Ik heb niet alles gelezen hoor. Maar wat een klote streek. Ik lees her en der dat hij verliefd op haar was/is en met haar wou trouwen? Wat heeft hem doen besluiten dan om bij jou te blijven? Wil zij hem niet meer dat hij eigenlijk geen keus had? Heel veel sterkte en suc-6 met je keuze.
nee hij wilde niet met haar trouwen. zij gaat over een half jaar trouwen en dat is besloten toen ze al met mijn man aan de gang was. hij wil bij mij blijven omdat hij van mij houdt. hij kreeg wel gevoelens voor haar, maar houdt van mij. en hij snapt zichzelf niet in het hele verhaal, hoe hij het zover kon laten komen. maar goed, is wel gebeurd.....
Ik lees al een tijdje mee en ik wil je onwijs veel sterkte wensen! Vind het dapper van je dat je je relatie een kans wilt geven, het zal een lange moeilijke weg worden waarin je hoe dan ook veel zult leren! Alleen jij kent je man goed genoeg om te weten of het een kans van slagen heeft, de mensen hier op het forum niet. Wel zou IK eisen van hem dat hij haar van hyves en dat soort dingen gooit, maar dat ben ik Ik ken een paar mensen waarbij het huwelijk ook zo'n crisis heeft gehad en waarbij het goed is gekomen. Als het van beide kanten komt dan heeft het een kans van slagen.
Mejon, ik vind je een hele sterke vrouw, en benijd de manier waarop je met deze @%^*situatie omgaat. Chapeau!
dank je wel!!!! ben niet altijd even sterk hoor...... maar ik heb wel zoiets van: als ik het ook nog een kans wil geven dan moet ik niet blijven steken. het heeft natuurlijk tijd nodig, maar als ik er steeds op blijf hangen dan kan ik niet door met hem. hoe moeilijk het ook is, ik zal ook vooruit moeten kijken. en ik moet ook sterk zijn voor de kinderen. Ik wil dat ze er zo min mogelijk van mee krijgen in wat voor klote situatie we zitten en ze hebben er niks aan als ik er aan onder door ga. maar ik heb mijn dipjes natuurlijk ook.