Ja, dat moet je ook in een schriftje noteren op datum wat naast de deur ligt. Dus als ze naar de BSO/TSO gaan of door iemand anders worden opgehaald dan de ouders. De juf let daar heel goed op.
bij ons werken ze in thema's (dit keer circus) en aan het einde van zo'n thema krijgen ze alles mee naar huis. Maar opa kreeg wel een mooie tekening voor zijn verjaardag.
Antares, wat leuk weer. Die gestreepte onderbroek, je hebt zeker een heel creatieve dochter? Vandaag heel goed gegaan hier, van half 9 tot half 3 geweest. De juf was lief zei ze en ze wilde morgen weer. En ze was vooral niet moe natuurlijk!
Dingen regelen voor kerstdiner.paasbrunche Versieren van klas met sinterklaas Kadotjes inpakken sinterklaas Ja nog met een moeder Ze zochten ook 2 luizenouders maar nog niemand
Ik ben nu wel een paar keer de klas in geweest om daar naar het werkje van mijn zoontje te kijken, maar hij heeft nog niks mee naar huis gekregen.
P1982, fijn dat je klassenouder wil zijn. Ik heb het aan me voorbij laten gaan. Ik zit al in de oudercommissie van het gastouderbureau. Is even genoeg In de andere kleuterklas zijn alweer luizen aanwezig bij kindjes. Hopelijk slaan ze mijn dochters klas over.
Zit ook in de ouderraad van kdv.nog 2, 5 jaar. Help mee met onderhandelen over tarieven. Vind t wel leuk. Manlief wilt als er plek is in ouderraad bso
Ik heb straks even een formele overdracht. De BSO heeft op deze school nog niet eerder kinderen opgehaald, dus er komt een hele delegatie naar de school toe, zodat juf en directeur ook weten wie straks komen halen. We hebben wel de dagen doorgegeven van de BSO, maar ik kan niet zeggen dat er iets van een lijst is of zo. Het wordt vandaag wel een lange dag met BSO erbij. Gisteren ging het wel helemaal goed, maar stortte tegen etenstijd wel even in. En vanochtend stond hij al weer helemaal te springen om te gaan.
Hij had er gelukkig weer zin in vanmorgen. Was wel even haasten, 2 kinderen in twee verschillende klassen wegbrengen. Toch maar ietsje eerder weg morgen. We waren op tijd, maar wel met veel vliegwerk.
Hier ook!! We waren dan ook aan de late kant. Gelukkig was het geen huilen... Wie vind het ook allemaal een beetje moeilijk dat de ukkies naar school gaan? IK WEL!! haha Vond het KDV toch wel wat fijner... maarja..... ze worden nou eenmaal groot he... hoort erbij.
Onze oudste was echt klaar met het kdv, wilde al een hele poos niet meer. Was de avond van te voren al; ik wil niet naar ..( naam kdv) hoor. En smorgens met steeds meer tegenzin. Staat nu elke ochtend te springen om naar school te gaan. Komt vol trots thuis met z'n werkjes. Vind het zelf voor mezelf ook moeilijk! Weer een stap groter, mama nog minder nodig, loslaten... Daar ben ik verstandelijk gezien heel erg trots op! Maar m'n hart en gevoel vinden het best moeilijk. Een mooie tekening die gegeven wordt met een stralend koppie, verzacht de pijn gelukkig
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. De trots en blijheid overheerste omdat ze zelf zo trots en blij was.
Weet niet of het de bedoeling was. ...maar ze heeft idd veeeeeeeel fantasie. Kleuren vind ze ook leuk ivm motorisch niet zo sterk. Dus klimmen en rennen is niets voor haar. Liever kleuren verven en prikken! Juf op stage school stond er verbaast bij dat ze dat zo super netjes kon. En ook graag wilde doen :-D