Net ei gehad --> nu al zenuwenkriebels --> kan dat kwaad?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    Ik denk er ook een te zien, maar het kan ook een indrooglijntje zijn als ik het zo zie. Als het in het echt duidelijker is zou ik minder twijfelen. Van het weekend moet hij dan wel knal zijn!

2. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi. Ja 17e de ochtend was al een knaller en die zelfde avond hebbic ook tekening me buik gehad dus ja heb geen idee wanneer die gesprongen is . Weaf wachten

3. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    hihi wat grappig dat jullie hier allemaal al mee bezig zijn! wij hebben de 20-weken echo afgewacht zodat we wisten of we een girl of boy zouden krijgen en hebben toen naar een naam gezocht. We wilden geen oer-hollandse want mijn vriend is surinaams dus het zou een halfbloedje worden en daar vonden we een nederlandse naam gewoon niet bij passen.. en we wilden een naam met betekenis, Faya betekent vurig.. en vurig/pittig is ze hoor, zit aardig wat temperament in!

4. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik ben juist heel erg bang dat 20 weken tekort is om een naam te bedenken! Ik probeer dus nu te ontdekken wat mijn smaak is (en die van mijn vriend), en het blijkt dat dat nogal verschillend is.

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik wil als ik zwanger ben niet weten wat het word... :D
    Haha grappig he hoe de naam dan weer bij het kindje past :D

6. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap er niks van heb nu weer wat bruin/oranje achtige afscheiding :(

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Meiden, kwam even snel vertellen dat ik terug ben; met een nieuw toetsenbord!!! Ik wilde net hier even reageren, nadat ik in mijn eigen topicje mijn laatste test had geplaatst, toen het toetsenbord helemaal niks meer deed... Balen!

Ik heb nog niks bijgelezen, dus dat ga ik nu doen. Kop koffie staat klaar! :D Ben benieuwd wat jullie allemaal gekletst hebben! ;)

Tot zo!

8. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik heb getest:).. midden op de dag.. heerlijk negatief natuurlijk! Maar die test keek mij gewoon aan..

Nu heb ik geen testen meer in huis.. dus moet ik wel wachten tot dinsdag! :cool:

9. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    nou ik zeg zwanger hoor :D

10. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg

indd balen.. weet hoe t is haha al was t wel erg vroeg bij jou
    xx

11. Jade12

Jade12 Niet meer actief

haha, het ergste is.. ik had helemaal geen positieve test verwacht! Ik heb hem ook na 2 minuten weggegooid :D.

Maar ergens ben ik nu wel rustig! Want ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben! Nu dus gewoon rustig de menstruatie afwachten.

12. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    that's the spirtit!!! Kiek...!!!!
    En zo heb je vanzelf een x een positieve test in je handen!! Zeker weten!!

13. Jade12

Jade12 Niet meer actief

nouja.. ergens vind ik mezelf wel stom.. Dat ik het niet eens vol kan houden om 6 daagjes te wachten! Wat zijn nou 6 dagen? Nu moet ik weer 34 dagen wachten :p

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    heyy ik moet ff teruglezen hoor..

vanochtend getest op 8 dpo en omo is er jaloers op zo wit :(

15. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Dan kunnen we elkaar dus het handje schudden!

Ik dacht nog wel dat ik je voor zou zijn!:)

16. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg

balennnnnn maar er is nog hoop ytest!!

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Lotje: Vervelend dat je vriend het niet begrijpt, maar het is al weer uitgepraat nu.. Dat krijg je als je uren niet bijleest.. ;)

Dornientje: Vervelend dat je steeds oud bloed (?) verliest. Maar eitje is wel gesprongen.. Spannend!

@Jade: Tja, die misselijkheid is erg vevelend, omdat het juist zo'n bekend zwangerschapskwaaltje is. Ik heb er elke maand wel last van na mijn ei en nu ook, dus... ;)

Wij zijn trouwens nog niet met namen bezig. Dat doen we later wel. ;) Mijn ervaring is dat als je dé naam hebt gevonden je dat voelt. Dan is het goed! ;)

Ken inderdaad iemand die samen met haar overbuurvrouw zwanger was, alletwee een meisje en alletwee dezelfde naam... :D De overbuurvrouw beviel eerst, maar het was gewoon dé naam voor mijn kennis. :D Dan maar twee .... in de straat!

Wat een nieuwe naam voor ons clubje betreft... We hadden al:

After Egg Fear!
    The Egghunters!

Laten we alles onder elkaar zetten en stemmen! :D

Kakel-kippen-kluppie? :p

18. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik vind t raar dat me borsten nog niet zeer doen.. normaal altijd last vana. misschien heb ik weer een cyclus van 30 of meer...

19. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hete kip!!!!

20. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Als jij nou gewoon een nieuw topic opent! Dan sluiten wij aan :)

Deel Deze Pagina