kipje1 ik ben ook zwanger geworden in de tijd van pil tot positieve test(maand ong) heb toen maar 3 a 4x geklust eb had geen idee waar mn ei zat. Heb vanaf dag 10 tot dag 15? Ovu testen gebruikt maar waren steeds negatief dus zelfs dan kan t Snap je ne verhaal een beetje? Beetje warrig hè hihi. Morhen 10.10 echo in Ochten bij Jan Koning life 4D HD
Ik ben 17/9 uitgerekend. Vraagje aan jullie: gaan jullie fles of borstvoeding geven of nog niet over uit? ( ook voor de nog niet zwangere dames) ben daar wel benieuwd naar! Ikzelf denk dat ik fles ga doen, echt puur alleen omdat ik borstvoeding totaal niks voor mij vind om te gaan doen.. Maar wie weet als hij er eenmaal is dat ik dan nog van gedachten verander, maar zoals het er nu naar uitziet niet...
Veel plezier xsimone!!!! 3S3 ik ga flee geven. Heb tepelpiercings gehad. Kans dat ik borst kan geven is klein
+1. Denk er precies t zelfde over! alleen als ik fles ga geven wilde ik t liefst kolven omdat dat toch gezonder is, maja zoveel werk enzo! Misschien dat ik de eerste x dat ze geboren is borst doe en als t dan niet fijn vind alsnog fles geef maja even zien als je speciale flesvoeding geeft wel weer meer kwijt.
Nou deze had ik totaal niet zien aankomen, maar ik ben al ongesteld Verklaard wel die vreetbuien van afgelopen week Ohhh ben zo blij!!! Nu kunnen we echt weer verder en opnieuw beginnen! Niet meer in spanning wanneer ik ongesteld wordt!!
Wat super Moonlight! Ik wil wel borstvoeding gaan geven, ben nog wel bezig met me erin te verdiepen. Het lijkt mij een super gevoel om je kindje de borst te geve. Daarnaast zeggen ze dat je met de borstvoeding ook antistoffen meegeeft en je minder kans hebt op allergieën.
Wat super fijn XmoonlightX! Wij zijn weer terug van de echo, het was echt super! Gelukkig 't is nog steeds een meisje! <3 Ik kan geen foto's meer uploaden ofzo? Teveel foto's geupload ofzo? Snap dr niks van. Duss helaas! Dat gaat niet op.
Wat fijn Moonlight, vanaf nu dus weer een nieuwe ronde voor jou. Mooi dat het nog een meisje is Simone. Zou wat zijn als het niet zo was Borstvoeding/flesvoeding nog niet over nagedacht.
Ik ga borstvoeding geven, mits dit lukt natuurlijk. Dat is altijd maar afwachten. Ik vind dat het vele malen goedkoper is dan flesvoeding (zelfs gratis), het lijkt mij gezonder en ik heb het gevoel dat je een hele speciale band met je kindje krijgt er door. Het lijkt me gewoon iets bijzonders. Ik heb aan 1 tepel een piercing gehad, maar deze is er inmiddels al weer lang uit. Ik verwacht hier geen problemen door. Waarschijnlijk ben je nog nooit zo blij geweest om ongesteld te zijn hè XmoonlightX, haha, proficiat hoor!
Inderdaad heb het door Moonlight staat inderdaad niks. Zal ff uitzoeken hoe dat kan. Nu eerst naar me ouders, mama is jarig.
Raar als ik foto wil veranderen staat er wel dat ie t moet doen..? Snap dr niks van, naja pech dan haha