net gehoord dat mijn man is vreemd gegaan

Discussie in 'De lounge' gestart door mejon, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De makkelijkste weg in zo'n situatie is overduidelijk gelijk de man eruit schoppen.

TS bewandeld nu de moeilijkste weg. Iedereen die dat niet kan snappen heeft geen benul waar ze het over heeft.

Sorry hoor, maar TS gaat nu dagelijks door een hel. Dat heeft ze over voor die ene kans die ze haar relatie nog kan geven.. Weglopen zou zooooo makkelijk zijn!

En verder ben ik het ook neit eens met het feit dat het er niks mee te maken zou hebben dat TS haar man dingen niet gaf gedurende een lange periode.
    Dat speelt wel degelijk heel erg mee. De grote vraag is of zij op de hoogte was van het feit dat haar man dat miste. Zo ja, wat heeft ze er aan gedaan??
    Als TS het al lang wist en er niks mee gedaan heeft dan heeft zij zelf ook haar relatie heeeeeeel zwak gemaakt.
    Een relatie gaat ook om de man (in dit geval) als de vrouw wat tekort komt bij de man dan verwacht ze daar ook enigsinds medewerking in en dat geld andersom ook.
    Kijk, hij maakt een nog grotere fout door vreemd te gaan, dat kan niemand ontkennen...
    Maar als er dus meespeelt dat de ander niet echt wat heeft gedaan om haar relatie uit de dip te halen dan speelt dat een enorm grote rol. Op zo'n moment kan je wel alle schuld bij de man neerleggen maar dan is de vrouw zeer zeker zelf ook schuldig.

Als TS in dit geval niet wist dat haar man die dingen miste bij haar dan is het een ander verhaal. Het was aan de man om dat aan te geven en te vragen om medewerking hun relatie weer wat op te krikken.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben t volkomen met je eens!
    Makkelijkste is idd er een punt achter zetten en je man blijven haatte de rest van je leven.

Ook hier heeft t heel wat gepraat, geschreeuw en gehuil gekost, voor er weer enigzins sprake was van een echte relatie.
    En nog steeds heb ik nog weleens een moeilijk moment.

Gooischemama, in jou geval lijkt me al helemaal moeilijk.
    Als er echt sprake is van een affaire.

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Vica, je weet niet eens om welke kleine dingen het gaat? Het is iig iets dat die vrouw hem wel gaf, dus het klinkt als iets sexueels?
    Als m'n vriend wil dat hij me anaal neemt om het maar grof te zeggen en ik wil dat niet, geeft hem dat nog níet de reden om dat dan maar bij een ander te doen.

Ook blijf ik erbij dat het nooit een excuus mag zijn, al was het iets heel anders. Een relatie is nooit perfect, je kunt het iemand nooit 100% naar de zin maken.
    Als dat een reden is om vreemd te gaan, kan je net zo goed een punt achter de relatie zetten, want dan ben je duidelijk niet geschikt om iemand te nemen zoals ie is.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou TS heeft wel gezegd dat het om o.a. het vasthouden ging.. Gewoon even een knuffel enzo.

Natuurlijk heb ik het niet over sexuele handelingen zoals anaal, trio of wat dan ook. Dat zijn idd dingen die je beide moet willen of anders helemaal niet.

Maar als het echt gaat om knuffels enzo.. Vind ik dat de ander zeker zijn/haar best moet doen om dit op te lossen. Natuurlijk hoef je niet de hele dag te gaan zitten knuffelen ofzo, maar zo iets kleins kan zoveel gevoel geven. Als dat wegblijft heeft dat zeker gevolgen.

En nog, het is geen excuus voor wat hij gedaan heeft, maar zal zeker ook als oorzaak meespelen. Hij is zowiezo erg fout geweest, maar ik het geval van een dip in je relatie kan je de ander niet helemaal schuldenvrij stellen, zoals de meesten hier beweren.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat ben ik dus niet met je eens. Je kan de keuze maken om bij je vrouw te blijven en er keihard voor te knokken, door bv weer in relatietherapie te gaan oid, of er een punt achter zetten en hopen dat je het ergens anders beter treft (tenzij je een open relatie hebt natuurlijk).

Hij had zelfs nog kunnen zeggen tegen TS dat hij gevoelens ontwikkelde voor een andere vrouw vóór hij actie had ondernomen, zodat ze de kans had om wakker geschud te worden voor het te laat was.

