Ohja & ik heb ook nog een beetje leuk nieuws (gelukkig)! Wat een drukte schoppertje in m'n buik! Gisteravond lag ik in bed en dacht wat voel ik nu toch steeds. Zo anders dan normaal. Wij kijken & zien we opeens m'n buik bewegen!! Daarna spontaan een pijnlijke harde buik.. Maar echt bizar hoe we m'n buik zagen bewegen!
Denk dat je het dan zo wel op de beste manier geregeld hebt Beebj. Wie weet kun je nog iets erbij gaan doen in de winter? Post bezorgen bijvoorbeeld? Dat kun je vaak ook zelf indelen wanneer je dat doet. 2 weken eerder met verlof is jammer, maar als je daarna de WW in gaat ben je toch nog lang met je baby samen. Ik vind het zo gek, had wat ovulatietestjes gedaan afgelopen dagen omdat ik nieuwsgierig was, maar die waren allemaal negatief.. Vandaag is dag 17 en heb dus nog geen eisprong gehad? Volgens mij is dat best laat voor mijn gevoel. Hou ook mijn temperatuur bij via FF en daar is ook niets uit op te maken. Schommelt tussen 36.5 en 36.8. Vanochtend was het 36.5, terwijl het zaterdag nog een uitschieter van 36.9 was. Vruchtbaar slijm was vorige week al, dus is als iets van 4 dagen geleden. Pffff
Dat is ook nog een idee Kipje1, zal tegen die tijd eens kijken. Nu is het gewoon erg lastig om werk te vinden vanwege m'n zwangerschap. Oh. Van ovulatie testjes, temperaturen en eisprong heb ik echt de ballen verstand van. Heb me er zelf nooit mee bezig gehouden en dus ook niet in verdiept... Wat voor kapsels hebben jullie, dames? Ik heb stijl, lang haar tot halverwege m'n rug. Alles in één lengte. Maar ik ben het zooooo beu. Ik vind het vreselijk irritant als het los hangt, het hangt maar te hangen (om het zo maar even te zeggen) en als ik bezig ben hangt het ook altijd in de weg en irriteert het me. En buiten dat is het ook erg warm om los te dragen. Dus ik draag het altijd in een staart.. Ook vind ik het een heel karwei om het te wassen en ook nog eens droog te krijgen, drogen duurt vaak een eeuwigheid! Maar ja, wat dan? Wat is een leuk kapsel? Ben bang dat als ik het te kort laat knippen, dat het niet meer vast kán. Maar goed, misschien leer ik het dan ook eens af om het altijd vast te doen? En als je een kort kapsel laat knippen, moet je meestal ook vaak naar de kapper toch om het in model te laten knippen? Nu ga ik 1x in de vier maanden.
Mijn beebje is ook ontzettend druk, het wordt steeds meer. Je ziet mijn buik nu ook heel vaak helemaal bewegen, eerst was het altijd 1 plekje nu gaat mn hele buik tekeer hihi. Buitenkant is nu ook super duidelijk te voelen! Vl voelt zelfs als die zn hand oo me buik legt dat de beeb omdraaid. Het leuke aan de vorige echo was dat je kon zien hoe ze het liefste licht, dat houden ze na de geboorte vaak ook (sowieso een tijdje aan), dat was op dr zei, handjes bij dr mond. Zo liggen Heit en Mama ook hihi! Volgens mij had ze de neus van mijn moeder en zusje en de mond van haar Heitie. Maar ja kon niet helemaal duidelijk zien! Maar ik heb blond haar, highlights. In laagjes tot ong me bh bandje, net daaronder. Pony meegegroeid! Met fotoshoot van de vrijgezellenfeest hadden wij ook onze haren en make-up gedaan, daar had zn mn haar kort in soort Boblijn (korter achter langer voor), vastgezet met elastiek. Het was wel erg leuk maar ik durf het niet kort te knippen... bang dat ik spijt krijg was zo blij dat me haar lang was. Dusss voorlopig nog even niet (DENK IK). Ze zeggen dat je na je zwangerschap vaak totaal anders wilt, dus zullen we afwachten, hihi.
