Ik heb deze avond te horen gekregen dat mijn man vreemd is gegaan. hij chauffeur en er is 1 vrouwelijke chauffeur bij het bedrijf. ze gaat samenwonen en dit jaar trouwen! hij heeft het zelf opgebiecht maar ik had vermoedens dat er meer was maar hij ontkende het steeds. zelfs zij stuurde me 2x berichten dat ik hem moest vertrouwen en dat ze het alleen goed met elkaar konden vinden. ze hebben het 2x gedaan verder alleen gezoend. 1e keer sex was 3 weken terug en de 2e x 2 weken terug. mijn man had het de laatste tijd heel moeilijk (schuldgevoel achteraf gezien) en wilde er een eind aan maken. hij zegt verliefd te zijn, maar van mij te houden. tot mijn grote schrik ben ik nog heel rustig, kan ook niet echt huilen. heb even wat traantjes gelaten meer niet. het voelt alsof het niet echt is, dat moet misschien nog komen. hij wil met mij verder. we zijn 11 jaar samen, 7 jaar getrouwd en hebben 2 kinderen van 4 en 2 jaar. ik weet niet wat ik moet doen. heb altijd gezegd dat dat einde relatie zou betekenen en dat zei ik vanavond ook, aar mijn gevoel ligt nu lam en eigenlijk wil ik hem helemaal niet kwijt......
Oh jeetje, wat erg voor je, kan je helaas even geen wijze woorden geven maar wil je wel heel veel sterkte toewensen, datis niet niks wat je zo op je bordje hebt gekregen. *dikke knuffel*
Zo, daar kun je het dus mee doen. Tjonge meis, wat heftig. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen.
Jeetje wat heftig zeg. Dat is niet niks. Kan me voorstellen dat je ff helemaal lamgeslagen bent. heel veel sterkte!!!
jeetje meis wat is dit moeilijk voor jou succes en sterkte ik had het wel geweten maar jij moet jij moet naar je gevoel luisteren dat is het enige wat ik je mee kan geven wij kunnen wel zeggen ga bij hem weg maar jij moet het zelf doen succes meis echt succes en zo veel sterkte dikke knuffel
Ik zal mijn verhaal hier niet neerzetten maar je mag me pben als je wilt .. Ik wens je ook veel sterkte en stuur je een dikke knuffel !!! Het is idd niet niks, maar jij bent de gene die de keus moet maken wat je wilt
Ik heb het gelukkig niet zelf meegemaakt maar wel heel dichtbij. Ik heb mijn beste vriendin door een hel zien gaan. Met Gods hulp is ze er weer bovenop gekomen en ik hoop dat dat jou ook zal lukken. Heel veel sterkte.
Pffff erg heftig meid! Ik kan je alleen als overdenking meegeven dat je je man misschien wel nooit meer zal vertrouwen als jullie besluiten om samen verder te gaan. Hij dat goed in je achterhoofd!
jeetje wat heftig meid.. Ik heb het niet "echt" meegemaakt... hoorde het nadat het uit was met mjn ex, dat hij in onze relatie van 5 jaar ook was vreemd gegaan. je voelt je dan zo machteloos! Ik heb ook altijd geroepen: vreemdgaan=vertrekken als je denkt het ergens anders beter te hebben, maak het dan eerst uit zodat ik er geen last van heb... al denk ik als puntje bij paaltje komt, ik het ook niet zomaar kan. Probeer vooral jezelf niet te verliezen in dit verhaal, kies voor jezelf en je kindjes. Denk je dat je hem ooit nog kunt vertrouwen? Hij blijft bij dat bedrijf werken denk ik? Zij ook? Voel jij je dan nog wel fijn als hij roept: schatje ik ga naar werk! Ik vind persoonlijk dat een relatie is gebaseerd op vertrouwenenk je dat niet meer te kunnen, blijft het gevoel van: stel dat.... Ik wil je heel veel sterkte toewensen meis, want het is een zware en moeilijke beslissing!
shit zeg, wat zal jij je bedrogen voelen heel veel sterkte om hier op de een of andere manier bovenop te komen. en wij maar zwoegen, als hardwerkende moeders, en dan van die mannen die zich gedragen als varkens nogmaals veel sterkte
wat erg...snap dat je niet precies weet hoe en wat, lijkt me heel lastig. Hij zegt dat hij met jou verder wilt, maar hij blijft daar wel werken?