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ja gebeurde ook op een heel kutmoment:S
    vriend van mij is doodgereden dus ja ik had steun nodig van me vriend dus ik bel hem op krijg ik een ander wijf aan de lijn waar ik tegen zeg ja mag ik mijn vriend even vertelt ze tussen neus en lippen door dat het haar vriend is
    nou lekker beste maatje dood en je vriend gaat vreemd het heeft bijna 4 a 6 maanden geduurd ofzo terwijl ik op zoek was naar een huisje voor ons 2

Heb haar wel toendertijd toegevoegd op zijn msn en dan praatte ik met dr alsof ik hem was (ja ik weet het heel schijnheilig shit happens) Wou dr ook echt hier naar toe laten komen om dr kop te verbouwen (was zeer pissig:p) en heb me vriend ook paar rake klappen gegeven maar toch zijn we nog bij elkaar
    Denk dat als ik niet had gebeld dat ik het ook niet had geweten dus heb liever ook niet dat hij met alleen ze vrienden gaat stappen het vertrouwen is veel minder dan dat het was zelfs nu controleer ik zijn smsjes nog wel eens (kan er niks aan doen heeft hij over zichzelf heen geroepen)

Is jou vriend ook vreemd gegaan wendelaa??

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Gooischemama, nou respect voor jou meid!
    Dat je na zo'n bedrog, gekozen hebt voor je relatie.
    En in jou geval zou ik denk ook t niet tof vinden als die alleen op stap zou gaan etc.

Mijn, toen vriend nu man, is idd ook vreemdgegaan.
    Is inmiddels al ruim 4 jaar terug dat ik er achter kwam.
    Het was een eenmalig slippertje.....net als TS toen t niet echt denderend ging tussen ons.
    En nee, is idd geen excuus, maar ja toch gebeurd.

Heb toen ook tegen m gezegd, je zult door t stof moeten!
    En soms had ik t idee, dat hij op sommige momenten liever had gehad dat ik m de deur uit had gezed hihi....heb m t idd niet makkelijk gemaakt die tijd.
    Maar uiteindelijk 200% voor elkaar gegaan. Zijn dus getrouwd 2 jaar geleden en inmiddels is er ook een 2e.

Ik vertrouw hem wel weer volledig, nou ja al blijft er toch ergens dat stemmetje, maar als ik dat niet doe ga ik er zelf aan onderdoor.
    En mijn man zit ook regelmatig voor zijn sport in t buitenland, dus ik moet hem wel weer vertrouwen anders werkt t ook niet uiteindelijk

8. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik snap je reactie, maar ik heb een vriend die ook niet zo van knuffelen houd, ik mis dan ook weleens wat. En ik zoek het ook niet bij een ander!! Ik praat hier met HEM over.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mee eens.

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Houden van dat is het hele probleem he:p
    Toen ik 2 weken later een huisje had gevonden is het gestopt en we hebben haar samen nog gebeld en ik heb haar duidelijk gemaakt beter niet in mijn buurt komen want dat zal je niet overleven
    Hij heeft zijn portie al gehad
    En ja toen we ong 5 maanden samenwoonde werd ik ineens zwanger (willen nu wel graag een 2de)
    En soms gooi ik hem (tijdens ruzie) nog voor de voeten dat ie vreemd is gegaan (vind die niet leuk hahahahaha)

Neeee maar dat is ook logisch
    Als ze er zo makkelijk vanaf komen zouden meer mannen het doen
    Snap het ook niet Waarom????

Nou ook respect voor jou hoor meis
    Je bent uiteindelijk toch nog getrouwd met hem en nog een kindje er bij
    Eerste kindje ook van hem??
    Alles moet natuurlijk slijten want het is niet makkelijkste weg zoals
    Roozjuh beweert (die heeft het nooit mee gemaakt dat is wel duidelijk)

Vergeven kan op een later moment wel maar vergeten dat NOOIT

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wat ik ook al zei. Het is geen excuus voor het vreemdgaan. Absoluut niet. Maar het speelt wel degelijk mee. We weten neit wat er vooraf afspeelde. Misschien had de man wel al maanden lang zijn problemen aangegeven en geprobeerd eraan te werken maar was er van haar kant geen medewerking.

@TS ik zeg niet dat dit het geval is hoor, maar stel...

