Assalamu aleykoum zusters, Ik vroeg me af of er zich andere zusters hier bevinden. Ik woon zelf in Antwerpen maar ben een Rotterdamse dus ik kom vaak in Rotterdam. Niet-moslima's ook aangenaam natuurlijk! Wa aleykoum salaam x
Aleikum selam, Ja er zijn er meerdere we hadden met de ramadan een heel actief topic . Ik ben bekeerd, ben jij van geboorte moslima of ook bekeerd? X Eylem
alaikoem salem! hier ook één haha ik ben ook bekeerd. leuk een nieuw topic, want ons ramadan topic viel in een keer stil na het suikerfeest
gezellig zoveel dames hoe is het met jullie na de ramadan? vasten jullie nu ook nog een aantal dagen?
Assalaamou aleykoum! Jaaa hier ook een bekeerde moslima Alhamdoulillaah. Leuk zo'n topic. Ik vast niet de extra dagen. Omdat ik eerst nog veel ramadandagen moet inhalen. Ivm mijn zwangerschap ga ik dat doen als de dagen kort zijn insha Allaah.
Ik kan je goed begrijpen, het is ook geen verplichting he! Het word enkel aangeraden als je het aankan. Ik heb al één dag opzitten, vandaag even rust omdat ik uitgeput ben door teveel werken, vanaf morgen maak ik het af..
Hier nog eentje... ook uit het zuiden van het land (zag dat er nog meer waren; chaymi en scooby ) Ik zie dat er steeds meer moslima's zich melden hier.. leuk!!