(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Super goed nieuws! Blij om.

2. Krista1990

Ben benieuwd hoe het vrijdag is. Ik hoop dat het nu gestopt is voor je.

Ik ben weer m'n bed ingedoken met een warme kruik en kom net terug van de huisarts.
    De huisarts wil dat ik deze week nog gezien word, dus ik word vandaag of morgen gebeld voor een afspraak.....
    Maak me echt druk! :(

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ach meis wat spannend..goed dat je huisarts er achteraan zit nu...
    Hopelijk kan je snel terecht.

4. Krista1990

Yes! Ik ben blij... Morgenmiddag om half 3 mag ik naar de gynaecoloog.
    Het is een spoed arts, dus moet nog wel van te voren bellen, maar ga er vanuit dat dat helemaal goed komt.

5. XmoonlightX

Oh goed zo!! Nou ben benieuwd..ik zit thuis morgen dus zie je wel verschijnen hier ;)
    Oh ja die doet waarschijnlijk de bevallingen, heb ik ook vrijdag bij de echo..dus zal dan even moeten wachten

6. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Ladies,

Heb vluchtig allemaal even gelezen.. ik ben heel erg moe deze dagen - echt gewoon EXTREEM moe .. vindt het echt vervelend want ik heb zoals jullie weten een eigen winkel, en kan het me niet permiteren om de hele dag dood moe te zijn waardoor er niks uit mn handen komt..

XXX

7. XmoonlightX

He bah vervelend hoor Amber!! Heb helaas geen tips.. Op tijd naar bed deed ik altijd.. Meer kan je er niks aan doen denk ik

8. Krista1990

Ik hou je op de hoogte!
    Komt goed.

Slaap lekker.

9. beebj

beebj Niet meer actief

Jullie kletsen heel wat af. Kan het bijna niet bijhouden. Hihi.

Gelukkig was alles goed xSimone! Ik heb dat nu ook. Twee weken aan een stuk voelde ik het kindje heel goed en heel veel en nu de laatste paar dagen voel ik vrijwel niks. Is erg moeilijk om mezelf er niet gek mee te maken, hihi.

Ik hoop echt dat je nu helemaal schoon bent XmoonlightX. Dat het bloeden is gestopt, is in ieder geval al een goed teken denk ik!

Even je afspraak afwachten Krista1990. Denk dat je verder niks kunt doen nu, maar snap wel dat je je druk maakt. Zou ik ook hebben! Probeer veel te slapen, dan gaat de tijd snel voorbij vind ik altijd.

Ik heb vanmiddag het eerste schone wasje in de babykamer opgeruimd, maar weet niet wat ik waar moet leggen, haha. Wat in de commode en wat in de kast, vind ik erg lastig. Behalve kleding is er zoveel; beddengoed, voorraad luiers en verzorging producten enz. Wil de kleding eigenlijk in de kast houden, want het is tenslotte een kleding kast…. Ga 50 en 56 doen & de rest per maat in dozen op zolder. Als 50 dan te klein is, wissel ik die met 62. Zo heb ik altijd twee maten. Dat is het handigste denk ik?? Alles heeft ook verschillende vormen; wat hang je, wat leg je. Niet echt handy..

Heb de laatste 3 dagen overgegeven. Ofja. Mijn eerste maaltijd komt er meteen weer uit. Nog voordat ik klaar ben met eten. Dan zakt het weg en kan ik gewoon weer verder eten & heb ik totaal nergens meer last van. Het maakt niet uit wat ik eet of hoelaat ik eet, heb alles al geprobeerd. Vind het echt vreemd! Zal ook wel weer over gaan toch :)

Vanavond bij de gync. geweest! M'n gewicht en bloeddruk zijn goed. Gelukkig, de laatste keer bij de huisarts was m'n bloeddruk namelijk te laag. En met ons kindje is ook alles super. Alles zit er keurig op&aan! Alleen twee min puntjes; ben twee dagen terug gezet, dus ben morgen pas 20 weken & moeten nu weer acht weken wachten op de volgende echo... Maaaaar...... Wel weer een mooi 4D plaatje meegekregen EN de bewegende echo op m'n usb! Ohja & het geslacht is nog steeds hetzelfde als toen tijdens de geslacht bepaling bij 14 weken ;)

Het belangrijkste voor nu was dat het lipje mooi gaaf is en dat het hartje netjes vier hartkamers heeft & was allemaal netjes! :)

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Jaa lastig he beebj?
    Maar bij 20 weken maakte ik mij daar nog nier zo druk om dam kan t zelfs zijn dat je niets voelt. Maar nu iig wel.
    Moet vanaf week 26 me kindje elke dag wel 4x voelen. Vanaf week 28 sowieso als normaal, dus sws wel 10x per dag.vandaar meer zorgen.

