(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#2181 XmoonlightX, 7 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2014
    Euh simone, ip raden ze verdovingsprikken af hoor als je zwanger bent.of in ieder geval een aangepaste verdoving??
    Was het zo erg nodig dan dat ze je verstandskies er uit halen? Meestal wachten ze daar mee tot na je zwangerschap

Ik weet dat ik er best ziek van ben geweest toen ze bij mij werden verwijderd..ben een week thuis geweest. Hopelijk heb je er niet zo'n last van!

2. beebj

beebj Niet meer actief

Zaterdag is m'n eerste werkdag. Gaan dan ook alle papieren in orde maken. Zorgen dat ik een 0-uren contract krijg die voor m'n verlof stopt. Volgens mij kan dat gewoon hoor. Ik ben voor 17 september uitgerekend, vier weken terug rekenen; wil ik 20 augustus met verlof gaan. Verlof moet ik 8 weken voor de uitgerekende datum aanvragen bij het UWV, dus dat doe ik 23 juli. Terwijl ik werk, blijf ik ook m'n WW-uitkering behouden hè. Dus kan het gewoon zelf regelen m'n verlof.

Ik ben ook bang voor naalden, heel erg. Bij mij hebben ze alle vier mijn verstand kiezen onder narcose eruit gehaald, gelukkig. Maar niet toen ik zwanger was hoor, hihi.

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Pfoeh hoop echt dat pijn sttaks over is wsnt kon er niet van slapen vannacht.

4. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer controle gehad en alles is goed! Omdat ze ivm littekenweefsel op mijn buik ivm eczeem het hartje niet goed kon horen hebben we weer een echo gehad. Volgende keer is het waarschijnlijk beter te horen.

5. beebj

beebj Niet meer actief

Super goed nieuws Teyla! En 'weer' een echo is nooit mis toch ;)

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Mijn tandarts zij dat het geen probleem was om de verdoving te gebruiken, het wordt zo vaak gedaan!
    En hij is er al uit, en mn meisje schopt nog lekker! <3
    Jaa het was echt wel nodig, want ik had er behoorlijk last van !

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben ook ontzettend bang voor naalden! Ik moest altijd iemand mee hebben, vanmorgen voor het eerst alleen bloed geprikt! Ik was doodsbang, vervolgens ga je naar de tandarts en moet je nog eens 2 prikken + trekken! Nou ik heb doodsangsten uitgestaan vandaag, maar ik heb het overleefd. Nu heb ik wel pijn nog.

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Staat op internet:

Als je zwanger bent mag je niet verdoofd worden bij de tandarts.
    Fabel: de verdoving is heel lokaal en kan geen kwaad. Vertel je tandarts wel dat je zwanger bent zodat hij het juiste verdovingsmiddel kan gebruiken.

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Top!!
    Tja er staan zo veel verschillende dingen op internet..
    Maar het moet je tandarts vast wel opgevallen zijn dat je zwanger bent :p

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Klopt dat wisten ze hoor haha

11. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was er stiekem ook wel blij mee :D. Hebben nu weer een foto van de baby, je kunt nu al beter zien dat het een klein mensje is!

12. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Dames,

Er is al weer flink gekletst zie ik !!

Ik ben heel erg ziek geweest, hele erge koorts en griep. Koorts is gelukkig weer gezakt, de griep helaas nog niet :(

@Simone: Z'n echo is echt niet schadelijk hoor ! Anders zouden ze dat natuurlijk nooit doen. Het is gewoon een super goede kwaliteit echo, zo moet je het denk ik maar zien. Ik dacht wel dat je de dingetjes gelijk mee naar huis krijgt, hoelang 't duurt weet ik niet, ik hoor wel eens gewoon 15 minuten, maar dat is niet bij de 4D echo. Je hebt een uitgebreide, dus 't zal wel wat langer duren aangezien je t ook meekrijgt op DVD etc.. even afwachten, maar super leuk meis !! :D

@Teyla: Fijn dat alles goed is met je kindje !!! Hebben jullie 't iedereen al verteld inmiddels?

13. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Teyla!

Is de pijn nu over dan simone?:)

Goed nieuws Moonlight! temperatuur gedaald en een heel licht streepje, hopelijk heb je al gauw je menstruatie weer!

Beterschap amber !

14. Teyla

Teyla Actief lid

1 okt 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend AmberS dat je zo ziek was.

We hebben inmiddels het blijde nieuws bekend gemaakt, allemaal positieve berichten (had ook niet anders verwacht :)). Leuk om het nu te delen met de rest van de wereld en het is handig dat ik me nu niet meer in allerlei bochten hoef te wringen als ik bijv. fris neem :p.

15. beebj

beebj Niet meer actief

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hij heeft me gisteren nog terug gemaild de echo duurt 30 minuten en krijgt ze inderdaad gelijk mee naar huis!
    Wel leuk want met een 4D echo zie je echt alles. Zelfs haren ed. En hoe ze er uit ziet en wat ze van wie heeft en natuurlijk kan dr nog veel veranderen! Maar toch minder verassing voor geboorte haha.

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

de pijn die ik had is idd over heb nu alleen nog napijn van t trekken maar kon gelukkig weer lekker slapen zonder pijn. En due verdoving was heerlijk gister voelde niks geen pijn meer hihi

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Zo hey Beebj, jij hebt ookal een flinke buik! Prachtig mooi!

Vandaag komt ons 2de geboortekaartje binnen om te zien die is wss toch mooier!
    gister een video camera voor vl zijn verjaardag gekocht die is 21 mei jarig (25 wordt ie). Kunnen we mooi de kleine filmen. Mijn ouders hebben ook heel lang gefilmd van vroeger zon mooi om terug te zien wil ik ook doen! :)

Ik zal straks ook weer even een foto maken van mijn buik nu. Zondag komt er 1 met blote buik want ben dan 28 weken dan is er weer een maand voorbij, maar straks maak ik en ook wel ff 1 met kleren.

Vrijdag of dinsdagavond heb ik een gratis fotoshoot van vriendin van collega van de brandweer die zoekt iemand due zwanger is, dan gaat ze bellypaint doen en dan fotoshoot. Vl gaat ook mee want gaan ook gewone foto's doen, mer hem weliswaar! :) super leuk

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

O jammer hij ligt op de kop :(

Deel Deze Pagina