Net gestopt met anticonceptie.. Spannend!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xPoppetje, 14 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke12

    Bolleke12 Niet meer actief

    @xPoppetje spannend!! Ik zie zelf ook niks op de foto maar de kwaliteit gaat na het uploaden zo achteruit :confused:
    Ik stond vanochtend op met misselijkheid, testje gedaan maar nog wit. Had ook niet anders verwacht maar kon het toch niet laten. Ben nu 6/7 dpo. bij mijn andere zwangerschappen teste ik op 8/9 dpo een licht streepje. What was I thinking :roflmao: normaal heb ik voor mijn nod allerlei pms klachten ( zere borsten en het gevoel ongesteld te gaan worden een aantal dagen van tevoren ) maar nu heb ik dat dus helemaal niet. De 'bandenpijn' is ook weer weg. Nog een paar dagen afwachten maar ( moeilijk!!! ) Ga denk ik vrijdagochtend weer een testje wagen.
     
    Hoodie vindt dit leuk.
  2. Flien13

    Flien13 Actief lid

    11 mei 2015
    277
    99
    28
    @Bolleke12 haha herkenbaar! Ik heb ook al een testje gewaagd, maar ook wit! Grappig dat jij dat zegt over uitblijven pms klachten! Dat heb ik dus ook... Normaal enorm zere borsten, humeurig etc. Nu niks... Alleen wel maagzuur...

    Ik ben nu ergens tussen 9 en 6 dpo (weet niet precies wanneer mn ei was).. dus ik ga zondag weer een testje wagen.. Dan ben ik tussen de 10 en 13 dpo.. al is het echt heel moeilijk om nog zolang te wachten:roflmao:..
     
  3. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Over bandenpijn gesproken.. Daar heb ik vandaag dus enorm last van! Elke keer dat ik kuch (kriebel in mijn keel) voel ik scherpe messteken aan beide kanten. Echt heel vervelend!
    Zeker omdat ik mezelf nuchter wil houden en ervan uitga dat het deze ronde niks wordt..
     
  4. Bolleke12

    Bolleke12 Niet meer actief

    Oh ja ik had dit dus eergisteren ( 5dpo) en de volgende dag was het weg. Sinds vanavond heb ik vrij heftige menstruatie krampen maar dat is eigenlijk nog te vroeg, ik verwacht mijn menstruatie aankomende zaterdag ( LF van 10 dagen ). Vrijdagochtend maar weer een testje. Ik had 1 test meegenomen en vanmiddag hier in Spanje een predictor early gekocht, was weinig keuze in de plaatselijke apotheek :rolleyes::oops:
     
  5. Liliesje

    Liliesje Lid

    9 jul 2022
    28
    11
    3
    Vrouw
    Wat spannend allemaal om te testen, hopelijk worden ze bij jullie allemaal positief
    @xPoppetje ik zag dat jij ook een mirena gehad hebt en die er uit hebt laten halen. Heb jij ook zo'n last gehad van misselijkheid? Ik ben vanaf 7 juni tot en met afgelopen donderdag misselijk geweest, vanaf donderdag heb ik pms achtige klachten gekregen. Zondag ongesteld (wel heftiger vloeien) maar na 2 dagen zo goed als over. Vanochtend weer ontzettend misselijk opgestaan het begint wel een beetje vervelend te worden zo
     
  6. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Vandaag weer getest. Volgens mij zijn die early en de gewone van de Action dus hetzelfde, ze zien er precies hetzelfde uit :D

    Hij is opgelopen tov gister, we blijven lekker doortesten! Gelukkig zijn ze bij de Action spotgoedkoop :cool:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zuul, roever en Orchid24 vinden dit leuk.
  7. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    @Liliesje: Ja klopt! En ik ben inderdaad ook heel misselijk geweest ja!
    Mijn bloeding begon 2 dagen na het verwijderen maar duurde een ruime week. Achteraf gezien denk ik dat ik toevallig net ongesteld werd, afgaand op de ovulatietest die ik gedaan heb.

    Ben gister flink ziek geweest, gevalletje buikgriep.. Diarree en randje spugen (gelukkig niet gebeurd maar wat een rotgevoel is dat toch), niet kunnen lopen (want te misselijk) of kracht kunnen zetten, hele dag niet kunnen eten en amper kunnen praten. Gelukkig is mijn vriend deze week vrij en heeft hij de zorg voor de kinderen op zich genomen.. Wat een ellende!

    Zo spannend allemaal voor iedereen die bijna (weer) mag testen.. Maar wel leuk om te zien dat jullie net zo ongeduldig zijn als ik :D
    Voor jou ook slopende tijden @Bolleke12, ben even kwijt wanneer jij ook alweer zou testen. Was het nou zondag?
     
  8. Bolleke12

    Bolleke12 Niet meer actief

    @xPoppetje ik zie hem!! Wat een mooie test, hopelijk gaat hij oplopen, hoeveel dpo ben je nu? Ik ga morgen testen, ik heb gisteren een testje bij de apotheek gekocht, een predictor early. Die kan je 6 dagen voor je nod gebruiken ( op basis van een LF van 14 dagen, mijn LF is 10 dagen ).
    Morgen ben ik 9dpo dus dan moet er met een early test al wel iets te zien zijn als ik zwanger zou zijn. Mijn menstruatie krampen die ik gisteren enorm had zijn weer verdwenen :rolleyes:
     
  9. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    @Bolleke12: In het echt is ie dus nog duidelijker, maar ik ben blij dat het vandaag gelukt is om hem op de foto te krijgen!
    Ik heb dus geen idee hoeveel dpo, ik had de positieve ovutest op zondag, maar ik heb geen andere gedaan (dus kan ook dat mijn eisprong ietsje later was)..

