hoi ik ben erg benieuwd naar de Babyfoons, als mijn kind is geboren dan wil ik elke ademhaling kunnen horen. ben benieuwd met de ervaringen van de babyfoon en welke dat kan +bereik en +elke ademhaling en zuchtje.. ja ik ben bezorgt maar anders hang ik er heletijd boven haha ik lees jullie reacties graag tegemoet
Als ik jou was zou ik niet gaan voor een babyfoon waarop je elke ademhaling mee krijgt, lijkt me niet echt lekker voor je eigen gemoedrust, als er dan even een storing op de lijn is kun je al in de stress schieten en dan ga je waarschijnlijk heel snel naar je kind en dan word die wakker, lijkt mij niet prettig. een babyfoon is er juist om jou een beetje rust te geven. tuurlijk wil je in het begin je kind goed in de gaten houden, maar dat word als het goed is steeds minder. succes in de eerste dagen.
Je wilt waarschijnlijk een babyfoon waarbij je elke ademhaling hoort omdat je bang bent dat je baby stopt met ademhalen. Wat ik zou nemen is een gewone babyfoon en een soort van matrasje die je onder het gewone matrasje legt en die dan gaat piepen als de baby langer dan 10sec. niet ademhaalt(weet niet meer hoe hoe het heet).
De meeste kraamverzorgsters raden je aan om de kleine eerst op je kamer te houden. Waren wij in eerste instantie ook niet van plan maar hebben het wel gedaan. ben er achteraf ook wel blij om. Na 2 weken is hij naar zijn eigen kamer gegaan. Juist omdat ik wakker werd van ieder geluidje dat hij maakte. Veel goede,normale babyfoons kan je zo scherp afstellen dat je heel veel hoort,maar dat is niet altijd goed voor je eigen rust
wij hebben de babyfoon juist zo afgesteld dat we niet alle kleine kuchjes enz horen. De eerste maand heeft Nathan bij ons geslapen en dat was ook heerlijk maar op een gegeven moment sliepen we zelf neit meer omdat Nathan zo veel geluidjes maakt 's nachts.. nu horen we dus wel datt hij huilt maar alle kuchjes niet meer.. En we slapen alle 3 nu heerlijk