net gehoord dat mijn man is vreemd gegaan

Discussie in 'De lounge' gestart door mejon, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

vind het echt super knap van je dat je er alsnog voor wilt gaan... en ik vind je ook echt over komen als een sterke vrouw hoe je hiermee omgaat.. de tijd zal het leren indd maar hoop voor je dat alles goed komt en je het snel een plekje mag geven, en zo niet je je eigen leventje kan opbouwen! sterkte!

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    het is ook een misselijk wijf.

ik had haar gebeld en ik zeg tegen haar: waarom ben je precies datgene gaan doen dat hij zo miste in mij??? dat is toch niet aan jou. dan had je toch kunnen weten dat ie daar misschien voor zou zwichten.
    vervolgens blijft ze stil.
    ik zeg: ja en dan tongzoenen dat vond jij vreemdgaan, waarom doe je dat dan.
    zegt ze: ja dat kwam meer van hem af. en ook dat naar bed gaan.
    ik heb mee gedan en dat is fout, maar het kwam meer van hem.

mijn man flipte toen hij dat hoorde, hij zei: zij smste me van: heb je ooit getongd met iemand met een tongpiercing en zou je dat willen proberen.
    en zij pakte dat na een kerstborrel (waarbij zij geregeld had dat ze partners thuis moesten blijven) hem achter in iemand anders zijn auto op z'n bek om het grof te zeggen.

op mijn verjaardag smst ze hem: gefeliciteerd met mejon, heb je een cadeautje gekocht. xxxx

lef of niet?!!

tegen mijn man zegt ze ook verliefd te zijn geworden. ze zei zelfs ik hou van je (in zo'n korte tijd).
    ik vraag aan haar: wat voel je voor hem, ben je verliefd, want dat heb je gezegd.
    zegt ze: ja, ja, verliefd, tja, denk het.
    komt overtuigend over he.
    en ze zegt: ik heb altijd gezegd dat ik niet bij mijn vriend weg zou gaan, dus dat wist ie!!!

tegen mijn man begon ze erover dat ze nog wel kinderen van zichzelf wilde, want die heeft ze niet, en mijn man gesteriliseerd en ze vroeg of hij dat ongedaan wilde laten maken dan.en waar ze dan zouden gaan wonen.
    spoor je dan?????

dat wijf is echt gek!!!!!

en zo zijn er meer dingen.
    ik ben nog netje tegen haar gebleven aan de telefoon, maar zij wilde het nooit opbiechten.
    daarom was ze ook boos op mijn man.
    maar dan heb je toch geen gevoel in je flikker.
    en dat heb ik haar ook heel duidelijk verteld.
    dat ze geen geweten heeft en geen gevoel in dr'flikker heeft.

ons dochtertje is op 2e kerstdag jarig en ze wilde dat mijn man op die dag toch ging werken, zodat ze hem dan kon zien.
    op zijn dochters verjaardag, dat kun je toch niet vragen.
    dat heeft ie ook niet gedaan hoor.

of ineens naar mijn man bellen en dan zeggen: ik ga morgen kijken voor een trouwjurk.
    of bellen: ik heb m'n jurk gevonden zal ik een foto sturen zodat je m kunt zien.

ze is echt gestoord, en als het gevoel bij mijn man weg is ziet hij dat misschien ook wel in als hij er dan op een andere manier op terug kijkt.
    ze heeft hem gewoon gek gemaakt.

MAAR HIJ IS GRUWELIJK FOUT OM ER MET Z'N STOMME KOP IN TE TRAPPEN!!!

en hij is nu ook gruwelijk op z'n neus gegaan dus denk ook niet dat ie nog ooit zal doen.
    ik zeg nooit nooit natuurlijk, want nu verraste hij me er ook mee.
    maar ik denk dat het ook voor hem een lesje is geweest.

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant

heb je helemaal gelijk in en ik wil echt wel vechten voor ons, want als ik dat stukje wel gegeven had weet ik voor 1000% zeker dat hij never vreemd gegaan zou zijn.
    zo steekt hij echt niet in elkaar.
    hij is er zo op tegen.

dus mij gedrag is wel aanleiding geweest dat hij snel zwichte voor iemand die juist die dingen wel deed.
    maar vindt het van haar zo misselijk dat ze het is gaan doen, precies dat wat hij verteld heeft aan haar,terwijl ze wist dat ze haar vriend niet wilde verlaten.
    ga hem dan niet gek maken!!! ze wist dat dat zijn zwakke plek was.

