Oke, dus met mijn billen op een kussentje om de zaadjes de goede kant op te helpen zeg maar? Ik ga muesli aanschaffen! Haha Hmm... Ik zal t proberen, s'morgens is niet echt mijn ding haha Bedankt voor je tips!
Ja precies hihi Je kunt je benen ook tegen de muur aan zetten terwijl je op je rug in bed blijft liggen maar ziet er niet erg charmant uit hahaha. Oh en 's morgens is ook totaal niet mijn ding, laatste keer dat het raak was hadden we dat 2 of 3 keer gedaan ( ik met flinke tegenzin want de ochtend kom ik langzaam op gang haha) Maar die keer was het wel raak! En dagelijks muesli wat ik de andere maanden ook niet deed... Wie weet!!!
De maand dat ik zwanger werd had ik geen idee wanneer m'n ei kwam.. Was ik een weekend weg en er niet heel veel mee bezig geweest..
Ik denk dat voor mij ook geld dat ik er minder mee bezig was .. 't enige : ik ben gestopt met roken na m'n laatste ongesteldheid toen, en in die maand ben ik zwanger geworden. Misschien dat, dat er mee te maken heeft gehad.. Of de kussentjes theorieën werken weet ik niet hihihi
Ik moet dus flink afleiding zoeken, muesli eten, minder roken. ( dat is sowieso niet verkeert natuurlijk!) en s'morgens klussen. Zal mijn vriend ook zeggen minder te roken en een biertje minder te drinken in t weekend haha
Nou als ik eerlijk mag zijn; denk ik dat het vooral belangrijk is om te stoppen met roken of in iedergeval echt te minderen (ik heb zelf ook 8 jaar gerookt, ben nu 3 maanden gestopt) en op je alcoholgebruik te letten. Dat zijn wel 2 bewezen factoren die de vruchtbaarheid kunnen schaden. Verder is het voor jezelf fijn als je er niet echt geobsedeerd mee bezig bent (wat bijna onmogelijk is ) De rest zijn vaak bakkerspraatjes, die misschien wel waar zijn .. maar dat weet je toch nooit helemaal.
Ik heb geen blaasontsteking, zal kijken of nog meer drinken ook helpt. Probeer al elke dag meer dan 2 liter vocht binnen te krijgen. Wij maakten gebruik van Preseed. Omdat ik niet heel vochtig ben om zo te zeggen, hebben we dit als glijmiddel gebruikt. Dit hebben we steeds gebruikt dus niet specifiek de ronde dat het raak was. Toevallig was het wel de eerste ronde dat ik ovutesten gebruikte. Weet niet of het daar iets mee te maken heeft? Was al gestopt met de alcohol en roken deed ik niet. ML heeft inde periode van de eisprong ook rekening gehouden met zijn alcoholconsumptie. Spannend Moonlight dat je temp weer de goede kant opgaat! Hoop dat je een goed gesprek hebt Simone.
Joh echt waar Simone... Idd echt stoppen met roken..weet niet of je vriend ook rookt maar roken heeft ookcslechte invloed op het zaad !
Hoe bedoel je dat?? Ze vroeg toch of wij wat bijzonders hadden gedaan qua op kussen liggen of iets? Daar bedoel ik mee dat ik niks bijzonders heb gedaan, ,maar nu ik zo denk, ik heb wel expres wat langer op me rug gelegen na de daad zeg maar...
Wij hebben niks bijzonders gedaan, behalve gestopt met de pil dan Ik gebruikte wel foliumzuur en vitamine om zwanger te worden. En daar zat ook extra vitamine D en visolie in. Weet niet of je dat al doet? Leuk 3S3 om zo van elkaar mee te lezen aangezien we precies gelijk lopen!! :-D
omdat de meesten de 1e ronde er nog niet zo bewust mee bezig zijn daarom.. Tja ik denk niet dat speciale dingen er bij zullen helpen. Een gezonde leefstijl is belangrijk en de rest moet toch het lichaam zelf doen... Tenslotte gaat er heel veel zaadjes de goede kant op, denk ook niet dat daar het probleem ligr bij het niet zwanger raken
Oh ik heb wel wat dingen voordat ik zwanger zou worden gelezen om zwangerschap te versnellen, dus dat valt wel mee, als je het heel graag wilt ga je er zelfs de eerste ronde je er mee bezig houden hoor! XmoonlightX
Even iets heel anders. Ik vermoed dat ik een kalknagel heb aan m'n grote teen. Weet iemand hoe dit komt? En nog belangrijker, hoe kom ik er van af? Moet ik er mee naar de huisarts, kan ik gewoon iets bij de Etos kopen of gaat het zelf vanzelf weg?
Je kant er een stiftje voor halen bij de supermarkt of kruitvat ofzo. Elke ochtend en avondnff stiften op je nagel
Tis goed hoor Simone.. Ik zette er ook niet voor niks een smiley achter.. Ik ben gewoon van mening dat eenvgezonde levensstijl belangrijk is en dat langer liggen Enzo niet helpt.. Tenslotte gaan er al door het vele slijm wat je hebt voor je eisprong de zaadjes gelijk al door naar de volgende etappe Tenslotte is de bevruchting in de eileider dus dat vind later plaats..
Ik heb niks bijzonders gedaan, behalve gedacht hebben dat het die maand even niks zou worden ivm drukte verhuizing. En voila juist toen zwanger geworden