Ik moet sttaks naar cliënten overleg. Vind t een beetje doelloos, ze zitten alleen info met elkaar te delen over hoe en wat met cliënten, ik ben er al zolang niet geweest heb geen idee hoe hrt mer de cliënten gaat, hoe de routes nu zijn en ik kom ook niet meer terug. Ziektewet, en vanaf 23 juni met zwangerschapsverlof, en daarna verloopt me contract dusja schiet je neit mee op. Maja om een goede indruk op te geven ga ik er naar braaf heen totaan me verlof!
Beebj, lang haar is wel mooi, misschien kun je er meer een kapsel in laten knippen? Een lok ofzo en wat meer lagen is leuk en dan hoef je niet gelijk voor kort te gaan. Ik heb zelf haar tot mijn bh-bandje, in veel lagen geknipt. Ga elke 3 maanden naar de kapper om de lagen weer goed te laten knippen, dus dat valt wel mee dat je vaak naar de kapper moet. Met een pony wel eerder denk ik.
xSimone, vind het wel vreemd dat je naar dat cliënten overleg moet. Zit nu zelf qua kapsel te denken tot op m'n schouders en veel laagjes. En dan een schuine pony of zo. Denk dat ik morgen de kapper ga bellen voor een afspraak (is vandaag gesloten) en dan vragen wat hun denken. Misschien hebben hun nog leuke ideetjes of kunnen ze zien wat wel en niet zou staan bij mij. Ik ben dat lange, futloze haar gewoon beu. Er moet IETS gebeuren, haha. Dragen jullie je haar altijd los dan, of? Ik word er echt gek van als het los hangt.... En wat doen jullie qua verzorging? Als ik het was gebruik ik shampoo en crèmespoeling. Daarna knijp ik het water er goed uit en dan een handdoek eromheen draaien tot het meeste vocht is opgenomen. Daarna föhn ik het 9 van de 10 keer, omdat het een eeuwigheid duurt eer dat het droog is.
Klinkt als een leuk kapsel hoor Beebj. De kapper kan ook zien wat bij je gezicht past. Ik doe verder naast wassen niets, laat het aan de lucht drogen, kam het en draag het dan vaak los, soms op een staart of een knot. Voel me toch echt wel rot nu ik denk dat ik geen eisprong gehad heb.. Dan is het straks niet raak doordat we dit weekend niet gezellig gedaan hebben
Snap wel dat je je rottig voelt Kipje1. Maar meer dan je best kun je niet doen toch? Anders proberen om om de dag gemeenschap te hebben? Maar dan wordt het weer zo'n verplichting misschien.. En met deze temperaturen is het ook niet altijd ideaal, tenminste, dan heb ik er vaak weinig zin in, hihi.
Ik moet ff mijn ei kwijt geloof ik. Ik ben nu gestopt met de pil dus spannend wat mijn lichaam gaat doen, op 3 weken menstrueren zit ik niet te wachten. Maar wil ik deze maand een condoom er bij en wachten met gaan klussen tot volgende maand of laten we gewoon alle remmen los en de natuur zijn gang gaan. Mijn hart zegt laat gaan we willen het zo graag en wie weet ben ik over een jaar nog niet zwanger dus we gaan er voor. Maar ergens spreekt mijn verstand die zegt, wacht nu rustig 1 cyclus af dat is verstandig. In juli gaat mijn trouwjurk uitelkaar om veel kleiner gemaakt te worden, mocht ik zwanger zijn is er dus ruimte genoeg voor een buikje. Ik word gek van alle gedachtes, mijn vriend wil zijn hart volgen maar het is mijn lichaam dus als ik wil wachten en wachten we. Hoe moeilijk kun je doen over 1 maand wachten he
Vandaag 2 mutsjes besteld met de naam van ons meisje erop! Die wil ik haar. Opzetten bij de bevalling, dat wordt dus 1 in de ziekenhuistas en 1 bij de andere dingen voor het thuis bevallen! Babyroze tekst staat er op. "Toch Eline" hihi.