en mijn man heeft me gewoon gruwelijk bedonderd, maar is ook door haar bedonderd, maar dat vindt ik ook een goeie les voor hem.
    hij heeft nu van 2 kanten ellende, dat gevoel voor haar dat kut is en dat ie weet dat ze niet te vertrouwen is (hij voelt zich ook gebruikt) en dan aan mijn kant, vertrouwen kapot, helemaal opnieuw moeten beginnen eigenlijk, en mij zoveel pijn gedaan, want dat doet hem ook zeer om me nu zo te zien.

maar ik denk dat het niet het einde van de wereld is, maar wel iets waar hard aan gewerkt moet worden en tijd nodig heeft.
    we willen er allebei hard voor gaan en de tijd zal het leren.

hij zei ook tegen me: je bent mijn schatje en altijd geweest, maar ik heb zo vaak aan je gevraagd of je die kleine dingen wilde doen, omdat ik dat zo nodig heb en als er dan iemand komt die dat doet, ja dan is dat moeilijk tegen te houden als er dan gevoelens bij komen kijken.
    en hij ging ook echt altijd door het vuur voor me.
    echt waar!!
    misschien is dit een hele harde les voor ons samen maar komen we er wel beter uit.....dat zou dan wel heel mooi zijn.
    dan is het tenminste eind goed, al goed.

we gaan er aan werken.

4. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant

dank je wel

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Eén voordeel... doordat jij aan het bellen bent geweest, heb je ze (onbewust?) wel tegen elkaar uitgespeeld, want zij zei dingen tegen jou, waar je man kwaad om werd en ze geven ook elkaar de schuld. Denk dat het snel over is met die verliefdheid.

6. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    gisteren is mijn man weer gaan werken en zij was ook aan het werk.
    ze had hem gebeld met een vraag over het werk (smoesje??).
    mijn man heeft het me eerlijk verteld en ook dat ze er nog over gesproken hebben wat er gebeurd is.
    hij heeft ook gezegd dat hij met mij verder wil en dat ie toch niet denkt dat het wat geworden zou zijn tussen hun.
    dat dacht zij ook niet.
    dus komt ie weer: zinloos!!! dat het dan gebeurd is.
    hij heeft duidelijk gezegd dat ze qua werk best contact mag zoeken, maar als het ook echt nodig is en verder niks.
    hij wil dan door haar met rust gelaten worden en hij heeft gezegd dat als ze wel belt of smst dat ie het dan aan mij verteld of laat zien.
    en dat ik dan echt hels wordt.

we gaan het wel zien.
    van het weekend toen ze op hyves respect gestuurd had dat was een foutje zei ze.
    mijn man zei al: je wil niet weten hoe hels ze was.

mijn man zei dat hij echt weer eerlijk tegen me is en dat ie snapt dat dat voor mij nu niks zegt, maar hij is ook kwaad op zichzelf, dat ie zover gegaan is, dat ie zich zo mee heeft laten slepen, dat hij ook niet gezien heeft hoe het echt zat, en dat ie mij zoveel pijn ermee gedaan heeft.
    daar heeft ie zo'n schuldgevoel over, dat zal hij nooit meer doen.

heel mooi gezegd, maar eerst zien dan geloven.

7. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik hoop het wel.
    mijn man is ook steeds vaker kwaad.
    zij blijft praten op een manier zodat het allemaal van mijn man af lijkt te komen, dat was niet het geval volgens hem.
    hij voelt zich "gebruikt" door haar.
    ze heeft binnen het bedrijf nog een collega die een ex is, is ze mee getrouwd geweest en toen ging ze ook vreemd, al verteld zij het verhaal ook andersom!!
    ze loopt denk ik het hele bedrijf af.....dat zegt genoeg.
    als het nou ook zo'n mooi meid was......mijn man zei ook: als ik ze gewoon tegen gekomen was was ik ze straal voorbij gelopen, dus dat geeft alleen maar aan dat er wel echt gevoel is, en dat het me meer daar om te doen was.
    verder niet.

maar zijn gevoel was al wel wat anders, hij zegt ook dat ie nu nog wel veel uit gevoel praa over haar, maar als dat gevoel weg is dan zal zijn verstand weer mee gaan spreken en dan zal hij ook heel anders over haar denken.

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Dat mens had in mijn ogen niet meer mogen bellen of smsen! Van hyves had ik ze afgedonderd. Kom nou!!! :$

Pff... al om al is het een rottig gebeuren! Sterkte.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja inderdaad. Waarom haalt hij haar niet van Hyves af? (Heb je misschien al gezegd, maar heb ik niet gezien). Enneuh, hij zegt dat ze hem wel mag bellen voor het werk, maar daar kan ze toch ook bij collega's terecht?

10. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Precies! Ik krijg er een raar gevoel bij. Hij gaat toch nog met haar praten over wat er gebeurd is? Vind ik zelf een beetje vreemd.... Lijkt me perfect om het verhaal nog even aan te passen. Ik had geeist dat hij haar van Hyves afhalen ging. Ook had ik haar gebeld of gesmst dat ze niet meer mag smsen/bellen. Dat kan hij toch overleggen met de baas? Verdorie aan zeg, toch nog contact zoeken met je man? Al is hij zelf fout, maar toch.. bij zulke wijven gaan me de haren recht overeind staan!

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik lees dit nu pas. Jeetje, ik lees diverse dingen die écht héél erg zijn en ik vind het zo jammer dat je dat zelf niet inziet.
    Hij vindt dat JIJ aanleiding hebt gegeven doordat je bepaalde kleine dingetjes niet wou doen?? Pardon? :$
    Zo werkt het niet hoor in relaties, als er iets is wat hem niet bevalt kan hij er met je over praten, óf het gewoon accepteren, óf een punt achter de relatie zetten.
    NIET als excuus gebruiken om met een ander in bed te duiken.

Ongelooflijk! Volgens mij heeft het ook niet veel zin dat ik nog moeite doe om duidelijk te maken dat hij je niet waard is, want volgens mij lees je bewust over al negatieve dingen van je vriend heen.

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Heel veel sterkte! Stel dat jullie er toch niet uitkomen dan heb je er in ieder geval alles aan gedaan om je gezin bij elkaar te houden en dat vind ik erg goed. Je kunt altijd nog besluiten dat het niet werkt.

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik vind het knap dat je je relatie nog een kans geeft!
    (ik snap deels hoe je je voelt en heb ook voor onze relatie gekozen....)

Wat ik niet snap is dat je steeds aan de vrouw laat zien/ merken dat je hellig wordt als zij weer iets doet.
    Ik bedoel, als zij respects stuurt of smsjes. Je man zegt dan tegen haar: "Ze was weer hels."
    Zo laat je zien dat zij je nog steeds kan "pakken", ook al doet ze niks meer met je man....
    Daar put zo'n vrouw kracht uit hoor, naar mijn idee.
    Ik lees dat ook dit portret een zieke geest heeft, dus ze zal er vast op kicken als jij weer boos wordt.
    Ik zou zeggen, gewoon negeren die hap! Niet aan haar laten merken dat je nog met haar bezig bent!
    Richt je vooral op jullie relatie en jullie kinderen en laat haar links liggen. Dan zal ze snel merken dat ze niet zo belangrijk is als zij wel denkt! ;)
    Sterkte meid en veel geluk en kracht in jullie relatie gewenst! :)

14. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Pff moeilijk dit!!

Wij vrouwen zijn idd geneigt om de vrouw de schuld te geven. Als zij er niet geweest was, dan was het nooit gebeurd. Geloof me, dan was er wel een andere vrouw geweest!!!
    Doordat jullie relatie niet goed zat, stond jouw man open voor nieuw contact. Als jullie relatie gewoon 'normaal' verliep had hij echt geen gevoelens voor een ander gekregen.

En wat ik het moeilijkste vind in dit verhaal. Hij heeft niet 1x sex gehad maar 2KEER!!! Dus na de eerste keer had hij nog geen spijt en dook een week later weer het bed met haar in.
    Dus die eerste keer zou kunnen komen doordat het hem overviel zoals hij zei, maar bewust een tweede keer, dat gaat er bij mij niet in. Vertrouwen weg!!! Vertrouwen kan groeien, maar de gedachten dat MIJN MAN sex heeft gehad met een ander, en daarna grofweg gezegt zijn pik weer in mij wilt steken, daar zal ik misselijk van worden!!!!! En dan heb ik nog geneens gesproken over de gezondheidsrisico''s cq SOA's, zwangerschap etc!!!
    Niemand is er bij geweest om te checken of hij netjes een condoom om heeft gedaan!!!

Ookal zou ik zoooooovveeeeeel van mn man houden, ik zou niet meer intiem met hem kunnen zijn, de gedachten aan hem met een ander zou ik niet kunnen verwerken, ook niet met de tijd. Ik zou de relatie dus beeindigen, alleen omdat ik altijd met een rotgevoel zal zitten mochten we intiem gaan.

Ik hoop dat jij hier sterker in bent, en hoop dat jullie eruit komen.

Ik zou idd voorwaarden/eisen stellen: ander nummer, geen hyves niks geen contact. Zolang hun contact blijven houden, blijft die spanning tussen hen, vooral omdat je man nog gevoel voor dr heeft!!!

