Hai, Ik zit in de bekende tweede wachtweek, zondag mag ik testen. Sinds drie dagen ben ik er van overtuigd dat ik ongesteld word. Ik heb krampen in mijn buik en een zeurende buikpijn, bij mijn baarmoeder. Mijn man is er echter van overtuigd dat ik zwanger ben, hij denkt dat alle vrouwen die in de IVF/ICSI zitten dit voelen en dat dat ook bij een prille zwangerschap kan horen. Nu lig ik hele dagen op bed vanwege overstimulatie, dus heb alle tijd om alles in mijn buik te voelen.... En ik ben uiteindelijk nog steeds niet ongesteld, ondanks ik elke dag zeker weet dat het vandaag gaat komen. Dus ik ben benieuwd, wat voelden jullie in de dagen voor de testdatum; dacht je dat het wel/niet gelukt was; en was je uiteindelijk wel of niet zwanger???? Groetjes, Sonne
Ik voelde me iig helemaal niet zwanger!! Het enigste wat ik merkte en dat blijkt bij meerderen ook zo te zijn is dat ik de utrogestan minder goed naar binnen kreeg. Het werd zo krap daarbinnen en mijn bmm ging een heel stuk hoger zitten. Dat begon bij mij zo'n 5 dagen voor de testdag. Heel veel succes!!!
Nou ik had dat al eens eerder van elif gelezen waardoor ik 2 dagen voor testen in tranen op de wc zat omdat de bollen er bij mij gewoon oké in gingen Dacht kan dus nooit zwanger zijn want ik heb dat niet!!! Wat ik wel voelde: alsof ik gruwelijk ongi ging worden!! Maar dat had ik wel eerder gehad.
Ik was er van overtuigd dat ik ongie ging worden had krampjes in mijn baarmoeder, het enige wat ik (achteraf) had was dat ik de inbrenghuls van de bollen er moeilijk in kreeg, net als Elif.
Ik voelde hetzelfde als bij de andere pogingen, alleen mn overstimulatie begon ernstigere vormen aan te nemen ipv dat het minder werd.
Wat leuk om ervaringen te lezen Saffie, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik hoop stiekem ook dat mijn overstimulatieklachten nog wat erger worden, ze hadden verteld dat dat idd een indicatie is voor zwangerschap. Daar heb ik iets ergere klachten wel even voor over... (hoewel ze ook wel heeel vervelend zijn en ze wat mij betreft nu ook wel lang genoeg hebben geduurd....) Het lijkt me leuk als hier nog meer ervaringen worden beschreven, iedereen kent toch wel de spanning in de tweede wachtweek en ik denk dat vrijwel iedereen elk steekje, pijntje, krampje voelt....
Ik voelde niks aan mijn buik (maar ik had dan ook geen overstimulatie), maar ik voelde me gewoon gek: beetje zweverig en duizelig. Hoop voor je dat het positief uitpakt
ik had voor het eerst in 3,5jaar helemaal geen krampen in me baarmoeder en nog steeds niet gehad gelukkig. ik had last van me eierstokken lichte overstimulatie nadat het 5 dagen was weggeweest. ik was een beetje koortzig en ziekig. en had gevoel het gevoel het is raak. en ik had helemaal gelijk!
Als de overstimulatie erger wordt, dan heb je grote kans dat je zwanger bent. (omdat je dan het zwangerschapshormoon aanmaakt en dat verergert overstimulatieklachten) Bij mij viel er geen pijl op te trekken. Eerste poging dacht ik van alles te voelen; niet zwanger. Tweede keer voelde ik me weer anders; dus dan dacht ik....misschien nu wel; niet zwanger. De derde keer voelde ik weer van alles, maar ik probeerde het te negeren: zwanger. Ik begon pas echt wat te voelen toen ik verder was in mijn zwangerschap. Baarmoederkrampen kan bij zwangerschap en bij ongesteldheid horen. Dat gevoel ligt erg dicht bij elkaar. Dus meis...nog even geduld. Ik hoop voor je dat het raak is! Xxx Hypo
Ik voelde druk onderin mijn buik en de hele week leek het erop dat ik ongesteld zou worden. Mijn borsten deden ook zeer. En gelukkig werd ik niet ongesteld!
Nou sonne, toen ik met die overstimulatie in het ziekenhuis lag mochten ze van mij alles er wel weer uithalen! Vreselijk was het. Maar misschien kan overstimulatie ook maar een klein beetje verergeren...
Ik had ook overstimulatie. Ik voelde mij in die tweede wachtweek alsof ik elk moment heel erg ongesteld zou worden (rugpijn, heftige onderbuikpijn). Uiteindelijk bleek ik toch echt zwanger! Overigens ging de Utrogestan gewoon zonder problemen bij mij naar binnen, net als bij Maartje. Ik voelde daarbij geen enkel verschil.
heb helemaal niks gevoeld ja pijnlijke borsten dus wist eigenlijk dat ik zwanger was heb ook 5 dg voor de testdatum getest en dat de hele week alleen zit nog wel met overstimulatie te kijken vandaar die buikpijn nog steeds heb 3 eitjes van 74mm en ben daar wel bang voor maar het hartje klopte gister