(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Buikpijn wordt elke dag wat minder..bloeden is al gestopt twee dagen, af en toe een heeel klein beetje...
    Dus nu op mn ongi wachten en erna weer voor gaan :D
    Volgende week weer lekker aan het werk nadat ik twee weken heb thuis gezeten

En volgens mij kan het iets van 5000 berichtjes dus we moeten nog een hoop babbelen! :p

2. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Oh fijn dat het beetje bij beetje weer beter gaat. Vindt dat je, je ook erg sterk houdt! Tenminste zo komt het op mij over dan hé... wie weet zit je wel in je pyjama met je haar recht overreind met volle sigrette bakken achter je computer.. hihi grapje ;)

nee even sirieus, vindt je erg moedig, en ik hoop echt dat je snel goed nieuws hebt mop! 't gaat jullie ook zeker lukken!!

3. XmoonlightX

Hahaha :D:D
    Heb er gelijk een beeld bij wat jij beschrijft.

Tja kan er wel heel erg bij treuren maar dat veranderd er niks aan.
    Vond vandaag wel wat lastig omdat ik eigenlijk de termijnecho zou hebben vandaag.. De gyn was ook even vergeten dat ik kwam en waarvoor ik kwam, verwarde professor haha.

Ik heb een boekje gekocht en alle testen en zo in gedaan en opgeschreven hoe ik me voel en hoe de 10 weken gegaan zijn.. Dit vind ik wel mooi..
    Nu gauw negatieve testen en ongi, en dan gaat deel twee in het boekje open ...

4. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Zeker meis, daar heb je helemaal gelijk in. Waar de ene deur dicht gaat, gaat de ander open. Toch vindt ik het super knap en goed van je dat je zo positief bent, en ook gewoon nog lekker mee kletst. Het is toch lastig , maar net wat je zegt: Nieuwe ronde , nieuwe kansen. Mooi dat boekje ook inderdaad!!

5. XmoonlightX

Tuurlijk soms is het ook lastig, maar heb inmiddels toch al wel een band met jullie,tenminste zo voelt dat toch voor mij

6. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat heb ik ook hoor . . 't voelt gewoon vertrouwt! :)

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Staan positieve verhalen tussen gelukkig!
    Nee Moonlight ik verlaat zeker dit gezellige clubje niet! ♡

8. XmoonlightX

Oeff, gelukkig! :D

9. beebj

beebj Niet meer actief

Gelukkig weinig negatief nieuws gelezen tussen al het gebabbel! :-D Ben blij dat het met jou ook weer beter gaat XmoonlightX.

Wat is het toch heerlijk om er mee bezig te zijn! <3 Babykamer is klaar; alleen nog wassen, wassen en wassen. Geboorte raam sticker & geboorte bedankjes zijn ook klaar. Nu alleen nog de geboorte kaartjes, das lastiger... hihi

10. XmoonlightX

Beetje jammer t je buik nog denkt dat je bijna 3 mnd zwanger bent :x
    Kan niks straks aan ,want is nog erg opgezet :(

11. beebj

beebj Niet meer actief

Pff.. Stomme lichamen! Stom hè dat dat zo lang duurd.

Ik heb vanavond na 9 jaar m'n navel piercing er uit gehaald, dat is wel even wennen. Begon er last van te krijgen & ging er steeds 'enger' uit zien. Gelukkig heb ik nog een beetje 'buik decoratie' dankzij m'n super mooie zwangerschaps ketting bel! Gekregen van mams :) Ik heb wel een zwangerschaps navel piercing liggen, maar ik vind het dood eng. En het trekt. Dus weet het ook niet goed.. Denk dat ik het zo laat, zonder piercing.

12. XmoonlightX

Naja tis eigenlijk nog maar 1,5 wk geleden dus valt natuurlijk nog wel mee....

Kan me voorstellen dat dat niet meer lekker zit:)

13. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Ik had een tepelpiercing. Die heb ik er echt al heel snel uit moeten halen. Pffff wat kan dat pijn doen zeg.

Verder geen piercings meer wel tatoeages waaronder een op mijn buik. Zal er ook wel verschrikkelijk komen uit te zien straks brn ik bang.

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik denk dat je buik ook nog wel een tijdje opgezet blijft Moonlight.

Ik heb een neuspiercing en een navelpiercing maar die is er al een tijdje uit helaas!

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Al iemand laat van striae?
    Ik wel enorm! Onderkant van me borsten een kleine beetje, billen, heupen en onderbenen wel heel erg!

16. beebj

beebj Niet meer actief

Naast m'n navelpiercing die ik er nu uit gehaald heb, heb ik in elk oor 3 oorbellen en op m'n rechter boven arm een tattoo. Dus dat kan geen kwaad gelukkig.

Striae gelukkig nog geen last van (af kloppen). M'n man smeert me elke avond voor het slapen gaan goed in, zodat m'n huid soepel blijft. Borsten, buik en heupen.

17. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Hopen dat 't buikje gauw weer wegzakt Moonlight, heeft even tijd nodig inderdaad meis!!

Oh Esmyralda hoop dat dat goed gaat met die tattoo op je buik ! Heb je daar al iets over nagevraagd of ..?

Hier alleen een neuspiercing, had een tongpiercing maar die is er al even uit en dat kan toch ook geen kwaad. En m'n rijtje oorbellen ook niet :D

Kan me voorstellen dat, dat niet lekker zit Beepj, zo bij je buik .. misschien heeft de een er ook meer last van als de ander. geeen idee :)

18. XmoonlightX

Toch zie ik bij de buikfotos ook wel tattoos die goed blijven hoor

19. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry! Even tussen jullie gesprek door!:p

Spannende dag! Mijn NOD is vandaag!
    De afgelopen 2 maanden werd ik wakker en was dan al ongesteld. Nu nog niet. Ook geen tekenen die er al op wijzen? Behalve gezwollen borsten.
    Zou ik dan deze maand een langer syclus hebben? Maar goed de dag is nog niet voorbij.
    Heb deze maand ook een stuk minder last gehad van servix slijm?
    Ha ik kom lekker gespannen over zeker? Vind het zo spannend! Ondanks dat ik denk wel ongesteld te worden, hoop ik er zo op!

20. XmoonlightX

Ik zeg TESTEN!!!:D

Share This Page