Jaa inderdaad! Maar ik zal wek proberen om zo snel mogelijk even een gaatje te vinden om hier te melden dat ik Bevallen ben, met eventueel t geboortekaartje, want moet dan ons adres en alles wegwerken dus dat is wel ff een werkje haha! Nou zit ik eigenlijk altijd op iPad of mobiel op deze site dus dar moet wel goedkomen.
Mooie belly paint xSimone! En bedankt voor alle tips dames! Ik had vandaag m'n eerste werkdag. Vier uur schoonmaken viel me toch best zwaar eerlijk gezegd... M'n paps is nu bij ons; hij gaat zorgen dat de draai richting van het slaapkamer raam op de baby kamer veranderd, zodat we in de toekomst een rolluik kunnen plaatsen net zoals in de woonkamer. Dat is aan de voorkant namelijk en daar zit 24/7 de zon op. Echt altijd een hitte golf niet normaal! Das ook de reden dat wij zelf aan de achterkant zijn gaan slapen, hihi.
Hallo dames, Ik volg jullie nu ongeveer een weekje! Stukje terug gelezen. Lang getwijfeld of ik me ook aan zal melden en nu dacht ik, waarom eigenlijk niet? Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik mee kom kletsen? Ik ben 30 en op 30 april gestopt met de pil. Hoe spannend is dat? Mijn vriend vindt het allemaal nog erg spannend maar vond het wel een goed idee om, alvast, met de pil te stoppen. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie ongesteld werden? En hebben jullie klachten gehad van het "ontpillen"?? Ben benieuwd, groetjes!
krista hoe is het nu met je, nog verdere onderzoeken gehad? dieene welkom!! Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig, eindelijk iemand die net zo oud is als ik Juist leuk toch om mee te kletsen!! Bij mij duurde de eerste ronde 33 dagen.. Ik voelde me gelijk beter toen ik gestopt was met de pil.. Ben wel onregelmatig, maar dat was ik ook voordat ik ooit begon met de pil Hoelang zijn jullie al samen? simone mooie buik hoor! amber al een beetje opgeknapt , of nog steeds last van de griep. beebj snap best dat het tegenviel, vind lang schoonmaken sowieso al pittig gelukkigemama al veel last van kwaaltjes? En hoe gaat het met de andere dames? esmeralda, teyla, 3S3, wannabemama, Iedereen gehad nu toch?? Zo nee sorry weekend katertje
@XmoonlightX bedankt, dat is lief! Wij zijn 2 jaar samen. Kinderwens is er en het gaat super goed tussen ons. Ik vind dat mijn leeftijd ook al mee begint te tellen. Ik weet niet meer hoe het was voordat ik aan de pil ging. Slik de pil al zo'n 15 a 16 jaar. Leuk dat er ook dames zwanger zijn. Leuk om de belevenissen mee te lezen.
Hier gaat alles goed! Iedereen is inmiddels op de hoogte van de zwangerschap, het is leuk om het te kunnen delen met iedereen! Moonligt, ik ben ook al wat "ouder" ben nu 32. Mooi dat het de goede kant op gaat met de testen! Mooi buikje Simone! Welkom Dieene! Ik heb niet erg veel last gehad van het ontpillen gelukkig. Was redelijk snel regelmatig, wel weer de lange cyclus die ik voor het pilgebruik ook had. Het is voor iedereen weer anders.
Hier gaat alles goed. Morgen weer naar verloskundige voor termijnecho. Vanmiddag wel even geschrokken toen ik iets roze bij mijn afscheiding zag. Maar het was maar echt heel weinig en daarna niks meer. Dus maak me er niet te druk om. Hoor het morgen allemaal wel. En trouwens ik ben over 3 weken ook al 30 hoor. Hihi
Ohh ik was stumpie nog vergeten...dan heb ik iedereen gehad he Ohh echt esmyralda haha ..dacht dat jullie allemaal onder de 25 waren Wel even schrikken maar een beetje roze zal wel niks zijn hoor!
Nee dat denk ik ook niet. Maar op dat moment dacht ik echt oh nee. Daarna goed in de gaten gehouden maar de hele dag niks meer. En verder ook geen krampen.
Welkom Dieen, tuurlijk kan je gezellig mee kletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik kan je niks vertellen over ontpillen verschijnselen of snel ongesteld, ik ben geen 1x ongesteld geworden was gelijk zwanger!
Hoi hoi! Hier gaat t goed ! Wachten tot volgend weekend, dan is als het goed is mijn ei! Moonlight super dat het hcg nu bijna uit je lichaam is! Dieene en stump gezellig dat jullie mee kletsen!
Ik was trouwens heel snel emotioneel mijn afgelopen menstruatie, moest soms al m'n tranen bedwingen als iemand iets vrolijks vertelde. Ik hoop maar dat dit niet standaard word! Haha