een cyclus van 30 of meer...