net gehoord dat mijn man is vreemd gegaan

Discussie in 'De lounge' gestart door mejon, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant

omdat hij van mij houdt, we heel veel samen hebben meegemaakt en hij graag gelukkig wil worden, samen met mij en de kinderen.
    hij kon zijn gevoelens niet meer onderdrukken en heeft een hele grote fout gemaakt, maar dat wil hij ons nooit meer aandoen.
    hij snapt zelf niet hoe hij dit heeft kunnen doen.
    heeft er erg veel spijt van.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb echt respect voor de manier waarop je het op je neemt! Ik houd ziels veel van mijn vent maar ik weet niet of ik dat wel zou kunnen.. Ik zou me zo te kakken gezet voelen en het intiemste deelt hij met iemand anders. Tijdens de sex, zoenen etc zou ik aan niets anders kunnen denken.

Hopenlijk komen jullie er samen uit, jullie willen het beiden dus duim voor jullie.

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    dat is dus ook mijn probleem.
    en ik weet niet of dat dat slijt, of dat ik daar dan zo lang mee om kan gaan.
    de tijd zal het leren.
    vindt ik het te moeilijk, of duurt het te lang dan kan ik het nog opgeven.
    ik weet hoe mijn man normaal gesproken is en ik weet ook dat dit helemaa niks voor hem is. echt niet.
    hij heeft het thuis meegemaakt en daarom kon haar er hels over worden.
    hij begrijpt het gewoon zelf ook niet.
    maar denk niet dat er niet gepraat wordt, op zijn tijd geruzied of gejankt.
    het is echt niet koek en ei hier nu hoor.
    dat kan gewoon nog niet.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik wens je heel veel succes!:)

5. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    dank je wel.
    we zullen wel gaan zien wat de toekomst brengt.
    en of dat met ons gezinnetje goed gaat komen.......het is te hopen dat dat nog kan, maar de kans bestaat ook van niet.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nog even over dat Hyves. Jou boeit het misschien niet, maar het kan wel een signaal zijn voor haar. Als hij geen 'vrienden' meer met haar is op Hyves, is dat meteen een signaal voor haar dat zij hem niet meer boeit. Andersom kan het in stand houden van die vriendschap ook door haar geïnterpreteerd worden als: Ik maak nog een kans.
    Die Hyves link is helemaal niet nodig. Ik heb ook niet al mijn collega's op Hyves.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik denk niet dat het ook maar iets uitmaakt wat anderen vinden dat die man wel of niet moet laten.

TS stelt de eisen aan haar man. Het is aan hun samen om de goede balans en oplossing te vinden. Dit is voor iedereen anders. Ik had niet meer gewild dat mijn man daar nog zou werken. Maar als hun het hier allebei mee eens zijn dan is dit de perfecte oplossing op dit moment.
    Zolang ze er goed met elkaar praten en zij vrede heeft met hoe het nu gaat dan is het goed toch?

Waarom zouden er dan radicale maatregelen genomen moeten worden? Omdat ik, of iemand anders op het forum er anders over denkt? Nee, het is hun relatie..

Echt respect voor TS hoe ze hiermee omgaat. Ik hoop van harte dat het goed komt tussen jullie!

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pff... ik heb niet alles gelezen... maar ik wil je echt heel veel sterkte wensen...

denk eraan dat hij er geen moeite mee heeft gehad om vaker tegen jou te liegen...

dus geloof alsjeblieft niet alles wat hij nu tegen je zegt... jij MAG van hem vragen om alle contact te stoppen en een nieuwe baan te zoeken.. dat RECHT heb jij nu.. doordat hij zoiets goors heeft gedaan met dat wijf... daar hoef jij je niet schuldig door te voelen..

dus doe alles dat goed voelt voor jou.. daar moet hij zich nu maar bij neerleggen. is zijn eigen schuld !!

ik hoop dat jullie eruit komen...

