Ja hoor! Je hoeft zelf niet eens te kijken als je niet wilt. Wij kijken wel voor je tot NOD. Doen we met alle liefde! @Perzik: Hoi!
Gevoelsmatig zit ik heel de maand op de wachtbank Maar voor de de NOD stijgt de spanning toch altijd weer meer
wauw jullie hebben veel gekletst!! heb even een tijd om bij te lezen.. ga ik morgen doen!! vanavond even gezellig met vriendinnen naar t terras maar eerst de kinderen naar bed! tot morgen...
Wat erg! Hopelijk kom je door de kinderwens niet ook nog eens in de MMM terecht, want daar hebben jullie dan al een abbonnement lopen.
Ooh hihi malle molen dacht ik al.. Nou toen hij t kreeg 3jr geleden heb ik t gevraagd dia vp zei dat het geen probleem moet zijn. En gelukkig is t niet erfelijk omdar het niet aangeboren is.
Oh, diabetes dat lijkt me vreselijk! Dit jaar had ik een juf, die een meisje in mijn klas flink op d'r plaats had gezet omdat ze enorm laks met haar diabetes om ging en ze moest haar medicijnen gaan vervangen op controle enz. en liet deed een beetje afhangen.. Nu was dit manicure/pedicure les dus soms vragen ze of je zwanger bent of diabetes hebt enzo.. Omdat je dan de routine moet aanpassen.. Toen schrok ik wel over de gevaren van diabetes want niet is opgemerkt of niet goed onder controle is... Ze vertelde toen, dat ze zelf zwangerschaps diabetes heeft gehad. En dat komt regelmatig voor! Maar neem aan omdat je man door zijn diabetes beter op zijn suiker intake moet letten.. Tja daar heeft die van mij toch echt poop aan... Drinkt wel meer dan 1-2 biertjes wanneer hij daar zin in heeft.. Rookt 's avonds en is bijna allergish voor groente.. Hij lust wel fruit, alleen dat eet hij nooit -.-' Tonijn, met mayo op een broodje met wat sla zo nu en dan vind meneer gezond genoeg *zucht...* Ik zweer bij mijn groentetjes.. Ik eet helemaal geen vis en weinig vlees.. Misschien ben ik daarom nog niet zwanger.. Ik eet best slecht soms..
Diabetes is niet leuk... Gelukkig is het niet erfelijk, anders zat je nog met dat dilemma... @Flotsje: Veel plezier! Heerlijk terrasweer! Geniet ervan. Hier gaat zo de oudste naar bed en dan heeft mama RUST! Heerlijk! Ik hou van mijn kinders maar knikker ze met liefde elke avond in bed.