Dan kom je gewoon heeeel makkelijk in de verleiding. Dus in die zin speelt het wel gewoon mee. Nog had hij een andere oplossing moeten vinden ipv vreemdgaan, maar dat betekend neit dat alles wat er vooraf gebeurd is niet meer meespeelt.
    Dat bedoel ik ermee.

12. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant

nee hoor.
    maar jullie weten niet hoe hij was voordat dit gebeurde.
    normaal gesproken zou hij het ook never nooit niet gedaan hebben.
    en daar durfde ik echt mijn hand voor in het vuur te steken, hij had al heel lang bepaalde dingen gevraagd aan mij en die gebeurde steeds niet en dan wilde hij er anders ook een punt achter zetten omdat hij dat normaal vindt in een relatie.
    maar ik wilde dan toch een kans om het wel te doen, maar dit liep toch steeds weer fout.
    hij had me al gezegd dat het gevoel voor hem minder werd omdat ik volgens hem loze beloften deed.
    maar ik wilde het wel heel graag, maar ergens viel ik steeds weer in het "oude" ritme.

ik geef mezelf niet de schuld, hij ook niet.
    ik praat hem niet goed en hij snapt zichzelf ook niet en is boos op zichzelf.
    maar ook op haar.

13. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    goh je denkt het wel heel goed te weten.

ik laat helemaal niet over me heen lopen, mijn man moet echt wel heel erg zijn best doen voor me en ik maak het hem helemaal niet makkelijk!!!!!!!!!

14. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant

het ging niet om iets seksuels!
    het ging meer om meer aandacht, meer vasthouden,meer kussen.
    ik stond daar niet zo heel veel bij stil, ben ook niet klefferig aangelegd, mijn man had die behoefte wel.
    en zij wist dat en zij ging hem vasthouden, kussen en dat was wat hij zocht.
    het ging hem niet eens om de seks dat kwam pas toen er al verliefdheid was.

15. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Oorspronkelijk geplaatst door Caithlin79
    Ik denk niet dat dit goed komt. Ik heb genoeg gelezen om een redelijk goed beeld te krijgen bij de man van TS en die is zwak en legt z'n verantwoordelijkheid bij iedereen behalve zichzelf (de andere vrouw, z'n eigen vrouw, z'n 'zwakke' vlees).

Met zo'n instelling gaat het geheid mis, helemaal omdat TS duidelijk niet sterk in haar schoenen staat en makkelijk over zich heen laat lopen.

Whahahahahahhahahahahahaaaa Dus JIJ kan naar aanleiding van wat je gelezen hebt meteen weten hoe meyon en haar man zijn??????? Ja die vind ik knap
    Het getuigt juist van karakter en kracht dat meyon ondanks deze hele kutsituatie dr alsnog wat van wil maken

Pfff zit me heel erg in te houden op dit moment

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Sorry, misschien was ik iets te eerlijk en voorbarig.
    Ik deel alleen de gedachtes die bij me opkomen en het LIJKT alsof hij zn verantwoordelijkheid ontloopt en jij dat goedpraat.

Ik hoop echt voor je dat het allemaal goedkomt, leef alleen een beetje teveel mee, omdat ik me zo boos om vreemdgangers kan maken.

17. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant

ja iedereen mag hier zijn mening zetten van mij, maar dit is wel zoooooo kortzichtig!!!!
    als je niet weet waar je over praat hou dan je mond, want je kent ons niet!!!!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Mejon, niemand weet hoe die handeld in zon situatie, totdat jij er zelf midden in staat.
    En t nadeel is ook, dat op schrift iemand nu eenmaal anders overkomt dan dat ie is toch?
    Plus dat het maar zulke kleine stukjes zijn, je kunt moeilijk opschrijven wat er 24 uur bij jullie thuis gebeurd;)

@Gooischemama, de oudste is idd ook van hem.
    En vergeten, dat doe je idd nooit....al slijt de pijn wel

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou relax effe :( Je zit je in te houden, wat was je van plan te doen dan? Me uitschelden ofzo?

20. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    dat kan ik begrijpen!!!

maar echt, hij doet wel moeite, heeft al 100.000 x gezegt spijt te hebben.
    en ik laat echt niet over me heen lopen en zeg niet dat hij geen schuld heeft.
    hij is ook een k*tjanus eerste klas.
    en dat weet ie echt wel hoor!!!

Deel Deze Pagina