Moet vanmiddag naar de huisarts, ik had gevraagd om volg week extra buisje bloed te tappen ivm galzure zouten maar doen ze niet zomaar, moest eerst langskomen. Zo dom, want vlk had toestemming gegeven en denk moet toch al prikken voor ijzer en resusfactor dusja waarom zo moeilijk maar goed, zal t vanmiddag half 2 wel horen.

En lastig amber! Ik ken het gevoel wordt later beter hoor. (Ik behin mu wel weer iets moeier te worden), maja komt ook doordat ik niet werk. Maar gerust ma 3 mnd wordt t beter! ;) sterkte meis.

11. Krista1990

Hallo meiden,

Terug uit ziekenhuis, op echo was alles goed. Wat hij alleen op een echo niet te zien krijgt zijn verklevingen daarvoor zou ik kijkoperatie moeten ondergaan, maar dit moet ik eerst weer bespreken met m'n huisarts. (Hij had m'n dossier verder niet)....

Dus ik moet morgen maar weer afwachten.

Lig nu in bed met krampen (zal wel van de echo komen denk ik) :)

Liefs.

12. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Wat apart simone dat jij nu nog je bloed testen moet doen. Ik heb vorige week vrijdag bloed laten prikken en wordt gelijk overal op getest. Moest voordat ik de volgende afspraak heb.

13. XmoonlightX

Hey krista..
    Wel goed dat ze niks op de echo zagen toch. Maar raar dat ze er de vorige keer wel wat op zagen??

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

ik heb al bloed testen gehad in begin van me zwangerschap, geloof rond 11 a 12 weken???? Maar bij 27 weken moest ik extra omdat mijn resusfactor negatief is en die van vl positief. Dus moeten we weten wat t kindje heeft. Want als t kindje negatief is dan is er niets aan de hand maar als t positief heeft dan maak ik wss antistoffen en moet ik bij 30 weken en na de bevalling een injectie in me bil.
    Vandaar dat ik extra moet! Maar ze zij dan doen we ook gelijk even de ijzer gehalte erbij prikken, je bent dan toch al bezig. En de galzure zouten heb ik zelf om gevraagd ivm de jeuk enzo!

15. Krista1990

Zeker!

Alleen geen spoor van een 'spiraal' alleen verklevingen zijn niet zichtbaar op een echo dus daarom morgen overleggen met huisarts.

16. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ah oke duidelijk

17. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    @Krista ; ik heb je verhaal even na gelezen maar jezus ik zou me kapot geschrokken zijn zeg ! Ze zien een spiraal, terwijl je die helemaal niet hebt! Ik zou er echt flink achteraan zitten meis, zeker als je zoveel klachten hebt! Je moet echt voor jezelf opkomen, dat doe je zo te lezen ook. Heel veel sterkte, en houdt ons maar op de hoogte ! Heb je zelf ook maar een vermoeden wat het kan zijn? Het meest logisch is dan inderdaad verklevingen..

Hier gaat alles goed, heb vandaag een betere dag.. s'avonds ben ik nu vooral erg moe en misselijk..terwijl andere dit duidelijk 'sochtends hebben.. gek hé. Volgende week di. 1e echo.. zoooo spannend !!! :) :) :)

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik had ook Savonds vooral rond etenstijd

19. beebj

beebj Niet meer actief

Ik vind dat ik me er bij 20 weken ook al druk om kan maken hoor, aangezien ik ons kindje al vanaf 17 weken dagelijks voel.

Een vriendin van me is dinsdag op woensdag nacht bevallen van een zoontje; Jay! 3620 gram en 53 cm.

Gisteravond in bed heeft mijn man voor het eerst ons kindje gevoeld! Kost wat tijd & moeite, want hoeveel het kindje ook beweegt, zodra hij z’n hand neer legt, is het stil… hihi <3. En vanochtend is m’n schoonmoeder geweest; we hebben het foto behang op de muur geplakt in de babykamer. Echt super mooi geworden!

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Jawel! zo bedoelde ik t ook niet. Had ik ook wel ik voelde d'r ookal bij 17weken ofzo maar dan is het indie ook nog stuk kleiner dat het ook meer naar je rug kan liggen dus je haar minder voelt. Dan is het minder zorgelijk dan dat je vanaf 26 weken niets meer voelt! Vraag maar aan de vlk. Die zou ook zeggen. Las bij 26/28 weken dan hoef je je er pas zorgen om te maken! TENZIJ!!!!! Je je kindje de hele dag nog niet gevet gevoelt en normaal gesproken wel! Maar je hoeft d'r niet perse zomaar op een dag te voelen bij die aantal weken... Snap je? :)

Deel Deze Pagina