(Net) gestopt met de pil - club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3S3

3S3 Niet meer actief

En ikke!
    Ongeveer tegelijk met Beepj! :)

2. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi Dames!

@Beepj: Ja schoonmaken is sowieso zwaar, ik maak elke week 2 uur schoon, naast m'n winkeltje. Dat deed ik altijd al, dus ben ik er bij blijven doen.

@S3S: Ohhh ja jij ook hihi sorry even vergeten!!

@Moonlight : Ja er zijn toch ook wel '' wat oudere '' dames hier in 't clubje hihi, een beetje verdeeld. Volgens mij zijn Simone & Ik 't jongst, daarna Beepj geloof ik .. de rest weet ik eigenlijk niet hihi! :) Maar dat tuurstreepje is dat van een zwangerschapstest?

@Diene: Welkom! Tuurlijk mag je gezellig meekletsen. Inmiddels zijn er inderdaad al een aantal zwanger hier. Ik heb zelf de eerste 2 maanden een heel onregelmatige cyclus ghad, mijn eerste cyclus was 27 dagen, die daarna 37 .. Dat was echt vervelend.. ook wel ontpil klachten gehad. 't enige advies wat ik je kan geven is blijf gewoon rustig, gun je lichaam even z'n tijd, en dan komt 't echt goed :D

Ik voel me echt heel moe vandaag.. ben gelukkig vrij dus doe lekker rustig aan . :)

Hebben jullie 't songfestival gekeken :D? ik was toch wel trost , terwijl ik 't nummer eerst echt niet zo zag zitten.. !

3. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik heb idd geprobeerd te kijken maar bij nummer 21 kon ik mijn ogen niet meer openhouden en heb Waylon en Ilse dus helaas niet gezien. Maar ze hebben t maar mooi voor elkaar..

Hier net mijn verjaardagscadeau besteld alvast...

Een nieuwe smart tv

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nee heb niet gekeken.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja is test om de zoveel dagen om te kijken of mijn hcg afneemt..
    Ik wil eerst een witte test zien voordat we er weer voor gaan 😄

6. beebj

beebj Niet meer actief

Pff, sorry hoor dames, maar ik kan het kletsen echt niet bijhouden hoor. Dus als ik eens vergeet ergens op te reageren, sorry!!!

Jaaa 3S3, wij lopen echt précies gelijk he!

Geen idee wie het jongst is AmberS, ik ben 21 jaar! Wordt in februari 2015 pas 22 jaar.

Wegens omstandigheden hebben wij vandaag onze twee katten herplaats in een liefdevol gezin met drie kinderen. Ik weet zeker dat ze op en top verwend zullen worden en een super gelukkig leven zullen hebben. Het was de beste keus voor ons, maar ook vooral voor hun. Ook al blijven we altijd van ze houden, wij houden het bij onze twee hondjes & aquarium! Ik heb het er ook wel moeilijk mee hoor.. Maar soms moet je keuzes maken. En ik gun de katten het aller aller beste. Dus ik denk ook dat we de aller beste keuze hebben gemaakt.

7. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    @Beepj: Wat moeilijk zeg ! Ik ben zelf echt een dieren liefhebber, en dat soort dingen dat gaat me dan ook echt aan 't hart, bijvoorbeeld toen ik 't huis uit ging en m'n beesjes daar achter moest laten, zo voelde 't voor mij .. maar als het voor jullie en dus de katjes beter is, heb je een goede beslissing gemaakt. maar wel heftig!

8. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Hey ladies net terug van vk. Alles was goed. Eigenwijs en sportief kindje. Was met de billetjes aan het schudden hihi.
    Waar ik vorige x 6 dagen terug werd gezet zitten die er nu weer bij en ben ik idd 24 november uitgerekend. image.jpg

9. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is Esmyralda. Lekker van genieten!

10. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Esmyralda wat fijn !