Heel veel sterkte

15. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    ik zou ook hyves eraf gooien en zeggen dat ze niet meer mag bellen of smse, ook niet voor het werk daar belt ze dan het bedrijf zelf maar voor als ze iets wil weten. Weet niet wat voor chauffeur hij is maar ik heb taxi gereden en heb nog nooit een collega hoeven bellen voor iets. En als ze door blijft gaan dan vertel je het haar vriend gewoon dan heeft ze andere dingen om zich zorgen over te maken ipv jou man.

16. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik lees al vanaf het begin mee, maar ik moet zeggen dat ik steeds meer een rare bijsmaak krijg bij dit verhaal..

jij neemt het tussen de regels door,verschrikkelijk voor je man op,je wilt zelf de schuld nog in je eigen schoenen schuiven door te zeggen dat jij dingetjes niet wilde doen volor hem.
    en zo goed als alles ligt aan ''haar''

ik heb het gevoel dat je man er nog helemaal niet klaar mee is, als ze belt zegt hij alleen dat jij hels word, niet dat hij niet meer met haar wilt praten omdat hij haar niet wilt.
    volgens mij vind hij het allemaal wel best, jij vergeeft het hem toch, dus hij kan doen wat hij wil!

als mijn man zoiets had geflikt (ik had hem zoiezo het huis uit geflikkerd maar dat terzijde)
    ALS ik met hem verder zou willen zou ik HEEL VEEL eisen stellen,zoals geen contact meer op wat voor manier dan ook dus geen telefoon geen sms geen hyves,internet enz!

ik zou hem zelfs vragen-eisen om ander werk te zoeken!!

en hij zal toch wel zo onzettend hard moeten knokken voor me!!

en dat hij nog verliefd op haar is, zou voor mij echt not-done zijn.
    hij ziet toch wat hun met ze 2en hebben aangericht!
    nee hoor,dan zou het voor mij toch echt klaar zijn..
    ik verdien zeker wel beter dan dat!!

succes!!

17. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik volg dit verhaal ook vanaf het begin, in stilte weliswaar.
    Laat je niet inpakken meid, en sta voor jezelf en je kind.
    Ik heb respect voor het feit dat je niet zo alles weg wilt gooien en er alles aan wilt doen, maar hij doet barweinig.

Word een beetje misselijk van het hyves gebeuren, telefoontjes en het gesprek. Je man pak je sowieso aan, dat vrouwtje zou nog een mooi bezoek moeten krijgen van je.

Laat hem eerst maar eens beginnen haar te negeren en elke vorm van contact als in internet en telefoon te verbreken.

Met je poten blijf je van andermans vent af. Wat een verschrikkelijk, vies en laag vrouwtje is dat zeg bah.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben t wel eens met de rest.

Om te beginnen moet je man kappen met contact hebben met haar. Oke, buiten w.s werk om dan.
    Maar verwijderen van hyves, verwijderen uit zn telefoon.
    Niet meer bellen of wat dan ook met haar.
    Belt zij, dan ophangen.

Zolang hij nog gesprekken met haar aangaat, blijf jij je steeds rotter voelen.
    Als hij dit niet wil/kan, dan zegt dat denk ik wel genoeg over zijn vechtlust voor jullie relatie.

Plus ik vind ook, dat hij niet tegen haar moet zeggen dat jij dan boos wordt. Maar dat hij het niet meer wil! En dat moet ie verdorie menen ook

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik denk niet dat dit goed komt. Ik heb genoeg gelezen om een redelijk goed beeld te krijgen bij de man van TS en die is zwak en legt z'n verantwoordelijkheid bij iedereen behalve zichzelf (de andere vrouw, z'n eigen vrouw, z'n 'zwakke' vlees).

Met zo'n instelling gaat het geheid mis, helemaal omdat TS duidelijk niet sterk in haar schoenen staat en makkelijk over zich heen laat lopen.

20. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    De makkelijkste weg???!!!
    Jij weet duidelijk NIET waar je over praat!!! Wou dit eigenlijk helemaal niet op dit forum neer zetten daarom had ik ts al een pb gestuurd maar mijn vriend is 5 jaar geleden ook vreemd gegaan.Hij had zelfs een relatie met dat andere wijf en toch heb IK er voor gekozen om bij hem te blijven en geloof mij het is zeker NIET de makkelijkste weg!!!!!!!!!!!!Het is juist de moeilijkste weg!!!Zelfs nu vertrouw ik hem nog niet voor de volle 100 %!!!
    Vergeven is een ding......Vergeten is een heel ander ding!!

Deel Deze Pagina