(Net) gestopt met de pil - club

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Adem in , adem uit :D:D

Hoeveelste dag zit je nu?

2. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Had ik ook moonlight !! Precies t zelfde.

Rustig aan meis, je lichaam kan echt elke keer anders reageren ook omdat je er zoveel mee bezig bent.. door stres kan je bijv. Ook later ongesteld worden.

Ff vraagje dames!!!:

Mijn zus is ook zwanger en die zei dat als ik nu dinsdag met de intake voor een echo kies, ik hem niet met 12 wk meer krijg, maar pas met 20 weken weer!!! Is dat zo?? Zij heeft wel een andere vk als mij.

Ik ga t dinsdag wel allemaal even navragen haha want ik dacht dat je altijd een evho kreeg.. domme ik :)
    Want anders heb ik m liever met 12 wk, maar je moet toch weten of alles goed is ??

3. XmoonlightX

Huh??:(:(

Ik denk niet dat ze bij 12 wk al een termijnecho kunnen doen, denk dat jij 2x mag :D, of ze doen as alleen een intake, dat kan ook

4. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2084 wannabemamma, May 4, 2014
    Last edited: May 4, 2014
    Gisteren zat ik op dag 28. Dus volgens mijn laatste 2 cyclussen ben ik nu dan 1 dag over tijd.. Maar kan natuurlijk ook een langer cyclus zijn.

Frustrerend hoor! Nu Weer helemaal geen symptomen die vertellen dat ik ongesteld ga worden....

5. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Nee met 12 wk is ook geen termijnecho.

Ik krijg di wel een echo met de intake, dat is afgesproken.
    Vraag t daar wel ff na :)

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben niet bekend met buikkrampen voor menstruatie. Maar ik weet wel dat als je hoopt dat je menstruatie uit blijft, of erg denkt ik ben zwanger, dat de menstruatie ook langer uit kan blijven! :) Spannend.

7. XmoonlightX

Tja je kan idd ook een cyclus van 31 dagen hebben...ff afwachten dus . Lastig!!

8. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het uit blijft, natuurlijk. Maar ik vermoed wel gewoon ongesteld te worden, vreemd hoor een vrouwenlichaam!

Als ik morgen ochtend niet ongesteld ben dan gooi ik er weer een testje tegen aan. Misschien als die dan ook weer negatief is word ik dan ongesteld.

Heb ook steeds het gevoel nat te zijn zeg maar. Maar er zit helemaal niks Als ik in mijn ondergoed kijk. :(

Idd lastig Moonlight!

9. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry voor de details trouwens :)

10. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Dat heb ik ook wel eerder gehad inderdaad.. je moet gewoon even afwachten meis!! Soms zegt t iets, soms niets.

Maak je zelf in ieder geval niet gek, je kan er nu toch niks aan doen. En je bent nog niet heel veel over tijd dus even afwachten :) moeilijk he hihihi..houd ons maar op de hoogte!!!

11. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zit niks anders op dan afwachten inderdaad.
    Moeilijk hoor! Haha :p
    Doe ik zeker!:)

12. Teyla

Teyla Actief lid

Oct 1, 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannend Wannebemamma! Ik heb ook steeds het gevoel dat ik iets verlies zeg maar, maar dat komt door mee afscheiding. Ik ga voor je duimen!

Heb trouwens het idee dat ik een blaasontsteking heb, morgen maar even urine inleveren (ga ervanuit dat de huisarts gewoon aan het werk ik op 5mei? Staat niet op hun site dat ze er niet zijn.)

13. XmoonlightX

Wat ik weet zijn ze gewoon aan het werk hoor

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

12 weken is juist de week waar ze termijnecho doen! Want dan ben je 3 mnd voorbij! Bij mij was het met 11,1. Maar ik had met intake geen echo ook mocht ik hier niet vóór kiezen, zijn gewoon uitzonderingen. AmberS

15. XmoonlightX

Oh ja bedoel bij de acht weken :D, ben nog niet helemaal helder ;)

16. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik heb eindelijk duidelijkheid ik ben ongesteld geworden:( ondanks dat ik het verwachtte is t wel weer een teleurstelling hoor. Maar goed op naar ronde 5!

17. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Teyla zelfs dat had ik niet!
    Hoe ver ben je nu in je cyclus?:)

18. 3S3

3S3 Niet meer actief

Volgensmij is Teyla zwanger op dit moment... ;)

Sorry als ik vergis haha!

Hoe gaat het met iedereen hier?

19. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

Jan 20, 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oops! Wat dom van mij, sorry Teyla!! Dan heeft dat gevoel bij jou een andere verklaring! Haha

Met mij goed hoor! Met jou 3S3?

20. beebj

beebj Niet meer actief

Balen wannabemama... Maar... Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Met mij gaat het ook goed hoor. Wij lopen precies gelijk 3S3! Allebei 20,5 :D Voel jij je kindje ook al goed? Bij mij worden het steeds meer schopjes ipv die gekken 'plopjes'. En ook echt heel veel! M'n man kan het nu ook steeds beter voelen en de kleine reageert ook echt op z'n hand. Zitten nu telkens te staren naar m'n buik, wachten op zichtbare bewegingen hihi.

Share This Page