En Moonlight? Is de test al omo wit?

Ik denk dat amber ik samen de jongsten zijn, amber is ook 20 toch?:)

Beebj, het is goed dat je aan het belang van de beestjes denkt.
    Ik kan al huilen bij alleen al het idee dat mijn hondje weg gaat dus ik kan me iets in denken hoe het voelt!

11. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb het er ook moeilijk mee hoor. Ik zou m'n twee Chihuahua hondjes ook nooit 'weg' kunnen doen. De katten had ik een heel andere band mee dan met m'n hondjes zeg maar. Ons aquarium heb ik geen band mee, maar is een hobby van m'n man. Kreeg vanavond wel een email dat ze vandaag een verjaardag had en ze vanaf 21:30u thuis was. De katten lagen samen te slapen op de bank. Komen als ze roept ook naar haar toe gelopen en hebben het nu al naar hun zin. Ze zijn super blij met hun! Dat stelt me dan wel heel erg gerust.

Nou, het slaapkamerraam in de babykamer is zo goed als klaar; ik moet alleen nog het kozijn bij verven, dus dat ga ik van de week ff doen. Weer een 'project' voor ons kindje af zeg maar, hihi,

Wat goed esmyralda! Gelukkig had je een goede echo!

12. XmoonlightX

Fijn esmyralda dat het goed was!! Lekker genieten!!

Wannabemama, mn testen staat op bld 226! Bijna wit!!

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hey meiden, weer in een dubio! We waren zo eens met de naam "Eline", maar toch twijfelen we nu weer tussen 2 namen!

Naomi of Eline!?

14. beebj

beebj Niet meer actief

Haha, lastig hè xSimone ;) Zodra we wisten dat ik zwanger was, hadden wij 1 jongens naam en 1 meisjes naam waar wij het beide meteen over eens waren. Heel gek, maar waar, hihi. En tot nu toe zijn we het daar nog steeds over eens & zijn we er ook 100% zeker van! Ik vind niet dat ik je kan helpen met die keuze.. Sorry!

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

't is inderdaad lastig. Wij dachten ook al een paar keer eens te zijn over de naam. Als het een jongen zou zijn zijn we nog steeds eens over de naam, Mathies. Dat is nog niet veranderd.
    En we zijn eigenlijk altijd wel eens over de naam, alleen we verzinnen elke keer ook wat anders haha!

Maar ene kant vind ik Eline beter bij Jorrit en Simone passen, maar Naomi is ook niet raar. En aan de andere kant, je moet ook kijken naar het geval dat als wij ooit nog een kindje krijgen, we dan een naam moeten verzinnen die ook een beetje bij zijn of haar zusje past. En dan denk ik, ik zou meer namen bij Naomikunnen verzinnen dan bij Eline.

Het is zo lastig... iemand die wel zijn mening wil geven? :D

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Misschien als we zaterdagochtend de live 4D echo hebben gehad en weten hoe ze er ongeveer uit ziet, denken we dan. Ja die naam past bij dr. en die naam niet!? ZUllen we maar even afwachten dus.

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou ook weer zo fijn dan! Wordt je door de verloskudige gebeld, dat ze mijn bloeduitslagen niet kunnen testen want ze het lab heeft niet goed geprikt, er zat te weinig bloed in het buisje!! GRRRR! Nou moet ik donderdagmiddag nog een keer.... nou fijn! Zul je zien dat t kindje ook nog een ander resusfactor heeft, mag ik met 30 weken en na bevalling nog een keer een prik in me bil! #heeeeeelfijndit. Nog niet angstig genoeg! Grrr

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Mooi kraamboek gekocht voor de kleine. Ieder die straks komt mag mooi dat invullen! Leuk vooe later hihi.

19. XmoonlightX

De meest rechtse is van vandaag.
    In het echt nog een klein tuurstreepje

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dat lijkt op ovu testen zo

Deel Deze Pagina