    Oh ja, nou ik ben echt heel benieuwd! Hoe voel je je er nu bij? Heb je al meer vrede met het idee van mocht het zo zijn?
     
  10. Bolleke12

    Bolleke12 Niet meer actief

    @xPoppetje dan zitten we denk ik met ons ei rond dezelfde tijd. Ik had 5 óf 6 juli mijn ei ( uiteraard niet met een ovulatietest getest natuurlijk ) maar ik ga even uit van 6 juli, dan ben ik nu 8dpo. Morgen dus die early test maar doen.
    Ik weet nog steeds niet hoe ik me moet voelen. Wat ik wel weet is dat ik het wil houden als het zo is. Oa mijn zusje heeft veel moeite om een kindje te krijgen met haar man. Ze is al 2x met icsi zwanger geraakt maar ook al 2 miskramen gehad.
    Ik kan het dus niet over mijn hart verkrijgen om het dan maar weg te laten halen omdat het ons niet 'uitkomt', om het zo maar even heel cru te zeggen. Gelukkig hebben we dan 8 maanden om ons voor te bereiden op de gezinsuitbreiding en tegen die tijd zullen we hartstikke blij zijn.
    Hier vandaag geen symptomen ( nog niet) alleen hoofdpijn maar dat kan ook door de drukkende hitte komen :cool:
     
  11. Liliesje

    Liliesje Lid

    9 jul 2022
    28
    11
    3
    Vrouw
    Vervelend dat jij er ook zo'n last van hebt gehad, het is nu bij mij al 1,5 maand zo en krijg er aardig de pest in.. ooh wat erg dat je je zo voelt, gelukkig worden je kinderen opgevangen, veel beterschap
    Maaar ik zag je foto van de test, wat leuk! Duimen voor je dat hij donkerder wordt. Wij zijn precies op vakantie de volgende keer als ik kan gaan testen en ik weet nog niet of ik testen meeneem. Misschien dat ik dan ga testen als mijn menstruatie uitblijft (als ik dat zo lang volhoud
     
  12. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    #112 xPoppetje, 14 jul 2022
    Laatst bewerkt: 14 jul 2022
    @Bolleke12: Dat zei je inderdaad en dat snap ik supergoed! Ik ben er altijd al op tegen geweest, maar vind dat het in sommige gevallen goed is dat het (in ons land dan) mogelijk is.
    Ik ben echt benieuwd naar je test, ik moet zeggen dat ik zelf ook nagenoeg geen symptomen heb. Gister dus heel misselijk maar dat kwam echt door de buikgriep.. Ik rook toen ook alles heel goed en dat was ook echt vies. Maar goed, buikgriep dus.

    Ben in 2 van mijn zwangerschappen amper misselijk geweest ook, in 1tje wel heel erg.. Maar die liep niet goed af. Dus wat dat betreft houd ik me ook nergens aan vast.
     
  13. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    @Liliesje: Bedenk me net dat ik, naast misselijk, ook heel emotioneel en moe was. Maar moe ben ik altijd haha, dus dat is niet zo'n goede graadmeter misschien.. Maar dat huilen om alles, afschuwelijk! Herken je dat ook?

    Dankje, ik vind het echt heel spannend en hoop dat het mooi gaat oplopen! Durf echt nog niet blij te zijn..
     
  14. Liliesje

    Liliesje Lid

    9 jul 2022
    28
    11
    3
    Vrouw
    herkenbaar inderdaad, moe ben ik ook altijd. Huilen is niet gelijk begonnen na het verwijderen maar het komt op gang echt om niets.. tja dat zal ook een fase zijn. Ik ben een jaar of 7 geleden een keertje gestopt met de pil toen was dat ook zo heel heftig.

    ik snap dat je dat nog niet durft, het is ook zo pril, maar wel een mooi begin
     
  15. Flien13

    Flien13 Actief lid

    11 mei 2015
    277
    99
    28
    @xPoppetje aah ik zie m ook!! Nu hopen dat het duidelijker wordt de komende dagen!

    @Bolleke12 ben heel benieuwd hoe het zal aflopen bij jou! Ik snap die afweging heel goed dat je het wil houden als het zo is. Wakkert het ook niet een wens aan? Of is het ook prima als het niet zo is en laat je het dan erbij?

    @Liliesje verschrikkelijk is het om weer in balans te komen na stoppen ac. Hopelijk voel je je snel beter!
     
  16. Flien13

    Flien13 Actief lid

    11 mei 2015
    277
    99
    28
    Toch testje gewaagd.. ziet er wit uit toch? Al lijk ik in t echt een heel vaag lijntje te zien :o:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Op je eerste foto lijk ik in de verte ook iets te zien hoor! Zo stom he als je te nieuwsgierig en ongeduldig bent om nog even te wachten, maar uiteindelijk moet turen en alsnog eigenlijk niks weet.. Haha morgen weer testen?
     
  18. Flien13

    Flien13 Actief lid

    11 mei 2015
    277
    99
    28
    Ja verschrikkelijk is dat haha! Nee ik ga nu echt proberen te wachten tot zondag.. dan zou het wel echt duidelijk moeten zijn..
     
  19. xPoppetje

    xPoppetje Fanatiek lid

    8 okt 2013
    2.654
    183
    63
    Knap als je dat kan! Ben benieuwd of je dat volhoudt :D spannenddddd
    (Irritant he van die uploadkwaliteit?)
     
  20. Flien13

    Flien13 Actief lid

    11 mei 2015
    277
    99
    28
    Haha ja ik hoop dat jullie veel gaan testen, kan ik mooi daar mn aandacht even op richten:p.. al weet ik inderdaad niet zeker of ik t wel tot zondag uitzing zonder testen hehe
     

Deel Deze Pagina