Tnx xSimone. Ben er ook erg trots op! Heb alleen het idee dat hij al redelijk groot is voor het termijn wat ik nog maar ben.. Of vind je van niet? Sta er ook van te kijken dat ik nog maar zo weinig ben aangekomen (niet dat ik dat erg vind, hihi). Jij hebt ook al een mooie buik! Mijn schoonmoeder is fotograaf, dus dat gaat hier helemaal goed komen!
Mooie buik Beepj! Je bent echt weinig aangekomen hihihi !! Alleen maar goed voor jou natuurlijk, het moet er ook allemaal weer af. Hoeveel ben jij aangekomen Simone??
Ooohh dat is ook heel netjes. Geen horror verhalen over 30 kilo dus tot nu toe hahaha Bij iedereen is 't anders hé.. en sommige gaan natuurlijk uit blijheid veel snoepen
Wat ik me ook af vroeg, aangezien ik zelf natuurlijk ook een winkel heb , hebben jullie voornamelijk kleertjes van bepaalde merken of maakt dat jullie niet uit ? Of vinden jullie t zowel van de hema als bijvoorbeeld Noppies, Feetje, Babyface ik noem dr maar wat leuk?
Ik snoep ook vrij veel, hihi. Maar altijd al gedaan. Ik heb twee hondjes en wandel echt heel veel elke dag. Dat scheelt ook wel denk ik. Verder doe ik niks qua sport. Ik koop geen kleding op merk zeg maar. Ik koop gewoon wat ik leuk vind, maar vooral ook wat betaalbaar is. Vanavond is het nichtje van mijn man bevallen van een tweede zoontje! Sion heet hij (hun zijn Belgs). 8 mei geboren om 18:53 uur, 50 cm en 3,8 kg. Ze was uitgerekend voor 9 mei, dus dat heeft ze netjes gedaan! Dan begint het toch wel te kriebelen bij mij hoor Snel eens afspreken om te gaan kijken!
Ik koop geen merkkleding maar gewoon van hema, zeeman, wiebra, gewoon wat betaalbaar en tegelijk ook leuk is. Ze groeien er toch zo uit. Zonde om er dan veel geld aanuit te geven. Zoals je wel is ziet zin heeeeel lief klein allstarr schoentje in de winkel die wil je toch hebben!? Maar ik vind dat te duur voor die 2 a 3 maand dat ze hem aan kunnen.
Haha ja ik snap jullie wel hoor Ik verkoop in de winkel alleen maar merkkleding, en opzich vindt ik het prijs verschil tussen een bijv. Feetje of Hema reuze meevallen. 't is maar net wat je wilt en wat je kan betalen. Ik heb in de winkel altijd een soort look a likes, van UGGS of Allstars, meestal tussen de 9,95 - 14,95. Die doen t ook altijd wel goed . Dit merk : Welkom bij Beebielove Online | Beebielove Webshop Vind ik zelf echt super leuk.. vooral voor als m'n spruitje een meisje is Gefeliciteerd Beepj, leuk !!
Die prijzen die daar bij staan op die site, met shirtjes voor 20,- vind ik wel duur hoor. Niet dat 20,- duur is, maar wel voor een babyshirtje die ze maar 1 a 2 maanden aan kunnen, tenminste, in de eerste maanden van de geboorte! Dat gaat zo snel dus vind ik dan zonde. Bij de Zeeman heb je een broekje, shirtje en haar dingetje bij elkaar voor 7 tot 10 euro! Vind ik dan toch een mooiere prijs, en staat super schattig
Klopt Beebielove is wel een duurder merk, maar wel de best verkochte in mijn winkel Feetje - Babykleding | Officiële website Dit merk valt bijvoorbeeld reuze mee..! Persoonlijk zou ik mijn baby niks van de zeeman aan doen, maarja that's me en dat komt waarschijnlijk ook door mn winkel
Ik ben echt blij dat mn kies eruit getrokken is! Wat schild dat qua pijn zeg! Nog wel af en toe wat na pijn, en eten/drinken is lastig.. maar ooh main wat ik ben ik blij dat ie er uit is! <3 Dat heb ik nog nooit gehad hahaha
Gelukkig dat ie er uit is Simone!! Dat kan z'n opluchtig zijn hé.. ik heb zelf ook echt een hekel aan de tandarts... gelukkig heb ik nooit gaatjes,want ik krijg al de bibbers als ik aan al die geluiden van die apparaten denk :O haha!
Ik ben niet zo bang voor de tandarts, ik ben alleen ontzettend bang voor naalden! Normaal gesproken met bloedpikken, of vulle bij de tandarts of wat dan ook met naalden te maken heeft, moest er iemand mee.. mijn hand vast houden zelfs die keer bij 12 weken zwangerschap, toen was vl mee Maar Ik dacht tsja, ik krijg een kind kom op dan moet je wel alleen. Dus woensdagochtend was ik serieus voor het eerst alleen te bloedprikken, ik was doodsbang! Maar 't is reuzen meegevallen. Zo moet je smiddags toch maa naar de tandarts, en vervolgens krijg je bij de tandarts nog 2 prikken + een getrokken kies... ik wou eerst wachten om iemand mee te vragen, maja dcht kom op zeg je wordt moeder, en je hebt pijn. Wil je er vanaf? KOm mop stel je niet aan.. oz gebeurd! En zo doende, nooit alleen en zo ineens 3 prikken + getrokken kies op één dag! Ik mag niet meer zeggen dat ik bang be nhhahaha ! Nee hoor, ben nog steeds bang! Nou vanmmiddag de huisarts bellen voor uitslag van bloedprikken voor de galzure zouten, en over 2 weken bij controle van de VLK krijg ik de rest als uitslag resusfactor van de kleine en ijzergehalte van mij. Hopelijk is ze negatief, ean hoef ik met 30 weken en na bevalling niet nog een spuit in me bil, naders wel Nou ja afwachten maar.. Vanavond fotoshoot met vl, en bellypaint! 19.00 uur! "t mooie nog, gratis!!!!
@Simone: Ik geloof dat we beter hier mee kunnen praten ! , http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/513247-zwanger-tussen-de-20-25-jaar.html Dat door mijn opgerichte clubje was niet z'n succes hihihi .. gelukkig is dit clubje hier heeeul gezellig
Ja nou super dapper van je toch !! Als je er heel bang voor bent, kan ik begrijpen hoor .. maar 't is wel goed dat je door gezet hebt !! Spannend de uitslagen, ik duim voor je ! & heel veel plezier vanavond, kei leuk!!
Er is lichte afwijking gevonden van lever, (galzure zouten), maar is nog niet door huisarts bekeken dus moet eind middag en eventueel maandag terug bellen. Omg wat zal het zijn. Hoop niet dat ik echt last heb van galzure zouten, want dan moet je meer onder controle en heb je sneller kans op doodgeboren kindje of vroeggeboorten.
xSimone, Ik ben niet nieuwschierig hoor.. Maar gratis bellypaint en fotoshoot, waar laat je dat dan doen als ik vragen mag?