Ik was nog niet klaar... :x Hij verzend wel vaker halve berichtjes... Je moet inderdaad niet gaan open rotzooien met je insuline/controles/etc, want het kan echt heel goed mis gaan. Mijn opa (eigenwijs als de p..) was ervan overtuigd dat hij wel suiker mocht eten, alleen geen snoep. Uiteindelijk dus aan een hersenbloeding overleden. Verder eten wij beiden wel gezond, dus dat ik nog niet zwanger ben kan hier niet liggen aan ongezond eten. Ik weet het niet hoor. Maar hier gaat dat niet op.
Precies! Hahaha... Er dan gaan we nog voor nummer 4! Hahaha.. Kids zijn (meestal) echt heel leuk, maar wel erg vermoeiend af en toe.
Haha, dat klopt! Ik riep gister tegen hem, 'vandaag ben ik het meest vruchtbaar' waarop hij zei je hebt mijn zaad al *proest* ja dat klopt.. Vanavond weer gezellig maken, hij heb een nacht rust gehad.. Ik was wel in een flinke mood van zondag tot gister haha maar toch geklussert boze sex is altijd goed hahaha (Zusje ging terug naar NL, en meneer had zich een week moeten in houden vindtie zwaar continue NL sprekende om hem heen hahaha germ..) Maar vorige maand had ik een halve week droog gestaan in m'n vruchtbare week dat was zo sonde! Dus hoop ik dat we dit keer in iedergeval ons best hebben gedaan.. Ben pas over eind vorige keer over m'n vruchtbare dagen begonnen hem uitgelegd wanneer ik wel en niet zijn zwemmers wil haha anders krijg ik ze gewoon niet op de juiste momenten en dat helpt niet!! Is ook voor het eerst en daar moet ik eerlijk in zijn dat ik een man heb die veel minder libido dan ik heb.. Ik kan het tijdens m'n ongi nog wel doen en 6x op een dag als 't ff kan.. Maar met hem is dat niet.. Is dan ook wel het eerste keer dat ik echt een relatie met iemand heb die in die zin 'volwassen' is.. Het is niet zo'n studerend broekie die nog thuis woont, of wat geen stabiele ondergrond vanuit hem en niet vanuit zijn achtergrond(familie/ouders ect) krijgt om dat te kunnen onderhouden.. Is trouwens wel iets wat ik mis, terrassen woonde altijd in het centrum van tilburg.. paar minuutjes op de fiets en daar was het centrum.. heb nu zee'n van tijd en veel makkelijker een tientje bij hand om even te gaan terassen maar dat is hier niet zo'n feest.. Dus geniet er van! En dat voetjes op de bank, herken ik van mijn moeder hahaha.. Mijn zusjes zijn 7-11 jaar jonger dan mij en gingen dus langere tijd samen altijd om 7 -half 8 in bad en naar bed en daarna was het chillen voor mama.. Gtstje, rokertje en voetjes op tafel helemaal in chill modus haha en dat is bij m'n vriendin nu ook haar 2 kids van 2 en 3 gaan om 6-7 naar bed en dan rond 8 uur hebben wij vrouwen tijd drankje erbij, lekker gezellig in de keuken nog meer ouwe hoeren.. Want overdags dan ist gewoon lekker gezellig met de kindjes en dan heb je ook wel een babbeltje maar voor je het weet klimt er een peuter boven op je hoofd haha dus ja dat 's avonds lekker mama tijd snap ik zeer zeker wel hoe lief de kleintjes ook zijn
Hier ook eet ik echt niet wat ik zou moeten eten volgens mij, ik eet eigenlijk nooit fruit en groente maar een klein beetje, ik heb altijd broccoli over! Maar goed dan maar gewoon aan de zwangerschapsvitamine en proberen daarnaast zoveel mogelijk groente te eten
Ode aan appelmoes en aarbeien seizoen trouwens! Ik eet zo nu en dan fruitzakjes zoiets als appelmoes.. heeel af en toe een aarbeien-banaan smoothie ding.. en veel sinasappelsap haha.. Ijzer is belangrijk, maar dat haal je uit groene groentes enzo en vlees
Wanneer moet je eigenlijk gaan opletten met wat je eet? Dan bedoel ik de dingen die niet goed zijn in combinatie met zwangerschap bijvoorbeeld: filet americain, zalm uit folie
Volgens mij gelijk na je positieve test.. We hebben visite, bah nu echt geen zin in, van die plek-visite bestaande uit plakkers. Nodig je ze uit goede wil uit om te komen eten, blijven ze weer plekken!:x Ti's goed ik blijf hier ff hangen..
Je moet geen plakvisite hebben, maar een plakbeeb! Wie weet laten ze wat van hun plak achter! Maar herkenbaar, plakkers... Sterkte!
Kheb niet echt n nod m'n langste lf is 10/11 tot nu toe dus denk dat ik er dan een testje tegenaan gooi, n vroege Kheb in tburg gestudeerd
Jaja?! Hihi.. Kan jij tot dan wachten? Ik mag van mijzelf op 9 DPO een gevoelige Z&K doen. Nog meer meiden al testplannen?
beebie: jij kan al bijna testen!! spannend... wij gister begonnen met klussen haha.. niet met reden.. maar oefening baart kunst toch? en wie weet misschien wel een vroeg eitje haha straks lekker naar de dierentuin!