amber zwanger. Uitgerekend: 24 december 2014 silverwolf gestopt met de pil juli '13 simone zwanger. Uitgerekend: 3 augustus 2014 moonlight gestopt met de pil augustus '13 -MK:10wk* april '14- beebje zwanger. Uitgerekend: 17 september 2014 3S3 zwanger. Uitgerekend: esmyralda zwanger. Uitgerekend: 24 november 2014 teyla zwanger. Uitgerekend: 10 november 2014 wannabemama gestopt met de pil januari '14 gelukkigemama zwanger. Uitgerekend: krista gestopt met de pil dieene gestopt met de pil april '14 stumpie gestopt met de pil april '14 kipje1 gestopt met de pil, mei 2014 ronde 1 mofantje gestopt met de pil mei '14
Kipje, heb je een link van je ff?? Je ei kan echt nog wel komen hoor!! Ik heb meerdere keren pas een ei op dag 29 gehad! Mofantje! Logisch dat je het eng vind, maar je moet er wel zeker achter staan want voor hetzelfde geldt ben je volgende maand zwanger Ik werk 32 uur maar wel onregelmatig, dus dat kan per week verschillend zijn. Ik heb mn haar op mn schouders, ideaal.. Kan zowel los als vast
Mofantje, ik zie het nut niet in van één maand wachten. Ik zou stoppen met alle anticonceptie en gemeenschap hebben wanneer jullie willen. De natuur zijn gang laten gaan. Tenminste, zo hebben wij het gedaan. Leuk xSimone! Alleen waarom nu al de naam prijsgeven? Wij zijn het ook al eens over de naam. En hebben de geboorte sticker voor op het raam in de woonkamer ook al in huis. Wij hebben een mutsje met I (hartje) papa erop, dat wilde mijn man graag, hihi. Die is bedoeld voor na de bevalling. Maar ik maak maar één tas gereed tegen die tijd hoor. Ben van plan om in het ziekenhuis te bevallen, maar mocht het toch thuis gebeuren, dan staat die ziekenhuis tas toch thuis. Dus zie het probleem niet zo? XmoonlightX, haar tot op je schouders. En is het dan in laagjes? En hoe is je pony? En moet je vaak naar de kapper om het op die lengte te houden?
Heb inderdaad laagjes maar niet teveel hoor, heb namelijk slag als ik het te veel in laagjes knip en dan valt het heel raar Nee geen pony, dan kan ik elke week naar de kapper haha.. Meestal doe ik een schuine lok. En ik ga meestal. 1 x per twee-2,5 maand, dan is mn haar al een tijd te lang, maar ja anders kan ik wel elke vier weken vrees ik
Ik snap je gedachtes, ik heb xe ook gehad. Alleen waarom zou je willen wachten op een cyclus? Als je zo graag een kindje wilt zo snel mogelijk. Waarom dan wachten?
Hoi Dames! @Beepj: Wat ik me bij jou wel afvraag tussendoor hihi, waarom wil je hier niet zeggen of je een jongen of meisje krijgt? Wij weten toch niet wie je bent , of is het gewoon een principe dingetje.. ik heb zelf m'n haar tot aan m'n onderrug, bijna billen op 1 lengte. Erg lang, zwaar en veel werk .. maar ja wie mooi wil zijn haha! Zit er wel aan te denken om voor de bevalling misschien een stukje er af te halen .. @Simone: Leuk hoor, Eline vindt ik ook leuk bij jullie passen @Mofantje: Ik zou er echt niet te moeilijk over doen. Toen wij er over uit waren dat nu het juiste moment was om het te gaan proberen, ben ik gelijk met de pil gestopt en zijn we ervoor gegaan. 1 maand meer of minder. Niemand kan van te voren zeggen hoelang je er over gaat doen om zwanger te worden, laat de natuur gewoon lekker z'n gang gaan ! Ik ben vandaag op inkoop weer geweest, voor de zomer van 2015.. moeten altijd alles +- 1 jaar van te voren inkopen. Daarna was ik zo moe, dat ik ff ben gaan slapen. Waardoor ik nu net om 21.30 nog de badkamer stond schoon te maken haha
Dat is ieder z'n ding xSimone, maar ik zou de naam nooit voor de geboorte zeggen. AmberS, mijn man wilt heel graag het geslacht stil houden tot na de geboorte. Voor mij hoeft dat niet perse, maar ik respecteer zijn keuze. En daarom houd ik het ook stil.