Ja die is ook leuk, dat soort dingen verkoop ik ook in de winkel. het leukst is als je gewoon 1 klein cadeautje hebt, en als ze het open maken ze het gelijk weten, BOEM SUPRISE!
haha ja precies ! pff ik ben de laatste dagen zo emo..puur omdat mn meisje alweer 1 jaar word.. het is zo snel gegaan, ze is in een jaar zo gegroeid en zo wijs geworden. *snik snik* ondertussen onwijs zenuwachtig voor der verjaardag, we pakken het leuk uit er komen ongeveer 30 mensen ..dus stress stress
@BeHappy: Ik begrijp je! Maar wees blij, dat de tijd zo snel gaat en dat het z'n mooie grote meid wordt! Echt iets om trots op te zijn en daarnaast gaan jullie binnekort voor de 2e, dus er breekt ook weer een spannende tijd aan! En die verjaardag gaat zeker helemaal goed komen, als je de boel leuk versierd zoals met die dingen die je me had laten zien, en leuke dingetjes zijn kinderen al gauw tevreden! 30 man is inderdaad een drukte maar wel gezellig!!!
NEE helemaal niet blij haha was ze nog maar een babytje..echt die baby tijd is zo voorbij dus geniet er maar heeeeeul erg van als je straks ook een kleintje hebt. dit word wel steeds leuker qua praten, lopen kruipen enzo zeker spannend..maar ook jammer aangezien een tweede kindje ook onze laatste word.. het liefst stel ik het eigenlijk uit tot J. 10 is ofzo hahaha om het nog 1x te mogen mee maken.
Aaaaw ja ik begrijp je hoor! Kiezen jullie bewust voor 2 kindjes? Of heeft dat een andere reden? Mijn vriendinnetje heeft een zoontje van 3, en die zegt ook tegen mij ik wordt helemaal gek van hem(in de zin van dan hé), hij wilt alles weten, begrijpen, hij praat non-stop, was ie nog maar zo klein. Ik hoop echt zo dat het snel raak is bij mij & mn vriend..
Jaa twee kindjes vinden we genoeg... Al vind ik 3 ook wel.leuk haha maarja we moeten t samen eens zijn he!
@Amber Haha nou daar heb ik een hard hoofd in hoor hihi En aan de andere kant vind ik twee ook wel een mooi getal of eigenlijk 4 .. dan zijn we met zn vieren en dat is ook wel praktische in dr auto enz Een zoontje erbij zouden we (vooral ml) leuk vinden maar een meisje ook. Echt zn kippenhok wordt dat.
Als 't maar gezond is toch! Ik heb wel heel sterk 't gevoel dat het een meisje word bij mij, en ik ben nog niet eens zwanger haha, kijk ook alleen maar naar meisjes namen, meisjes kleding etc. Gewoon een gevoel 't is ook wel heel leuk als je straks een jongen en een meisje hebt, maar meisje erbij is ook leuk, lekker tutten
Tuurlijk gezondheid bovenaan .. Ja heerlijk tutten ..J. is ook echt een meisje meisje . Staartjes...strikjes ..tutus ..hihi
zijn jullie allemaal lekker aan t genieten van de zaterdag avond hihi ? hier is ml in slaap gevallen op de bank en J. ligt ook al een tijdje te slapen dus ik zit beetje op de laptop
Ik verveel me een beetje maar ook beetje op internet en tv kijken.. Heb zo iets doms gedaan vanmiddag.. We moesten naar een verjaardag, dus ik dacht van: misschien is het wel slim om van tevoren even een testje te doen zodat ik wist of ik wel of geen wijntje kon drinken daar.. (NOD is pas 6 november volgens de laatste cyclus) maar ik dacht: misschien is het nu wel gewoon 28 dagen, je weet maar nooit natuurlijk.. (dus heb nu getest 3 dagen voor een NOD van 28 dagen) Helaas helemaal wit, en uiteindelijk nog geen druppel alcohol gedronken op het feestje haha
Is toch niet stom haha is nieuwsgierigheid haha dat herken ik wel. Ik ging ook gewoon elke maand uit van de vorige cyclus zeg maar dat was t handigste. Ik weet ook nog precies hoe me cyclussen toen waren tot ik zw werd hihi
Zo, hier weer even een berichtje van mij. Leuk al die nieuwe mensen, gezellig! Wel een hoop te lezen zo Ik zit inmiddels maar op mn ongi te wachten want de test was negatief..hopelijk komt me ongi snel. Wel stom,want vorig jaar ben ik ook vijf mnd gestopt geweest en toen was ik op de klok af ongesteld a 28 dg
Jammer XmoonlightX, ik was aan het duimen. Ik hoop dat je de volgende ronde wel een positieve test in handen krijgt!
Hier een lekker weekendje hoor. Gisteren heerlijk een dagje efteling met me nichtje die er heerlijk genoot. Vandaag komen beste vrienden gezellig op visite. Waarvan vriendinnetje al hoog zwanger is.... Ze zijn zelf dan ook erg zenuwachtig wanneer wij zwanger worden. Dat zijn de enige die het weten. Vandeweek moest ik naar de huisarts. Kwamen ze erachter dan ik een ontsteking heb. Een slijmbeursontsteking in mijn elleboog. Wilde ze mij een kuur diclovinac geven. Dit heb ik alleen niet gedaan aangezien dit niet mag in combi met zwanger worden. Dus nu heel veel paracetamol
Gaan jullie nog wat doen op deze regenachtige (hier tenminste) zondag ? Wij gaan nog even op visite bij mijn broer vanmiddag. Zouden jullie trouwens op Mijn kleine prinses willen stemmen ? Als je gestemd hebt krijg je een email op je stem te bevestigen Mijn Bofkontje - | Bofkontje van het jaar verkiezing | Wie wordt het bofkontje van het jaar 2013?
Ik heb gestemd! Pfff wat een taaie zondag zeg. We zijn vanochtend bij mijn ouders geweest en hebben verteld dat ze opa en oma gaan worden. Hele leuke reacties, en we hebben toch maar niks met kadootjes gedaan. Dat bewaren we voor mijn schoonouders. Daarna nog even met de hond het bos in geweest en daarna was ik enthousiast aan een legpuzzel begonnen, maar vriendlief heeft het overgenomen en ik lig lekker lui met de laptop op de bank.