Jeetje wat heftig. Had het nu alleen bij een beetje zoenen gebleven had ik mijn man misschien nog wel vergeven maar qua sex weet ik het zo net nog niet. Denk dat als jullie bij elkaar blijven het sowieso lang duurt voor je weer 100% vertrouwen in hem kan hebben. Ik zou hem een paar dagen de deur uit zetten zodat je in alle rust kan nadenken wat je wel en niet wilt.
jeetje zeg wat een ... en zij is ook een.... om jou nog te smsen!! ik weet eerlijk gezegd niet of ik mn relatie ervoor zou beiindigen, jullie zullen heel veel moeten praten! ik zou wel eizen dat ie op zoek gaat naar een andere baan in een bedrijf waar geen vrouwen werken. en ik zou haar man denk ik ook inlichten, miss gemeen maar ben nogal van oog om oog, zij jouw relatie naar de klote helpen jij de hare... sterkte meid, verlies jezelf niet!
Poeh he dat is heftig! Probeer je gevoel te laten spreken dus geef het tijd om een weloverwogen beslissing te nemen (voor zover dat mogelijk is natuurlijk). Wacht desnoods net zolang met het nemen van de beslissing totdat je je niet meer lamgeslagen voelt. Dikke knuffel en heel veel sterkte!
Pfff meis, wat heftig! Kan me heel goed voorstellen dat je bent lamgeslagen en even niets kan zeggen of durft te voelen.. Zolang je dit gevoel hebt moet je geen beslissing nemen, maar zorg dat je alle ruimte krijgt om te gaan voelen wat er bij jou gebeurd nu je dit te horen hebt gekregen! Misschien kan je je man even de deur uitzetten om deze ruimte te krijgen? of zelf met kids een paar dagen weg gaan naar iemand die het meeste werk met de kids uit handen neemt? neem echt je tijd! Net als anderen kan ik je niet zeggen welke beslissing te maken, dit is jouw gevoel en jouw relatie.. Zelf ben ik erg hard hierin en ik zou man nooit meer vertrouwen = einde relatie.. maar dat ben ik en niet jij.. Dus maak ajb je eigen keuze.. maar zorg dat je er volledig achterstaat in wat je doet, elke twijfel is nu funest! Heel veel sterkte! KNUF!
jeetje wat vreselijk! voor mijn gevoel ik het ook vreemdgaan is relatie over. ik kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet.. ik wil het wel heel kwalijk dat je het vermoeden al had en dat hij dus ook blijkbaar meerdere keren heeft gelogen tegen je.. zou je hem ooit nog kunnen vertrouwen als hij daar blijft werken en zei er dus ook is..? tjeetje zeg wat moeilijk, voor mij zou het over zijn,maar ik ben jou niet! veel sterkte meis!
Ik zou als ik jou was mij goed afvragen of je je hier overheen kan zetten. Want het lijkt mij erg lastig. Daarbij krijgt jouw man vast wel de volle laag van jou, en zou ik die vrouw ook nog een 'vriendelijk' bezoekje brengen. Want die is zo verschrikkelijk achterbaks door haar eigen weggetje vrij te maken en smsjes te sturen naar jou dat er niets aan de hand is. Bah aanpakken die handel. Hou niet van vrouwen die zich met andermans man inlaten, en die mannen keur ik even min goed maar die hebben sowieso al een verlies namelijk het vertrouwen en een groot deel van de liefde van zijn vrouw/vriendin.
Heel veel sterkte meid. Het is niet niets als je vertrouwen kapot wordt gemaakt. Door beide partijen. Als je er samen aan werkt, kan je relatie een kans krijgen. Maar mijn ervaring is dat het niet snel vergeten wordt. Mijn (inmiddels) man, heeft ook ooit gevoelens voor een ander gehad, en na een paar jaar vind ik het nog heel akelig om hem over een andere vrouw te horen praten etc.
Jeetje wat een verschrikkelijk iets lijkt me dat. Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt. Maar sommige mensen zeggen als mijn man vreemd gaat is het over. Maar ik denk als je in zo'n situatie terecht komt, en je bent nog helemaal gek op je man, lijkt me dat best een moeilijke beslissing. Je bent zo te lezen al een behoorlijke lange tijd bij hem, en je hebt 2 prachtige kindjes samen met hem. Ik zal zeggen dat hij even een tijdje ergens anders moet gaan wonen, dat jij even rustig na wilt denken wat jij wilt. Dat gaat denk ik niet lukken als hij bij jou is. Je bent nu een beetje in de war dus ik zal geen overhaastige beslissingen maken. En die vrouw zal ik een smsje terug sturen, en vragen of haar man ook op de hoogte is? Zo niet dan zeg maar, als jij het hem niet verteld dan doen ik het. Anders komt ze er wel heel makkelijk vanaf. En jou man betreft, ik zal het hem niet meteen vergeven, maar gewoon nadenken. En laat hem zelf ook maar eens nadenken van wat hij wil. Wat verschrikkelijk lijkt dit zeg om mee te maken.