Nee, ik moet tussen 13 uur en 13.45 uur bellen. Dus hang direct om 13.00 uur aan de telefoon. Heb hele nacht niet geslapen. Werd gisteravond ook nog eens zwaar ongesteld. Hoe is het met jou?
Ricardo vindt ik echt leuk voor 'n jongen, maar we gaan 't zien. Ik ga d'r nog een keer goed voor zitten, namen op zoeken, opschrijven en dan overleggen met manlief wat we t leukste vinden. Ik heb z'n sterk gevoel dat ik een jochie heb, en dat heeft eigenlijk iedereen. 't maakt me overigens niet uit hoor, vind het allebei super leuk!
I/vriendlief en naasten hadden bij mij heel erg t gevoel wen meisje en dat klopt (als het goed is!). willen jullie het geslacht weten amber? Zoja, hou je het voor de rest geheim of ga je t vertellen?
Ja ik denk ook vaak wel dat een gevoel klopt. Ik wilde altijd heel graag een meisje, gewoon omdat ik het tutten heel leuk vindt. Maar nu ik zwanger ben heb ik heel erg het gevoel dat het een jochie is, en op de een of andere manier heb ik dat ook al in m'n kop en ben ik al m'n ideeen daar op aan het bedenken haha. Maar of 't een meid of jochie is, maakt me niet uit. vindt het allebei leuk. Ja we willen 't geslacht weten, en we houden dat ook niet geheim! Ik ben niet zo van me mond houden haha!
@Simone; ik heb een jonge (a.s.) moeder club opgericht, misschien vindt je 't leuk om daar ook mee te kletsen! Jij bent ook jong hihi !
Hay Meiden, Ik zal jullie even een update geven over mijn dokters bezoek van zonet! De tintelingen en krachtsvermindering in mn handpalm, pink en ringvinger hebben niets meer te maken met mijn te lage bloeddruk. De duizelingen enzo natuurlijk wel, maar ik ging nu heen vanwege me hand/vingers. Ze had wat oefeningen gedaan, en merkte inderdaad krachtsvermindering in hand en vingers, ook het spreiden van me vingers is moeilijk. Het gene wat ik nu heb heet: Ulnaropathie. Dat houd in, dat er een zenuw door de zwangerschap klem zit in mijn elleboog, en die loopt zeg maar waar dat kuiltje zit in me elleboog, maar me hand. En die zenuw bestuurd mijn handpalm, pink en ringvinger, en binnenkant onderarm, meer niet! Hierdoor heb ik dus last van deze tintelingen en krachtvermindering. Ik kan er helaas niets aan doen, en het kan ook erg lang duren, sowieso wel een aantal weken! Als het zich uitbreid naar me duim bijv. of het gaat bij mn arm omhoog, dan moet ik weer even aan de bel trekken! Het enige wat ik kan/moet doen om het niet te laten vereregeren, is door niet op mijn elleboog tot mijn vingers te leunen op harde dingen, dus een kussen gebruiken. En als ik achter de laptop zit, niet met een gebogen pols mijn muis/toetsenbord gebruiken, maar dat moet vlak zijn! (Dus eigelijk een verhoging onder me onderarm). Zal me benieuwen hoe het nu is met autorijden! Baal er ontzettend van dat dit zolang aanhoud, en al helemaal dat dit me rechterhand is! Gadver.
Simone, heel vervelend. Weet hoe het is als je krachtsvermindering hebt.. Enne dames, niet dit clubje in de steek laten he Zeven maanden hebben we er over gedaan hoor amber , maar zes rondes...dat krijg je met die langere cyclussen he.. Hopelijk de volgende keer wel iets sneller.. Want al met al zitten we nu ook al op de negen maanden....
@Krista: & Heb je al gebeld? "t gaat vandaag iets beter qua misselijkheid ... wel nog moe. maar heb een betere dag @Simone ; gatver.. vervelend zeg! Maar het is gelukkig niks ernstigs meid!
@Moonlight, ja bij jou de 6 bedoelde ik ook cyclussen . Ja dat hoop ik ook echt voor je meid!! Maar dat kan allemaal hoor, ik hoop dat je snel weer een positieve test mag hebben, en dat het allemaal goed mag gaan voor je !! De tijd gaat ook zo snel..
Vindt 't ook wel leuk om te zeggen dat we nu al sinds 21 Oktober 2013 hier met elkaar aan 't kletsen zijn ! Soms even met tussenpauze's zoals voor mijzelf, maar toch komt iedereen weer terug. Super leuk. Hoop dat we 't kunnen volhouden, ook als er straks kindjes zijn !!
Ja dat zal wel leuk zijn idd, moeten bij de volgende ronde onze naam veranderen gestopt met de pil club oktober 2013.. Vind ik een goed streven ook als de kindjes er zijn!
Gelukkig dat de misselijkheid iets beter gaat meis. De dokter snapt er zelf ook helemaal niets meer van. Hij vind het ook raar dat er een eitje te zien was op m'n eierstok terwijl ik gisteren ongesteld ben geworden. Dus moet het na m'n menstruatie weer afwachten en dan dinsdag weer contact met hem opnemen. Verklevingen denkt hij zelf niet aan omdat ik nooit geopereerd ben geweest aan m'n buik? Moet dat perse dan? Liefs.
@Moonlight : Ja gaan we doen! Ik heb toen een tijdje geleden opgezocht hoeveel pagina's & berichten je mag hebben in een onderwerp, maar dat weet ik niet meer. Volgens mij hebben we nog even, maar als we een nieuwe openen, dan doen we dat ! Hoe voel je, je BTW? @Krista: Vervelend hoor .. vooral die onzekerheid . Ik heb er zelf ook totaal geen kaas van gegeten, dus geen idee of dat alleen kan alleen bij operaties. Misschien zijn er andere meiden op het forum die iets soort gelijks hebben gehad?
Volgens mij hoeft het niet altijd door een ok te komen maar is het ook bij bijv endometriose en door chlamydia waardoor je verklevingen kan hebben