mijn moeder, beste vriendin, zus, schoonouders, broer schoonzus en hun 2 kinderen, broer schoonzus en hun 3 kinderen. en ook in die volgorde trouwens. Oja, ik lag in het zkh
mijn ouders en zijn ouders en een goede vriendin met haar vriend meer wilde we neit de eerste dag in het ziekenhuis (had keizersnede gehad)
mijn ouders en mijn beste vriendin zijn ouder kwamen alleen even snel lang 5 min verders zijn ze nog niet geweest hier
Niemand, ben 's avonds laat bevallen. Ik had graag m'n ouders nog willen zien, maar dat mocht niet... De volgende dag zijn m'n ouders langsgekomen, m'n schoonmoeder, schoonzus (zonder kids) en m'n zusjes.
Mijn moeder was er een uurtje na de bevalling. 's middags zijn mijn schoonouders geweest. Mijn zusje en broertje de dag erna.
mijn ouders kwamen meteen en 's avonds mijn zus en zwager. mijn schoonouders kwamen pas de volgende dag. broer en zus van mijn man kwamen met gezin de derde dag mijn zus kwam toen ook met kinderen. (wel na elkaar)
Milou is in het ziekenhuis geboren via een keizersnede. De eerste dag zijn mijn ouders, schoonouders, mijn zus en haar man, mijn broer en mijn schoonzus en haar man. Achteraf gezien was het wel erg druk! Ik weet niet of ik dit de volgende keer weer doe. Ze zijn toen heel lang gebleven. Ik lag alleen op een kamer er had niemand last van zei de verpleging. Maar 's avonds had ik er last van! Ik was kapot!
Mijn dochter is 22:02 geboren, dus de dag zelf is niemand geweest. Maar de dag erna zijn geweest: Mijn broer zus + vriend schoonouders zwager, schoonzus en neefje beste vriendin met moeder, zusje en overbuurvrouw beste vriend van mijn vriend + zijn vriendin. Ze volgden elkaar mooi op, dus ik had geen hele groepen aan mijn bed. Ik vond het wel fijn dat de mensen die dicht bij ons staan meteen kwamen, daardoor was het de rest van de week een stuk rustiger en konden we lekker met z'n 3tjes genieten.
Mijn vader en stiefmoeder, mijn schoonouders, mijn twee broers en hun vriendinnen, en mijn zwager en schoonzus. En dat vond ik meer dan zat
Ben 's ochtends bevallen. Halverwege de middag zijn mijn ouders, schoonouders, broer, zus met kids en onze beste vrienden langs gekomen. Bezoek is heel kort geweest en ik lag ondertussen lekker in m'n bed. Pim
Schoonouders, mijn ouders en mijn zusje, broer en schoonzus. In de volgende 2 dagen onze beste vrienden.
Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen. Na een bevalling van 37 uur zaten mijn ouders, schoonouders en mijn beste vriendin te wachten tot wij naar de kamer gereden werden (wilden wij zelf hoor dat ze zouden wachten). Later die middag/avond zijn mijn zussie, mijn schoonzus, zwager, neefje en de beste vriend van mijn vriend nog geweest. Ik zie niet in waarom die hadden moeten wachten hoor. Vasthouden mochten alleen vriendlief en ik door vacuümbevalling en van kijken heeft ie niks gekregen hoor . Achteraf had ik het niet anders gewild ofzo.
Om 00:04 is mijn dochter met een keizersnede ter wereld gekomen dus rond 2 uur lag ik weer op de verloskamer waar ik de bevalling begon. (mijn moeder was bij de bevalling), toen kwam om half 3 mijn broer en schoonzus en om 3 uur mijn ex (vader van mijn dochter) met zijn broertje. In de middag (dus nog steeds dag 1) kwam moeder, mijn vader + zijn vrouw en mijn broertje, mijn broer (weer) en mijn schoonzus (weer), mijn beste vriendin, nog 3 andere vriendinnen en mijn ex weer.... Best veel, maar goed, ik vind het heerlijk al die mensen om mij heen!
Mijn ouders, broer en schoonzus en beste vriendin waren er een poosje na de bevalling. (Ook in deze volgorde, mijn ouders waren er eerst!) Mijn schoonouders kwamen de volgende dag, want die moeten een heel eind rijden.
Mijn moeder, mijn vader en schoonmoeder. De volgende dag kwam mijn andere vader, mijn stiefvader en mijn broertjes en zusjes. Ik was de dag van de bevalling pas om 7 uur 's avonds thuis en had geen zin om die hele bubs diezelfde avond nog te moeten ontvangen. Vandaar dat een groot gedeelte de volgende dag pas kwam.