Bij ons hebben ze nu het thema circus, dus al 2 gekleurde clownen gekregen van mw. Vanmiddag naar de speeltuin geweest en hoewel ze het eerder altijd heel lang volhield begon ze nu na een uur al te "zeuren" dat ze naar huis wilde (ze is dus moe )
Dit zijn beoordelings werkjes. Het werken met de mmaterialenkleurtjes, netjes kleuren, herkennen van wat er benoemd word, kleur herkennen ook op naam.
hier word ze 13 okt 4 maar van mij zou ze nu al mogen hoor maar ja vlgns mij doen ze dat niet op onze school
Jemig wat al knap gekleurd! Hier is dag drie ook goed verlopen. Volgens mij vindt hij zichzelf ook vet stoer zo op de basisschool haha.
Hier mag ze 17 sept wennen Nu staat in de brief wat te eten en drinken meegeven.waar moet ik aan denken?
Staat er verder niks uitgelegd? Hier hebben ze een rustpauze, mogen alleen fruit, groente, boterham of ontbijtkoek meenemen en een beker drinken. Geen afval meegeven, dus geen drinkpakjes, bananenschillen enz Maar dat verschilt per school.
Nee staat er niet in Hebben jullie overal de naam op Staat ook niet bij waar t lokaal is. Wel hele vragenlijst wat we moeten invullen bij eerste wendag.na ong 4 weken gesprek met juf. Weet dat ze 2 jufs krijgt maar ook niet welke kindjes die in de klas zitten
Ja overal de naam op en in, dan is de kans kleiner dat iets kwijt raakt. Hier is het fruit en drinken mee voor de ochtend en voor tussen de middag brood en drinken, geen regels gelezen over afval mee . Lijst met welke kindjes er in de klas zitten heb ik ook nog niet gezien kan me ook niet herinneren dat wij die vroeger kregen op school dus verwacht die ook niet . Lokaal wisten we wel te vinden door de opendag, ben je nog nooit bij de school geweest dan? En op zich het lokaal wijst zich wel waar die zit dat zal iedereen je wel kunnen vertellen en anders volg je gewoon de kleinste kabouters.
Heb je een schoolgids ontvangen? Anders staat die wel op de site van de School. Daar vind je alle praktische info. Wij kregen in juni een brief met de klassenlijsten van groepen 1, en alle info voor de eerste weken op school. Lokaal hebben we gezien tijdens de rondleiding, ook een uitgebreid uitleg over het dagprogramma. Misschien krijg je dit allemaal tijdens de wenweek?
Hier krijgen we vandaag het boekje volgens mij. Gisteravond hadden we tot heel laat een feestje. Later geworde dan de planning was. Ze lagen pas om 00.00u in bed. Wilde school net al informeren dat hij de ochtend ff overslaat maar mijn bikkel werd wakker en wilde graag naar school. s'avonds een vent, s'morgens een vent!
Zijn 2 jaar geleden op school geeweest. Begin sept contactavond dus erheen In Schoolgids vorig jaar staat t niet
We hebben een logee voor het weekend, bertje de beer . Ik krijg een hoop huiswerk zo elke week, moet nu een verslag schrijven incl foto's voor maandag
Ooh leuk zeg, hier op school hebben ze Flip de beer en volgens de papieren houd flip er ook wel van om een keer gewassen te worden . Dat wordt van het weekend leuke dingen doen met Flip, en dat mag jij dan 3x doen hihi
ja hier ook een flip de beer die ook van wasmachines houdt. Ben benieuwd wanneer ze die mee krijgt. Maandag mag ze trakteren samen met haar klasgenootje die op dezelfde dag 4 wordt. Is natuurlijk weer rete spannend allemaal. Merk wel dat ze moe is hoor, het is de hele dag mama mama mama en maar jengelen om niets (nou ja in mijn ogen niets in haar ogen is het niet krijgen van nog meer lekkers iets om over door te jengelen) En ik ik ben moe met de hoofdletter M. Pffff deze week een nieuw aquarium gekregen, die is net sinds gisteren draaiende. Dus de oude verwijderd uit de kamer, meubels weer op de plek geschoven, moet hoognodig opruimen want zondag komt alle verjaardags visite. Pfff gelukkig is Jan morgen ook vrij
Mijn jongste heeft nu twee weken school achter de rug en afgelopen week was toch best zwaar. Ze vindt het niet leuk en wil het liefst bij mama blijven. Zodra ze me ziet haakt ze haar navelstreng aan me vast en wil me niet meer loslaten. Ze huilde deze week veel , daar wordt je als moeder niet blij van. Ik hoop dat het snel overgaat...
Hier de eerste volle week school achter de rug. Gelukkig wel de hele week mega enthousiast! Merk wel dat hij meeeeeega slecht luistert, waarschijnlijk te wijten aan de vermoeidheid. Herkennen jullie dat?
Kinley heeft ook een jongentje in de klas die er erg veel moeite mee lijkt te hebben, maar mama haakt hem los en juf neemt hem over en zodra mama buiten beeld is stopt hij en gaat gewoon door alsof er niets gebeurt is. Dus mama buiten maar eens aangesproken en verteld, en hoewel ze het ook al van juf had gehoord was het toch ook wel fijn dat een andere ouder dit bevestigde