Zijn er hier ook mensen die veel (20-30 kgs) zijn afgevallen met Cure4Life? Ik heb wel eens vaker van dit dieet onder begeleiding gehoord want ik wil nu echt definitief van mijn overgewicht af maar het liefst wel met wat begeleiding en niet zelf wat aanklooien. Alleen...ik wil geen crash dieet. Dus niet zonder koolhydraten of alleen shakes etc etc. Is dit dieet een aanrader? En wat is nog meer onder begeleiding wat ook verantwoord is? Ik hoop niet persé heel snel af te vallen - het mag rustig een jaar of langer duren - maar het moet wel "veilig" zijn. Alle tips zijn welkom!
Ik ken het niet, maar het klinkt als het zoveelste "geld uit je zak klopperij" dieet. Ik persoonlijk zou geen 850 Euro betalen voor zo iets. Gewoon gezond eten, sporten of intensief bewegen zou voldoende moeten zijn om af te vallen. Dan duurt het maar wat langer.
Zou gewoon lekker een abbo nemen op een goede sportschool met begeleiding, je eten eens goed onder de loep nemen (onderhoud uitrekenen etcetc). Moet je eens kijken wat er gebeurt. 12kg in een maand pffffff 3kg pw.... gezond en blijvend afvallen doe je met 0.5 kg in de week. Gewoon een mode/crashdieet verpakt in een leuk pakketje.