Hier gaat Finn morgen officieel beginnen. Voor de vakantie heeft hij al een paar keer gewend. Ben vooral heel benieuwd hoe hij de hele dagen trekt...
idd kwa energie ben ik heel benieuwd. gok dat hij woensdag zn bed in wil als ie zn middag vrij heeft. zn zusje komt namelijk elke dag nog vrolijk om 6u melden(slapen samen op 1 kamer)
De mijne gaat 2 september. Hij is wel wezen kijken en wilde niet meer weg maar heeft geen wendagen gehad. ( 16 juli werd hij 4) hij heeft er echt veel zin in en ik ben reuze benieuwd hoe het zal gaan.
Nog een lotgenoot!! Vanmorgen zoonlief voor het eerst naar school gebracht. Hij zei dat hijbhet spannend vond, maar er heel veel zin inhad! In de klas; een kusje en we mochten wel weg gaan! En nu. Thuis met alleen de twee meiden nog. Wat vreemd, en wat rustig!
Zoonlief werd opgehaald door een buurjongen en zijn samen naar school gelopen. hij liep de klas in, ging in de kring zitten 'doei mama, doei papa, doei zusje' En we konden gaan hij was er helemaal klaar voor! Straks weer ophalen. en omg wat een heerlijke rust in huis!!!
Hier ging het ook prima. Mocht vrij snel weer gaan. Erg benieuwd naar zijn verhalen tussen de middag en hoe het brengen vanmiddag dan weer gaat!
Hier ging het brengen niet zo goed, maar de directrice belde net even om te vertellen dat hij al heel leuk meedeed en dat ze aan het buiten spelen waren. Ik ben ook benieuwd naar zijn verhalen tussen de middag (als hij tenminste iets wil vertellen)
Nog een lotgenoot Hier is het nog vakantie, maar mijn jongste begint over 2 weken. Is dan ook direct de eerste schooldag jarig. Zal een spannende dag worden! Maar hij heeft er erg veel zin in. Voor de vakantie 2x een ochtend geweest om te wennen, was ook geen probleem.
Hier vanmorgen zoonlief ook voor het eerst naar school gebracht. Hij zat ( net uit bed) om half 8 al klaar met zijn tas om naar school te gaan. Kon nog overhalen om toch maar een broodje te eten. Bij het brengen wel een beetje afwachtend maar ik mocht wel weg, als ik hem bij de creche bracht bleef hij vaak even aan mij hangen. Hier thuis nu wel rustiger, maar heb gelukkig nog 2 knullen die mij gezelschap houden. Ben wel heel benieuwd naar zijn verhalen straks!
En hoe ging het vanochtend met alle kindjes die vandaag starten? Hier vandaag voor het eerst ook naar de TSO, dus ben benieuwd.
Hallo! Hier start mijn dochter 2 september. Ben benieuwd. Zouden jullie eens kunnen kijken wat er nog aan spulletjes ontbreekt? Heb: Rugtas Drinkbeker Brooddoos Snackdoosje Nu ff snel, kom later nog terug voor uitgebreider. Ohja, ik heb ook al naamstickers.
Gymschoenen? Die moesten hier wel gelijk mee. Lucas heeft het vanmorgen wel leuk gehad op school, maar was heel boos dat hij vanmiddag gelijk nog een leermeester. Maar met wegbrengen ging het heel goed en leek hij gewoon vrolijk.
Emma is vanmorgen voor het eerst naar de kleuterschool geweest. Ze vond het prima dat we weggingen. Zostraks weer terug gebracht voor de middag en dat was ook peima. Tussen de middag had ze al mooie verhalen wat ze had gedaan. Ben heel trots op haar! Ze gaat gewoon alle dagen. Woensdagmiddag zijn ze vrij.
Gymschoenen hebben we vanmorgen meegegeven. Ze hebben vanmorgen ook gelijk gegymd. Dat doen ze in hemd en onderbroek en gymschoenen. Die nu op school liggen.
Hier vanochtend ook voor het eerst naar de basisschool. Hij vind het erg spannend maar wel leuk! Hij wordt 17 september pas 4 dus is nu wel echt de jongste, hij doet wel gelijk fulltime mee. Was vanochtend al 100x naar de wc geweest van de spanning, hihihi
Hier ook. Ik maakte me een beetje zorgen, want heb echt treuzelaars wat betreft aan- en uitkleden, maar daar ging het prima. Vreemde ogen dwingen
Hier ook gymbroek en tshirt. En op dinsdag handdoek mee. Ze douchen daar ook :-D De eerste maandag van de tweede week zit erop! Ging weer goed.
Kleuters ook? Hier is dat vanaf groep 4. Gelukkig maar eerlijk gezegd, dat kunnen ze hier nog niet zelfstandig.