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey majon, ik wil je ook niets opleggen of zo, hoor. Alleen laten zien wat voor impact iets kan hebben (wel of niet op Hyves laten). Keuze is aan jullie ;)

10. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik weet wel dat iedereen goede bedoelingen heeft.
    neem ook niemand wat kwalijk en de een is heel heftig met haar reactie en de ander denkt echt heel goed mee.

maar zoals ik al eerder schreef: jullie weten niet hoe mijn man hiervoor was.
    waarschijnlijk net zo lief en vertrouwd als jullie vriend/man.
    hij zou het nooit gedaan hebben en zie nu.....
    en hij weet zelf ook heeeeel goed dat hij een grote fout gemaakt heeft en ook dat hij nu op de blaren moet zitten.

en dat ze nog collega's zijn.....gaat het niet goed, dan zegt dat genoeg en einde relatie,gaat het wel goed, dan wil dat ook wel wat zeggen vindt ik.

ik kan toch niet de hele dag alles in de gaten houden.
    als hij nog eens de fout in wil gaan dan gebeurd dat toch wel.
    ik probeer me zo veel mogelijk "bij elkaar" te houden, want ik moet er ook zijn voor die 2 kleine meisjes van ons.
    die hebben er niks aan als mama in zak en as zit.
    ik moet toch door.

11. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik heb net wel gebeld naar maatschappelijk werk, omdat ik wel ergens naar toe wil om mijn verhaal kwijt te kunnen en misschien dat dat ook helpt om het te verwerken.

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heel goed! het kan zo opluchten om je verhaal tegen een onafhankelijk iemand te vertellen. Zij kunnen je advies geven van een afstand en zo krijg je vaak ook een betere kijk op de situatie.

Op je eerdere bericht: de komende tijd zal gaan uitwijzen of jullie relatie het gaat redden, ik weet niet of t verstandig is als ze contact blijven houden, ik zie dat toc een beetje als de kat op t spek binden.

Succes en sterkte de komende tijd!

13. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    maar aan de andere kant, als dat niet goed gaat......dan zegt dat ook genoeg!!!!

14. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Mejon,

Ik vindt het sterk van je dat je het proberen wilt voor je meiden. Super goed maar wat ik niet snap, is dat HIJ ondanks alles contact mag houden met haar. Dat begrijp ik niet, hij kan haar toch verwijderen uit Hyves?
    Het komt daarom ook over of je alléén maar rekening met zijn gevoelens houdt. Zo van, hij werkt met haar samen. Dat houd dus in dat hij haar op Hyves mag houden en telefonisch contact mag hebben. In mijn ogen komt dit over alsof hij geen consequenties kan inzien. (ik probeer me netjes uit te leggen, en wil je niet voor de kop stoten)

Heb je uberhaupt wel rust in je kont? ik zou het niet prettig vinden dat na zo'n incident hij gewoon nog kan bellen/smsen/hyven of wat dan ook met haar kan doen. Ik vind echt dat je een hele sterke meid bent, want ik had echt niet zo kalm als jij kunnen blijven. Goed dat je dat zo inziet voor je kinderen.. maar besef je wel dat je er zelf ook nog bent! Je hoeft niet persé rekening met HEM te houden. :(

Ik hoop echt dat je een verhaal kan doen bij maatschappelijk werk, dat ze je een advies kunnen geven.

Sterkte!!!

15. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    en de planner van dat bedrijf heeft gezegd dat ik altijd mag bellen om te vragen waar ze zitten. mocht ik daar behoefte aan hebben, dan weet ik dat ze ver uit elkaars buurt zijn.

16. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik hou echt geen rekening met hem hoor.
    weet je, qua werk kunnen ze toch niet om elkaar heen, dat is gewoon zo.
    en dan kan er als ze dat willen ook wat gebeuren.
    denk echt niet dat ie dat nog in zijn hoofd haalt, maar goed, het kan wel.
    dus dan vindt ik dat erger, dan dat ze op hyves staat.
    en dat bellen, dat is juist nodig voor het werk.
    alle collega's bellen onderling.
    ze hebben ook telefoons van de zaak omdat dat zo vaak voorkomt.
    dus zolang ze collega's zijn kan ik dat wel verbieden, maar het heeft ook met het werk te maken.
    ze mag zeker niet bellen om privedingen ofzo.
    moet ze ook zeker niet doen!!!!
    maar ze zijn collega's......

17. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Mejon,

Ik wens je elke dag sterkte, en dat meen ik ook. Vooral met de dames. Is er trouwens niemand in jou omgeving wie je helpt? Of weten ze dit niet?

18. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant

mijn schoonmoeder weet het.
    kan er met haar ook wel over praten.
    en mijn moeder ook.

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Is er geen mogelijkheid dat één van de twee wordt overgeplaatst?
    Of dat je man zelfs een andere baan gaat zoeken?

20. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant

overgeplaatst, nee,dat kan niet.
    en en andere baan, hij zit hier nu een half jaar en het was al zo lastig om een goede baan te vinden.
    dus om nu weer wat anders te gaan zoeken.....is ook niet echt en goede tijd om je baan op te zeggen.

Deel Deze Pagina